Sonunda restorana gelmişdik. Bizim için düzenlenmiş olan masaya gitdik. Masada iki kişi oturmuşdu bizi gördüklerinde ayağa kalkarak bizimle selamlaşdılar.
Erkek: Merhaba ben YoungKız: Merhaba ben Min Jee-dedi Yoongi'yi gözleriyle yiyerek
Chan-Ri: Merhaba bende Chan-Ri Bay Min'in asistanıyım.
Yoongi: Tanışma merasimi bitdiyse oturalım-dedi ve masalardan birine oturdu. Odun ne olucak!.
2 saat sonra
2 saatdir ki bir şeyler konuşuyorlardı. Çok sıkılmışdım. Telefonuma gelen bildirim sesiyle gelen mesaja bakdım. Bir mesaj Dae'dendi diğeri ise Bilinmeyen numaradan.Dae: Chan-Ri ne zaman geliceksin?
Chan: 1saate fln. Bir şeymi oldu?
Dae: Hayır sadece sordum. Seninle konuşacaklarım var.
Chan: Tamam..
Şimdi ise bilinmeyen numaranın yazdığı mesaja bakdım
Bilinmeyen numara: Çok güzelsin. Ama kiyefet çok kısa hiç beğenmedim.
Chab: Manyak mısın? Sende kimsin?
Bilinmeyen Numara: Beni boş ver. Sevdim seni bye
Bilinmeyen Numara Engellendi
1saat sonra
Yoongi: Artık kalkalımmı?
Min Jee: Ah Yoongi~ Yarında seni bekleyeceğim~
Young: Neyse görüşürüz-dedi ve restorandan çıkarak gitdi.
Min Jee: Hey kızım sende gitsene!
Yoongi: Neyse Chan-Ri git sende artık. İyi geceler.
Chan-Ri: Hoşcakalın-dedim ve restorandan çıkdım. Manyak ne olucak ki! Dae'yi aradım ve yarım saat sonra geldi. Arabada onunlada kavga etmişdik.
Dae: Hey noldu sana? Bu kiyafet ne! O manyakla böyle kiyafeti neden giydin ha! Oda seni getirsin bu bokum yere. Sonrada kızla gitsin. Sende bu kiyafetle burda donarak öl! Bu yüzden mi geldin buraya?! Chan-Ri bu sen olmazsın biliyorsun dimi? Eski Chan-Ri evet kısa giyinirdi, ama onu böyle küçümser biriyle asla olmazdı. Kendine gel. Başka işmi yok? Zaten yarından bende senin çalışdığın ofise gelicem. Ne bok oluyor bende göreyim diye. Ve ailemiz büyüdü bu yüzdende birimizde çalışmalıyız. Seo Yoon hamile ve Woong bebeğe bakıyor. Bir tek ben kaldım. Her zaman olduğu gibi yine yanında olacağım. Kendine böyle yapma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Büyük Yanlışım Sensin~M.Y.G
Action(Tamamlandı) "Sana önceler çok şey yapdım ve çok üzgünüm her şey için"~dedi Yoongi ve kıza sıkıca sarıldı. Her şeyin iyi olacağına ve sevdiği kızın bu zorlukları yakın bir zamanda yeneceğini biliyordu... 💫