Sessizce oradan çıkdı ve neden bu kadar acı çekdiğini düşündü.
Dae'den
Yoongi odadan çıkdığı an hemen yanına giderekDae: İçeri geçe bilirmiyim şimdi? - dediğim an kafasıyla beni onayladı ve gitdi.
Evet Chan-Ri'nin yanındaydım. Eğer yürüyemeceğini öğrenirse bir şok geçireceğinden eminim. Keşge onu yalnız bırakmasaydım. Kendi aptallığım benim, babasıyla onu yalnız bırakmasaydım belki o burada öylece uyumazdı. Ve en önemlisi yürüye bilecekdi. Ne zaman akdığını bilmediğim göz yaşlarımı silerek 2 yılı nasıl atlatacağız onu düşünmeye başladım. Onum artık acı çekmesini istemiyordum. Her şeyin iyi olacağını umuyorum Chan-Ri!
1 ay sonra
O olaydan 1 ay geçmişdi. Artık eve gelmişdim,ama odamdan hiç bir yere çıkmıyordum... Bae her zaman yanıma geliyordu diğerleride. Ama biri hariç bay Öküz Yoongi. Hastaneden taburcu olduğumdan 2 gün sonra bize gelmişdi ve sonra telefonda biriyle konuşmaya başladı ve duyduklarıma göre ben hakda konuşuyordu ve " Ah öyle söyleme. O benim çalışanım. Chan-Ri ile hiç bir yakınlığımız yok. Hiç bir zamanda olamaz! Sen merak etme. Hemen geliyorum" dedi ve gitdi o günden sonrada hiç gelmedi.
Belki hiç yürümeyecekdim. Ama yinede tedavilerim çok. Kapımın açılmasıyla düşüncelerimde ayrıldım.
Seo Yoon: Canım hadi hastaneye gitmeliyiz. Bende kontrole gitmem gerek. Bu gün miniğin kız yada erkek olduğunu öyreneceğim gün. Hadi hazırlanmana yardım edeyim
Chan-Ri: Çok mutlu oldum Seo Yoon. Hayır sen kendini yorma ben hazırlanırım.
Seo Yoon: Hayır olmaz Chan-Ri. Yardım edeceğim bu kadar
Chan-Ri: Ah Tamam!
Chan-Ri'nin kiyafeti
Seo Yoon'un kiyafeti
İkimizde hazırlandık ve hastaneye gitdik. Seo Yoon kendi doktoruna bense kendi doktorumun yanına gitdim.2 saat sonra Seo Yoon'un yanına zorlada olsa gitdim, tekerlekli sandalyeye hiç alışamıyordum.
Chan-Ri: Hey Seo Yoon noldu?
Seo Yoon: H-Hiç
Chan-Ri: Hey iyimisin?
Seo Yoon: Chan-Ri doktor bebeğin kız olacağını söyledi. Ama bana mutlaka gelecek sefer babasınıda getirin dedi. Ve ben ne bok yiycem onu bilmiyorum sadece tamam dedim. Çok kötüyüm ben... Babası yok, ne yapacağımı bile bilmiyorum.Chan-Ri: Seo Yoon kız olmasına sevindim. Ama baba konusunu bilmi-
O an Seo Yoon'un doktoruna yanıma geldiği için sessiz oldumD: Yine merhaba. Üzgünüm Seo Yoon hanım ama kocanız şimdi gelmeli. Onunla konuşacaklarım varda.
Seo Yoon: Dok-
Chan-Ri: Tamam doktor bey. Bir azdan babası gelicek. O zaman söylerim sizin odanıza gelir
Doktor: Tamam görüşürüz-dedi ve kendi odasına gitdi.
Seo Yoon: Lan mal! Onun babası yok. Ne yapcam şimdi? Ben hemen doktora babası işleri için Amerikaya gitmiş ve gelemez. Ya da babası yo-
Chan-Ri: Sus! Bekle ben şimdi bir şey düşündüm. Woong'u arayacağım hadi telefonunu ver.-dedim ve telefonunu bana vermesini bekledim
Son 1 ayda Woong Seo Yoon ile çok ilgileniyordu, ona yardım ediyordu. Önceden Woong Seo Yoong'dan hoşlanıyordu ve bizede yardım ede bilir. Hemen telefonu alarak Woong'u aradım.
Chan-Ri: Woong naber? Senin yardımına ihtiyacımız var. *** hastanesine gel lütfen. Seni bekliyoruz
Woong: Tamam hemen geliyorum. Bir şeymi oldu?
