Bölüm~17

17 4 1
                                    

Yoongi'nin evine gelmişdik, bize güzel bir oda verdi ve kendi odasına gitdi. Ona yük olmak istemiyorum, Seo Yoon'un söyledikleri doğruydu ama Hana'nın başının belada olmasından benim ve Bae'nin hiç bir suçu yokdu...

Yoongi'den

Chan-Ri'ye bir oda vererek kendi odama geçmişdim. Onun ve Bae'nin hiç bir suçu yokdu, ama Seo Yoon'un böyle söylemeside doğru değildi. Artık Chan-Ri'ye ve Bae'ye iyi bakmalıydım. Onun bana yük olduğunu düşünmesini istemiyorum, her zaman yanımda olmasını istiyordum.

Tam uykuya daldığım an Bae'nin ağlama sesiyle hemen Chan-Ri'nin olduğu odaya gittim. Kapıyl çalmadan içeri girmemle Chan-Ri şaşırsada hemen kendine gelerek Bae'yi kucağına aldı.

Yoongi: Neden ağlıyor? Bir şey mi oldu?

Chan-Ri: O, bazen böyle. Rahatsızlık verdiğimiz için özür dilerim Yoongi.

Yoongi: Delirdin mi? Rahatsızlık vermiyorsunuz. Sadece böyle ağladığı için bir şey oldu diye çok korktum bu kadar..~dedim ona yaklaşarak.

Bae'ni onun kucağından alarak kendi odama götürdüm. Yatağıma yatırarak üzerini örtdüm, yanağına öpücük bırakdım ve kendimde onun yanına uzandım.

Neden böyle yapdığımı kendim bile bilmiyorum. Sadece onun bana yük olmadığını bilmesini istiyorum. Telefonuma gelen bildirim sesiyle hemen mesaja bakmak için telefonu elime aldım.  Ve mesaj Dae'den gelmişdi.

   Dae:
Merhaba Yoongi. Chan-Ri nerde biliyor musun? Neden gitti evden?

Yoongi:

Merhaba Dae! Biliyorum. Nedenini Seo Yoon'dan sor o biliyordur cevabı.

Dae:
Seo Yoon ne yapdı? Her şey yolunda artık ve Chan-Ri'ye bir şey mi söyledi? Açık konuşsana her şeyi!

Yoongi: Çok uzatma Dae. Seo Yoon'la konuşsana her şeyi. O sana söylesin. Ve merak etme Chan-Ri güvenli bir yerde. Sadece ona zaman ver, her şeyi düşünmeye ihtiyacı var Dae!

Dae:
Yarın Seo Yoon'la konuşacağım ve yarın Chan-Ri'ni görmek için senin evine geleceğim. Ona hiç bir şey söyleme. İyi geceler!

Görüldü

Telefonu kapatarak uyumaya devam ettim. Umarım yarın Chan-Ri Dae'yle konuşurdu...

Chan-Ri'den

Sabaha kadar hiç uyuyamamışdım öylece duvarı izleyerek her şeyi düşünmekden kafayı yiyecek durumdaydım. Yoongi dün Bae'yi kucağımdan alarak kendi odasına gitmişdi ve onu durdumaya bile gücüm yokdu. Sadece yapdıklarını izlemişdim...

Sabaha kadar uyuyamamışdım ve banyoya geçerek rutin işlerimi hall ettim. Valizimi açarak içinden bir kaç parça kiyafet çıkardım ve giymeye başladım.

 Valizimi açarak içinden bir kaç parça kiyafet çıkardım ve giymeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zorda olsa kendim başarmışdım. Odadan çıkarak oturma odasına geldim, Yoongi'nin yeni asistanı olduğum gün geç saatte beni bura getirtmesi ve manyakca konuşması.

Birinin bana sarılmasıyla irkilmişdim, bana sarılan Bae'ydi. Bende oma sıkıca sarılarak yanaklarından öpmüşdüm.

Bae: Anne Günaydın

Chan-Ri: Günaydın bebeğim

Bae: Anne bir şey sormak istiyorum. Benim doğum günüm ne zaman?

Sorduğu soru karşısında sessiz kalmışdım. Ben onun doğum günü ne zaman onu bile bilmiyordum. Ne söyleyeceğimi bilmiyorum.

Chan-Ri: Ah, bebeğim bi-

O an Yoongi sözümü kesmişdi ve bir şeyler söylemeye başlamışdı. Sana teşekkür borçluyum Yoongi..

Yoongi: Bae?. Bu gün seninle bir şeyler yapalım mı? Chan-Ri'yi boş ver, tüm gün benimle olmağa ne dersin?

Bae: Olur derim~diyerek Yoongi'nin yanınına gitmişdi.

Gerçekten Bae hakkında bir çok şey bilmem gerek. Yoksa gelecekte her şeyi öğrenmek istediğinde sessizce yüzüne bakacağım ve böyle olmak istemiyorum. Onu yalanlarla büyütmek istemiyorum....

Öğlen olmuşdu ve Yoongi Bae'yle birlikde uyumuşdular, bense yine yalnızdım. Öğlene kadar Yoongi ve Bae çok eğlenmişdiler, bende onları izlemişdim.

Kapının çalınmasıyla hemen kapıya taraf gittim. Kapıyı açdığımda ise karşımda Dae'yi hiç beklemiyordum. Bunun burda ne işi vardı? Sesimin soğuk çıkmasını sağlayarak konuşmaya başladım.

Chan-Ri: Noldu? Neden geldin?

Dae: Hoş geldin yokmu? Nasıl bir insansın böyle?

Chan-Ri: İçeri geç ve boş konuşma.

Onunla birlikde oturma odasına geçmişdik. Koltuklardan birinde oturduğunda konuşmaya başlamışdı.

Dae: Neden buradasın? Eve gel.

Chan-Ri: Dae, bunları söylemeye geldiysen git, ya da konuşma. Çünki artık her şey bana boş geliyor.

Dae: Chan... Seo Yoon'un başına gelenlerden haberin var. Evet Yoongi'den duydun, ama gerçekten çok karışıkdı her şey. Yinede bebeği görmek istiyor. Ve Seo Yoon'un sana ne söylediğini bile bilmiyorum. Onunla konuşmuşdum ve bana hiç bir şey söylemediğini, senin Yoongi ile gitmek istediğini söyledi bana. Tabi ki inanmadım ona. Ve gerçekleri duymak istiyorum...

En Büyük Yanlışım Sensin~M.Y.G Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin