Hups

522 38 0
                                    

Jungkook asetteli astioita tiskikoneeseen samalla, kun välillämme soljui rauhallinen keskustelu. Kuitenkin molemmat välttivät Yoongia tai mitään mikä voisi liittyä Yoongiin.

Lopulta tilanne päätyi siihen, että fiilistelimme lemppari biisejämme ja  koko asunnon täytti molempien iloinen ja rento laulu, sekä kevyt tömähtely, kun tanssimme Jungkookin keittiössä. Veikkasin, ettei alakerran naapuri pitänyt siitä, mutta ei hän valittamaankaan tullut, joten teesekoilumme jatkui iltaan asti, kunnes totesin, että mun ois aika mennä huolehtimaan Tanniesta. Kevyesti hengästyneenä äskeisestä säätämisestä suuntasin hissiin, josta tietääkseni 25 asunnossa asuva Hoseok juuri astui ulos. Tervehdin tuota hymyillen, kun taas punatukkainen katsoi mua toinen kulma hämmentyneenä koholla. Enhän mä periaatteessa ketään kolmos kerroksesta ketään tuntenut, joten kai se kyseenalaisti mun tekemisiä siinä kerroksessa.

Kumpikaan ei silti sanonut mitään vaan hiljaisuudessa astuin hissiin ja punapää meni kotiinsa, kuten minäkin omaani.

"Tannieee!" Huikkasin heti oven suljettuani. Koira juoksi olohuoneesta eteiseen, kynnet rapisten lattiaa vasten, ja pysähdyksessään liukui tyylikkäästi hetken ennen, kuin sai vauhtinsa loppumaan ja seisahtui jalkojeni juuren haukahtaen innokkaasti.

Hymyillen nostin koiran syliini ja painoin kasvoni sen karvaa vasten.
Säikähdin, kun ovea vasten kuului hieman arka koputus, joka sai Yeontanin haukkumaan terävästi.

Tein täyskäännöksen ja Yeontan yhä sylissäni avasin oven. Heti, kun ovi oli auki sen takana seisovan Jungkookin kasvoille ilmestyi hymy.

"Sulla jäi puhelin"

"Ai... Hups... No kiitti" Sanahdin hymyillen ja otin puhelimeni nuoremman kädestä.

Sitten yllemme laskeutui teehetkellä puuttunut kiusallinen hiljaisuus.

"No, mä tästä meenkin"

Nyökkäsin ja sitten ovi olikin jo sulkeutunut. Avasin lukitsemattoman puhelimeni katsoen sen nopeasti läpi.

~~~~~~~~~~

Tiiddiddidididdiidddidididiiddddiii

Okei moi XDD

Joo ei mulla oo mitään asiaakaan, joten hehe :'D
Thänks muute voteista ja lukukerroista ja kommenteista ja öö kaikesta :3

XOXO

Efheyu💛

Something's else // Taekook fanfiction //Where stories live. Discover now