Bölüm~21

17 2 8
                                    

İlk önce bölüm geç geldiği için özür dilerim bebeklerim~♡

İlk defa huzurlu bir şekilde uyanmışdım. Gözlerimi açdığımda karşımda bana dikkatle bakan Yoongi hiç beklemiyordum. Ger şey o kadar karışıyordu ki Yoongi'yle konuşacaklarımı bile unutmuşdum. Galiba bu gün onu yemeğe götürecekdim. Biliyorum erkekler yapar her zaman, ama Chan farklılık yapmayı çok sever)

Dikkatlice yüzüme bakarak gülümsüyordu. Gerçekten ne oldunu anlamasamda bende onun yüzüne bakarak gülümsemeye başlamışdım.

Yoongi: Seni Seviyorum Meleğim.

Söyledokleri karşısında şaşırmışdım ve kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Sadece mal gibi yüzüne baka bilmişdim. Dudağıma minik bir öpücük bırakarak odadan çıkarak gidiyordu ki. Kalkarak kolundan tutdum.

Chan: Beni 5 dakika bekle geliyorum~ diyerek banyoya koşdum rutin işlerimi hall ettikden sonra. Seçdiğim kiyafatleri giydim ve onun yanına gittim.

Yatağımda oturmuş beni bekliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yatağımda oturmuş beni bekliyordu. Yanına oturduğumda konuşmaya başlayacakdım ki

Yoongi: Kiyafetlerini dolabında unutmuşsun galiba?

Chan: Yok, hepsi üzerimde

Chan: Neyse. Yoongi... konuşmamız gerek.

Yoongi: Kiyafetlerin hakkında mı? Evet,bencede güzel fikir. Kısa giyinmemelisin Chan. Yoksa kötü kediler seni yer haberin olsun.

Koyun trene bakar gibi yüzüne bakmaya başlamışdım. Hemen kendimi toparlayarak, yeniden konuşmaya başladım.

Chan: Yoongi, ciddiyim. Gerçekten delireceğim artık. Kafamdaki sorulara bir cevab bulmalıyım.

Yoongi: Bende ciddiydim neyse. Kafandaki sorular ne? Söyle belki cevabını buluruz?

Chan: Biz neyiz?. Ah, yani sen ve benim ilişkimimizin bir ismi ne? Bunu bilmek istiyorum Yoongi...

Yoongi: Bence hislerimiz karşılıksız değil Chan. Ve bence biz sevgiliyiz. Yani ben böyle düşünüyorum. Her şeyin farkındayım Chan, bana karşı nasıl olduğunu, bana karşı hislerini biliyorum. Bu ilişkimizinde ismi bu. Bence aynı fikirdeyiz?

Chan: Evet, aynı fikirdeyiz. Doğru söylüyorsun her şeyi.

Yoongi: Buna sevindim. Seni Seviyorum Meleğim.

Chan: Bende Seni Kedim

Onunla bir az konuşdukdan sonra birlikte mutfağa indik. Ama Bae evde yoktu galiba.

Chan: Yoongi, Bae nerde?

Yoongi: O Jungkook'la gitti. Gelir bir azdan, yada şimdi.

Chan: Nereye gitti-

Bae: ANNE!-diyerek benim yanıma geldi. Bana sarılarak beni öpmeye başladı. Bu gün sabah ikisine ne oldu anlayamadım.

Chan: Bebeğim bir şey mi oldu? Bu kadar öpücüğün bir sebebi olmalı?

Bae: Yürümeye başladığın için. Seni Seviyorum Annem!.

Yoongi ve Bae bu gün beni gerçekten çok mutlu etmişdi. Sevdiğim iki yakışıklımdan Seni Seviyorum kelimesini duymak harika bir şey.

Chan: Bende Seni Seviyorum Bebeğim.

Üçümüzde birlikde yemek yemeye başlamışdık. Ve Bae beni gerçekten çok şaşırmıştı. Çünki bu zamana kadar sadece bana Anne diyordu. Başka hiç kimseye Anne ya da Baba demiyordu. Ve o ilk defa Yoongi'ye Baba demişdi.

Yoongi şaşırsada sonra gülümseyerek onunla tatlı tatlı konuşmaya başladı. Bu gün hayatımın en güzel günü ola bilir. Onların söhbetine hiç karışmadan sadece onları izlemeye başladım. O an kapını sanki kıracakmışlar gibi çalmaya başladı kimse. Hemen kapıya taraf koşdum ve kapıyı açdığımda karşımdakilero görünce şaşırmışdım. Gelen Seo Yoon, kızı ve Woong'du. Bir sorun olduğu yüzlerindem belliydi. Benim ayakta olduğumu görünce şaşırarak bana sarıldılar. Ama ben yine bir bok anlayamamışdım. Neler olduğuna dair hiç bir fikrim yoktu. İkiside benden ayrılarak konuşmaya başladılar.

Seo Yoon: Seninle konuşmamız gereken çok şey var Chan. İlk önce gerçekten çok özür dilerim. Ve seni tebrik ederim. Bunları sonra daha çok konuşacağız. Ama bir şey söylemeliyim... Yada Woong sen söyle, ben söyleyemeyeceğim.

Woong konuşmaya başladığında bende ağlamaya başlamışdım. Bu olamazdı, o kendine kıymak istemez, yapamaz...

En Büyük Yanlışım Sensin~M.Y.G Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin