Legendaarinen Jungkook

611 37 9
                                    

Heti kun opettaja ilmoitti luennon olevan ohi keräsin tavarani lähtien sitten salista. Vilkutin Jisoolle jo kaukaa, jotta tyttö huomaisi mut. Hän oli päässyt jo kahta tuntia aijemmin jääden silti odottamaan mua.

"Moi!" Tyttö huikkasi lähtien kävelemään suuntaani. Naurahtaen vedin tämän lähelleni hakien hänen kätensä omaani.

Lähdimme rauhaisasti pujottelemaan tietämme ihmisten joukosta oville. Kun tehtävä oli suoritettu katselin pihalla pikaisesti ympärilleni jatkaen sitten kävelyä. Samassa Jisoo nykäisi kättäni saaden mut pysähtymään ja katsomaan tyttöön kysyvästi. Hän osoitti jonnekin jossa näin tummansiniseen huppariin pukeutuneen, rakenteesta päätellen miehen, juttelemassa toiselle jonka tunnistin sunshinenä tunnettuun Hoseokiin. Punaiseksi värjätyt hiukset erottuivat helposti, joten automaattisesti katseeni kohdistui häneen.

"Se on se! Jeon!" Jisoo kuiskasi. En kyllä tiedä miksi hän kuiski, mutta kuiskasi silti. Katsoin hieman tarkemmin ymmärtäen, että selin meihin oleva henkilö oli ilmeisesti tämä "Legendaarinen Jungkook".

"Se juttelee Hoseokille! Ehkä Yoongista?" Jisoo supisi mietteliäänä. Vilkaisin tähän vetäen sitten tytön liikkeelle ennen, kuin herättäisimme epäilyksiä.

"Tuu, ei se meidän asia ole" Sanoin naurahtaen yli uteliaalle tyttöystävälleni. Tämä seurasi minua hieman vastahakoisena.

~~~~~~

Lupasin yhelle tehä uuden luvun tänään, joten... Pidin lupaukseni! :3

XOXO

~Efheyu 💛

Something's else // Taekook fanfiction //Donde viven las historias. Descúbrelo ahora