Dae sonunda kendine gelmişdi ve bende korkduğum için bir an yürüyemiyordum ama sonra Yoongi sayesinde ayağa kalkdım. Şimdi ise her kes çok iyiydi, benim ise Dae ile bir an önce konuşmalıydım. Her şeyi öğrenmeliydim, bana her şeyi açıklamalıydı.
Yoongi'yi kenara çekerek ondan sadece bize yarım saatliğine izin vermeleri için rica ettim. O ise kafasıyla onaylayarak her kesi odadan çıkardı ve kendiside odandan çıkdı.
Odada ben ve Dae kalmışdık, yüzüme bakmıyordu sadece ellerine bakıyordu bu haraketi ise sinirlerimi bozmaya başlamışdı
Chan: Eşşek kafa ben önündeyim, ellerine bakmayı kes!- diyerek yanına geçerek oturdum. O ise hemen dizlerimin üstüne kafasını koydu ve yüzüme bakmaya başladı. Yüzüne bakdığımda gözlerim doluyordu ve kendimi tutamıyordum artık. Gözümdeki yaşlar intihar edercesine yanağımdan süzülüyorlardı. Dae elini kaldırarak göz yaşlarımı sildi ve
Dae: Ağlama lütfen, yanımda olduğun için mutluyum Chan. Ben çok iyiyim. Ağlams lütfen. Sendem bir ricam olucak. Lütfen beni yalnız bırakma yoksa öleceğim!
Chan: Aptal aptal konuşma Dae. Ben artık yanındayım. Birlikte Yoongi'nin evinde kalacağız. Hepimiz orada çok mutlu olacağımızdan eminim. Ve şimdi bana neden böyle yapdığını söyle. Ama doğruyu söylemezsen kafanı kırarım!
En son dediğime gülmeye başlamışdı. Sen gülünce çok tatlı oluyorsun be hayvan. Ona gülmseyerek bakmaya başladım ve oda bana öyle bakıyordu. Bir anda konuşmaya başladı
Dae: Sen gelmeyince eve gittim. Tüm günümü depresyonda, mutsuz geçirdim. Hiç iyi değildim ve iyi olmak da istemiyordum. Ve Chan boğuluyordum, Woong ve Seo Yoon çok değişmişlerdi ben artık onlarla yaşamak bile istemiyordum. Ölmek istiyordum ve gördüğün gibi olmadı Chan. Ölmeği bile başaramadım, bu hayatta bir bok başaramıyorum çok sıkılıyorum bu yüzden. Sen olmayıncada evde boğuluyordum, bazen dışarı çıkıyordum o zamanda içiyordum ve böyle. Sonra intihar etmek istedim, o zaman bile seni ve Bae'ni düşünüyordum. Ama yapdım, kıydım kendime. Hiç pişman değilim, eğer sen gelmeyecekdinse ben yine bu bokdan hayatta yaşamaya başlayacakdımsa kendimi yine kıyardım. Yapardım gerçekten. Ama şimdi yanımdasın iyiyim. Ve tebrik ederim seni Yoongi ile ilişkin olduğunu duydum çok mutlu oldum. Benim Chan-Ri'm büyümüş ve artık kendine sevgili yapıyor. Seni maymun seni- diyerek gülmeye başlamışdı. Kendimi tutamayarak ona sıkıca sarıldım.
Dae: Hey, beni öldürmek mi istiyorsun? Hala çok gencim be kuzum. Bu yakışıklı ölürse benim gibi bir kaç yakışıklı olmaz.
Chan: Bok- diyerek ayağa kalkdım ve şaşırmış bir şekilde yüzüme bakmaya başladı.
Dae: Gidiyor musun?
Chan: Sen gerçekten malsın. Hayır hiç bir yere gitmiyorum. Sadece dinlenmen gerek bende bir az Bae'nin yanına gitmek istiyorum. Merak etme artık yanındayım.-diyerrk onun rahat uzanması için ona yardım ettim. Ve odadan dışarı çıkarak Yoongi'ye mesaj attım
Chan:
Nerdesin Yoongi?
Dae ile konuşdum ve yanına gelmek istiyorum şimdi. (12:15)Yoongi:
Bae ile kafedeyiz. (12:16)
Ooo birileri beni mi özledi(12:16)Chan:
Bir bilsen nasıl özledim. Gerizekalı -_- (12:17)
Sadece Bae'ni merak ettin. Neyse konum at geleyin (12:17)Yoongi:
Gelme, biz geliyoruz. -_- (12:17)
(Görüldü)Mesajına görüldü attım ve onları bekleme başladım. Trip atıyordu bana, mesajından çok belliydi. Sorun değil ben her şeyi hall edeceğim.
Bae'nin anne diyerek bağırmasıyla ona taraf koşmaya başladım. Bana sıkıca sarılarak kulağıma "Babam sana küsmüş. Sana söylediğimi söyleme"diyerek yanağıma öpücük bırakdı. Yüzüne gülemseyerek onu kucağıma alsım ve arkadan yavaş-yavaş yanımıza gelen Yoongi'nin yanına gittim.
Chan: Nasılsın? Seo Yoon'gil nerde? Bae'yi bir kaç saatlik onlara bırakmak istiyorum.
Yoongi:Bizim evdeler. Neden? Bir işin mi var?
Chan: Evet işim var. Hadi eve gidelim- diyerek, Bae ile önden yürümeye başladım
Bae: Anne neden ben eve gidiyorum?
Chan: Bir kaç önemli işim var kuzum. Sonra yine eve geleceğim merak etme.
Ben ve Bae arabanın yanında yarım saatdir Yoongi beyi bekliyorduk. Gerçekten bir kaplumbağadan bile yavaş yürüyordu. Onu bir güzel dövmek istiyordum, ama trip atıyor birde daha çok trip yemek istemiyordum.
Sonunda yanımıza geldi ve hepimiz arabaya binerek eve gitmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Büyük Yanlışım Sensin~M.Y.G
Action(Tamamlandı) "Sana önceler çok şey yapdım ve çok üzgünüm her şey için"~dedi Yoongi ve kıza sıkıca sarıldı. Her şeyin iyi olacağına ve sevdiği kızın bu zorlukları yakın bir zamanda yeneceğini biliyordu... 💫