Chan-Ri: Hayır hiç bir şey olmadı.
Woong: Tamam...Telefonu kapatdım ve
Chan-Ri: Hemen geliyorum dediSeo Yoon: Ne yapacağını merak ediyorum...
10 dakika sonra Woong geldi ve her şeyi ona anlatdım. Hemen kabul etdi ve birlikde doktorun odasına girdik
Doktor: Hoşgeldiniz. Siz?
Woong: İsmim Woong efendim.
Doktor: Woong bey sizinle konuşmam gerek.
Chan-Ri: Biz çıkalımmı?
Doktor: Hayır sizde beni dinleyin lütfen. Seo Yoon hanım pek ayakta durmayın.-dedi ve Seo Yoon'u siyah koltuğa oturmasını söyledi.
Doktor: Size bir şey söylemek istiyorum. Çok ciddi bir şey.
Seo Yoon hanıma dikkat edin. Bu aylar onun için çok tehlikeli. Bebek için sorun olucakdır. Bir babası olarak en çok siz dikkat etmelisiniz. Çünki Seo Yoon hanıma iyi bakılmalı. Yoksa... Neyse onu sonra sizinle konuşurum. Bu benim numaram lütfen arayın.Woong doktorun söylediklerini anladığında hemen numarayı aldı ve
Woong: Teşekkür ederim. Tabi ki ararım. İyi günler efendim.
Woong: Merak etmeyin. Ona dikkat edeceğiz.
Chan-Ri: Tamam doktor bey. Merak etmeyin. Bende hepsini hal edeceğim. Minik bebek için her şeyi yapacağız.
Doktor: Teşekkürler
Chan-Ri: Görüşürüz-dedim ve odadan çıkarak eve gitdik.
Eve geldiğimizde Dae'ye her şeyi anlatdım. Oda çok mutlu oldu. Ama doktorun ne konuşmak istediğini hiç birimiz pek anlamış diğildik.
Seo Yoon: Ben çok yorğunum. İyi geceler.-dedi ve odasına gitdi. Her şey onun için çok zordu.
Chan-Ri: Onun yanına gide-Woong: Ben giderim Chan-Ri. Sen burda kal, onunla konuşacağım.
Chan-Ri: Tamam.
Bae ile bir az oynadıkdan sonra Dae onu uyutmak için odasına götürdü. Bende ne yapayım diye düşünüyordum ki, yukardan Woong'un bağırma sesi geldi. Zorlada olsa yukarı çıkarak Seo Yoon'un odasına girdim.
Chan-Ri: Noldu? Neden bağırıyorsun.
Woong: Hastaneye gitmemiz gerek. Seo Yoon bayıldı aniden.
Chan-Ri: Sen hemen onu arabaya götür geliyoruz.
O an Dae kucağında Bae ile odaya geldi
Dae: Ne oldu?! Neden bağı-
Chan-Ri: Seo Yoon bayıldı Dae. Woong çabuk ol arabaya götür geliyoruz
Hastaneye geleli yarim saat olmuşdu ve hala bir haber yoktu.
Dae: Woong neden bayıldı?
Woong: O-onunla konuşuyordum ve aniden bayıldı. Sessizce sakince konuşuyordum ve bayıldığı için korktum. Bu arada Bae soğuk olmayacakmı?
Chan-Ri: Olmaz bence. Ablasının kucağında ve ablası onu sıkıca tutuyor. Sadece tek derdimiz şimdi Seo Yoon...
Doktor odadan çıkdığında
Doktor: Seo Yoon'a iyi bakın dediğimde bunu söylüyordum. Çok üzülmemeli, ağlamamalı ve yalnız kalmamalı. Bu gün burada kalacak. Lütfen kocası kalsın. Seo Yoon'un ona ihtiyacı var diye düşünüyorum.
Dae: Tamam. Woong bir şey olursa ararsın
Woong: Merak etme.-dedi ve odaya girdi
Dae, ben ve Bae hastaneden çıkdığımız an gördüğümüzle şok olduk. Lütfen o olmasın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Büyük Yanlışım Sensin~M.Y.G
Action(Tamamlandı) "Sana önceler çok şey yapdım ve çok üzgünüm her şey için"~dedi Yoongi ve kıza sıkıca sarıldı. Her şeyin iyi olacağına ve sevdiği kızın bu zorlukları yakın bir zamanda yeneceğini biliyordu... 💫