Birinin yanağımdan öpmesiyle Bae olduğunu anlayarak gözlerimi açmadan onu kendime çekerek sarıldım. Bir dakika ama bu Bae değil, kokusu bana onu hatırlatıyor... YANİ YOONGİ.
Gözlerimi hızlıca açarak nasıl olduğunu bilmeden yatakdan yere düşdüm. Belimde ve ayağımda oluşan acıyla yüzümü buruşturdum. Bir dakika kaç zamandır ki bu kadar canım yanmamışdı.Yoksa her şey iyi mi olucak? Bence bok olur neyse.
Yoongi'nin beni kucağına almasıyla dikkatlice yüzüne bakdım. Çok tatlı ve yakışıklı- kendine gel Chan, mal mal düşünme.
Yoongi: İyi misin? Bir yerin acıyormu. Ve özür dilerim...
Chan: İyiyim. Özür dilemelisin tabi Bay Min. Sana söyleyeceklerim bir sürü şey vardı, ama sen gelmedin! Neyse ne be! Kendin bilirsin.
Chan: Ha bu arada odama nasıl geldin?
Yoongi: Evine geldim. Sonrada odana geldim. Bu kadar.
Chan: Harika bir cevap. Neyse çık dışarı!
Hiç bir şey söylemeden dışarı çıkdı. Bilmiyorum ama onu gördüğümde çok sinirleniyorum ve kendime hakim olamıyorum.
Seo Yoon'u çağırarak bana yardım etmesini istedim. Bir kaç dakika sonra yanıma gelerek kiyafetlerimi giyinmekte bana yardım etdi ve hiç bir şey söylemeden odamdan çıkarak gitdi.
Chan-Ri'nin kiyafetleri
Salona Bae'nin yanına giderek ona sıkıca sarıldım ve saçlarına minik öpücükler bırakdım.
Chan-Ri: Bebeğim, nasılsın? Neden sabah beni sen uyandırmadın?
Bae: Özür dilerim anne. Ama Yoongi amca seni kendisi uyandırmak istediğini söyledi ve bana hediyye vererek odaya girdi.
Söyledikleri karşısında şok olmuşdum. Bu yüzden Bae yerine Yoongi beni öperek uyandırdı.
Bae'nin yanından ayrılarak Seo Yoon'un yanına gitdim. Aslında gitmek istedim ama Yoongi buna engel oldu ve beni dışarı çıkardı
Yoongi: Üzgünüm ama yalnız kalması gerek. Galiba Dong-Yuh onu rahatsız ediyormuş. Dae ve Woong onu aramaya gittiler. Yüzümede şaşırır gibi bakma. Sorularının cevaplarını verdim. Şimdi içeri geçelim hadi.-dedi ve benimle birlikte Bae'nin yanına gittik.
Neler olduğunu hala anlamış değilim. Neden Seo Yoon'u rahatsız ediyor. Yoksa Hana? Nasıl unutmuş ola bilirim, Hana onunda kızı. Ah, cidden her şey bir-birine karışmış durumda. Böyle bir durumda ne yapacağımı bile biımiyorum. Sessiz kalamam, benimde onlara yardım etmem gerek ve en önemlisi Seo Yoon'la konuşmalıyım, onun şimdi yanında olmalıyım.
Yoongi: Hey, Chan-Ri? Nereye daldın böyle?
Chan-Ri: Huh? Bir şey yok. Sadece Seo Yoon'u düşünüyordum. Ne olacak diye. Ah neyse lütfen Bae'ye iyi bak, benim bir az işim v-
Sözümü kesen şey ise bay Yoongi'nin dudakları. Hemen kendime gelerek onu kendimden uzaklaşdırdım.
Chan-Ri: Deli misin? Ne yapıryorsun?
Yoongi: Seni öpüyorum. Sessiz kalman, hiç bir yere gitmemen için. Sen Bae'nin yanına git.
Chan-Ri: Deli herif!- diyerek hemen onun yanından uzaklaşarak Bae'nin yanına gittim. Sessizce oturmuş kendi-kendine oyun oynuyordu. İyrenc ailemin tatlı, masum bir bebeğe bunları yapmaları. Belki gelecekte Bae'nin öz annesi bulunur. Ve benden almak isterse... Yoongi'nin sabah beni güzel uykumdan uyatması bana hiç iyi gelmedi. Aptal Kafam!
Bir kaç saat sonra
Dae ve Woong gelmişdi. Bana hiç bir şey söylemeden Seo Yoon'un odasına giderek kapıyı kapatdılar. Bana hiç bir şey söylememeleri ve en önemlisi ise beni hiç düşünmemeleri. Biliyorum onlara yardım edecek gücüm olmaya bilir, belki de yapa bilirim. Sessizce kendi odama gitdim ve ne yapmam gerektiğini düşünme-
Yoongi: Bu kadar düşünme, her şey iyi olacak~ diyerek yanağıma öpücük bırakdı. Ve Bae'ni kucağında yatırmaya başladı. Hala neler olduğunu anlamaya çalışdım. Sabah Yoongi, sonra Seo Yoon ve yine Yoongi.
Chan-Ri: Neden?
Yoongi: Ne neden?
Chan-Ri: Yani neden burdasın? Neden bana böyle davranıyorsun?. Kafamda bir sürü soru var, bunların hepsini cevaplamanı istiyorum.
Yoongi: Bekle, Bae'ni yerine yatırayım ve seninle dışarı çıkalım. Her şeyi anlatacağım.
Bae uyudukdan sonra Yoongi ve ben evden çıkarak eve yakın bir parkda oturduk. Ve ben Yoongi'nin söze başlamasını bekliyordum. Kendini hazır olduğunu bildiğinde konuşmaya başladı.
Yoongi: Lütfen sözümü kesme. Her şeyi anlatacağım sana. Sadece söylediklerimi dikkatle dinle
Tamam anlamında kafamı salladım. Ve konuşmaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Büyük Yanlışım Sensin~M.Y.G
Action(Tamamlandı) "Sana önceler çok şey yapdım ve çok üzgünüm her şey için"~dedi Yoongi ve kıza sıkıca sarıldı. Her şeyin iyi olacağına ve sevdiği kızın bu zorlukları yakın bir zamanda yeneceğini biliyordu... 💫