Bölüm~19

22 4 7
                                    

Medya: Chan-Ri

Evet Bae'ni Jungkook'a bırakarak hastaneye gelmişdik. Doğrusunu söylemek gerekirse çok korkuyordum. Sevmediğim o sözleri yine duyarsam ve bu sefer gerçekten her şey kötü olursa.. Bu düşünceler beni bitirecekdi bir gün.

Yoongi ne kadar çok korkduğumu gördüğünde elimi sıkıca tuttu. Güc verecek bir gülümseme sundu. Bir az rahatlamışdım. Ama yinede o korku vardı.

Yoongi: Chan, bu kadar korkmana gerek yok. Her şeyin iyi olacağını ikimizde biliyoruz. Ben her şeyi düşünerek yapdım. Korkma ve güven bana!

Sadece kafamı onaylarcasına sallamakla geçindim. Ama yinede bir korku vardı.

Bir kaç dakika sonra doktorun odasına gittik. Doktoru gördüğümde ne kadar yakışıklı olduğunu düşündüm. Gerçekten harika bir yüzü vardı. Ama şimdi bunun sırası değil. Yoongi benim yanımdan ayrılarak doktorun yanına gitti. Ve Yoongi doktorla konuşmaya başladı. Ama ne konuşduklarından hiçbir fikrim yoktu.

Ve en sonda doktor gülümseyerek benim yanıma geldi ve benimle birlikte odadan çıkdık.

Doktor: Merhaba Chan-Ri,ben Jin. Yoongi'nin en yakın arkadaşlarından biriyim. Senin hakkında Yoongi bana bir kaç şey anlattı. Ve onun söylediklerinden artık iyileşdiğini düşünüyorum. Umarım düşüncelerim doğru çıkar.

Chan: Tanışdığıma memnun oldum. Peki iyileşmesem?. Yani nasıl aöylesem bir kaç yıl böyle gitse. Yürüyemesem? O zaman ne ola bilir?

Jin: Bunları düşünme. Çünki iyileşdiğinden eminim.~diyerek bana gülümsedi ve tedavi odasına girdik.

İçimde ne kadar korku olsada, Jin'in söylediklerinden sonra korkum azalmışdı. Umarım her şey iyi olurdu. Bae'nin hayatı için iyileşmem gerek.

Bir kaç saat sonra hala Jin'in odasındaydık. Ve tedavi boyunca her şryin iyi olduğumu anladım. Ayakta uzun süre kala biliyordum ve bir kaç adım bile ileri gide bilmişdim. Ve Jin bunun iyi bir işaret olduğunu, kendime uzun süre dikkat etmem gerektiğini söylemişdi.

Jin elindeki kağıtlara bakıyordu ve aniden kafasını kaldırarak

Jin: Chan eğer yürümek yine istiyorsan 1-2 hafta hastanede olman gerek. Çünki her şey yolunda. Sadece 1-2 haftaya tedavilerin güçlü olursa yürüye bilirsin. Ama eğer evde olmak istiyorsan, artık bu iyi gelişmeler bile olmayacak.

Ben söylediklerine sevinsemde. Bae'ye kim bakacak diye düşünüyordum ki, Yoongi konuşmaya başladı

Yoongi: Jin hyung, sen her şeyi düzenle. Bu günden itibaren Chan burada kalacak. Ve ne gerekirse söyle bana.

Chan: Yoongi, peki ya Bae? Ona-

Yoongi: Sus. Bae benimle güvende. Yani bebeğim ona sen değil ben göz-kulak oluyorum. Ve her gün yanına geleceğiz. Dae geldiğindede Bae'yi ona vermeyeceğim. Bu kadar.

Şaşkınlıkla yüzünü bakıyordum. Tüm soracağım ve sorduğum sorulara cevap vermişdi. Ve o bana bebeğim demişdi

Yoongi ile eve gelerek bir kaç kiyafet götürdüm. Ve Bae ile her şeyi konuşdum. Beni çok özleyeceğini diyerek bana sıkıca sarılmışdı, ağlamışdıda bir az. Ama gerçekten onsuz 1-2 hafta nasıl geçireceğim bilmiyorum, onu çok özleyeceğim.

Yoongi ve Bae ile hastaneye gittik. Benimle odaya geçerek yarım saat kaldıkdan sonra ebe gittiler. Ve ilk günden ikisinide özlemeye başladım...

En Büyük Yanlışım Sensin~M.Y.G Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin