11. kapitola - pokec s holkama

2.1K 63 3
                                    

Diana je velký fanoušek One direction a Little mix, tudíž, když uviděla své idoly, málem se roztekla štěstím. První k ní přišel můj bratr: „Rád tě poznávám Diano" usmál se na ni. Stejně to proběhlo s Harrym a Zaynem, a když přišel na řadu Niall, Dianě se oči rozzářili ještě více než předtím, a mně se na tváři vytvořil úšklebek, no jo, Nialla Diana vždycky žrala. Niall se na ní vřele usmál a vtáhl jí do objetí. Pak přišla řada na holky. Ty k ní přišly najednou a a potřásly si s ní rukou a pak jí všechny najednou objaly. Já tam samozřejmě nemohla jen tak stát, a tak jsem se přidala k hromadnému objetí. Když jsme se odtáhli, tak Diana řekla: „Mám hlad, i když jsem teď jedla." ale moment, neřekla to jen ona, přesně to samé řekl Niall, akorát v mužském rodu. Tomu jsme se všichni museli zasmát. "Když máte takový hlad, tak se běžte najíst." Na to Diana reagovala odfrknutím. "Vždyť víš že já neumím vařit." To je pravda, tak víte co? Já vám teda něco udělám" usmála jsem se na mě.

Nakonec jsem se rozhodla pro jednoduché palačinky s nutellou, které jsem po dosmažení naservírovala na dva talíře, a předala jeden Dianě, a jeden NIallovi. Pak se mě Perrie se šibalským úsměvem zeptala: "Nechceš jít nahoru trochu zadrbat?" A já se trochu bála, co na mě vybalí, ale zvědavost zvítězila a já  nakonec přikývla.  A tak jsem já, Kiko, Perrie a Cheryl vytratily nahoru.

"Tak Clare, řekni proč tolik vyváděla když Ti Louis představil Tu mrchu Eleanor? Já vím, je to zlatokopka, ale myslím, že v tvém případě je v tom něco víc než jen znechucení, takže co se mezi vámi stalo?" začala na mě mluvit Kiko, hned jak se za námi zavřeli dveře. Sice se s nimi znám pouze pár hodin, ale prostě cítím, že jim to můžu říct, a tak jsem spustila: "Když jsme se poznali, tak jsem kluky nenáviděla, ale pak jsem se další den probudila s pocitem, že bych jim měla dát šanci, tak jsem jim jí dala. Kluci mi najednou začali být sympatičtější, obvlášť Louis, a pak mě včera pozval na kafe, kde mě potom políbil, teda vlastně jenom proto, abychom naštvali servírku, která byla pěkná kráva. Ale při tom polibku jsem cítila něco, co se nedá nijak popsat, ale byl to prostě úžasný pocit. A já k němu začala cítit něco víc, já se asi zamilovala holky, a on si sem pak nakráčí, a čeká, že se s tou falešnou holkou budu objímat, když mě už od začátku nenávidí" ke konvi svého monologu jsem měla na krajíčku, a na úplném konci už mi nějaká ta slza stekla po tváři. Holky celou dobu pečlivě poslouchali, a když jsem skončila tak mě všechny objaly, a Cheryl řekla: "Louis je blbec, že to nevidí, neví o jak úžasnou holku přichází." A já měla úžasný pocit, že mi někdo rozumí.

I'm back!
Doufám že se vám dnešní kapitola líbila pokud ano určitě nezapomeňte napsat komentář či zahlasovat pro tuhle či předchozí kapitoly. Dnešní kapitola byla o něco kratší než bývá normálně, a tak trochu o ničem, ale příště už zase trochu děje.
Tak se mějte a užijte si víkend!

Vaše Mia

More than thisKde žijí příběhy. Začni objevovat