I když jsem to dřív nezmiňovala, hraní na kytaru vážně miluju. Dokážu přitom být tak uvolněná a skvěle se tím odprostím od mých starostí a problémů. Začala jsem si hrát Eda Sheerana, jehož písničky jsou stvořené pro kytaru. Začala jsem Lego house, pokračovala jsem Perfect a už ani nevím, co dalšího jsem hrála. Každopádně vím, že jsem hrála alespoň 45 minut, protože když jsem skončila, šíleně mě bolely ruce. Ale co, s tím mám počítat. U hudby, ať už zpívané, hrané na kytaru či poslouchané, jsem vydržela po celý zbytek dne.
(Omlouvám se za ten skok co nastane, ale takhle by ty kapitoly byly zase o ničem a to já nechci)
O měsíc pozdějiUž je to měsíc, co se Louisovi vyhýbám. I když, vyhýbám se mu jen v těch několik málo chvil, kdy je doma. Poslední dobou je totiž skoro pořád s Eleanor. Mám o něj velký strach, vypadá to, že ho Eleanor vážně dostala. Naštěstí Eleanor alespoň nechodí skoro vůbec k nám, a když už, nevšímá si mě a já zase jí. Niall se dal s Dianou konečně dohromady a teď tvoří nádherný pár. Média už na něj přišla, ale překvapivě Dianu nijak moc nepomlouvali a dokonce ani fanynky jí skoro vůbec nenadávaly. Takže ačkoliv mně se s klukama moc nedaří, jsem šťastná alespoň za ní a za Nialla.
Dneska přišel Louis domů před setměním. Bohužel nebyl sám, ale byla s ním i Eleanor. Louis vypadal že je něčím ohromně nadšený a Eleanor měla na tváři spokojený úsměv, a když se podívala na mě, spatřila jsem v tom úsměvu něco vítězného a výsměšného. Celkem jsem se bála, co se stalo. Mimochodem, právě sedíme v obýváku, abyste věděli. A pak Louis konečně promluvil: "Máme skvělou zprávu" a dál se usmíval. Všichni jsme čekali co z něj vypadne. Po těch pár sekundách pronesl: "Eleanor je těhotná"Moje srdce vynechalo jedem úder. To snad nemyslí vážně. NE. To nemůže být pravda! Prostě to odmítám! Podívala jsem se zklamaně na Louise, a doufala, že řekne, že je to jenom nějaký hloupý vtip, že si dělal legraci. Avšak nic takového se nestalo. Po tváři mi stekla jedna neposlušná slza. Všichni kluci jim začali blahopřát, a v tu chvíli si mně nikdo nevšímal, a tak jsem odběhla k sobě do pokoje. Někdo si mně ale očividně všímal, protože někdo zaklepal na moje dveře. Ten někdo ani nečekal až ho vyzvu k vstoupení a otevřel dveře. Ten někdo byl Louis. Toho teď nechci vidět. Ne když jsem v takovém stavu - ubrečená, zklamaná a s rozervaným srdcem. "Proč brečíš Clare?" zeptal se mně. Copak to nevidí? On si del ke mně na postel a udělal něco, co jsem nečekala. Objal mě. Já se zhluboka nadechla a řekla...
Ahoj! Nezabíjejte mně lidi, ať už za to, že jsem dlouho nevydala kapitolu, nebo za to, co se v ní stalo. Mimochodem děkuju za 2K přečtení! Jste vážně úžasní! Já doufám,, že se vám dnešní kapitola líbila, pokud ano, nezapomeňte dát hvězdičku u téhle či předchozí kapitoly, či napsat komentář, to mě taky velmi potěší. No nic, já se s vámi loučím, užijte si prodloužený víkend a ahoj!
Vaše Mia
ČTEŠ
More than this
Hayran KurguMoji rodiče přede mnou měli jedno velké tajemství, které mi měli odkrýt na oslavě mých 15. narozenin. To už mi ale bohužel nikdy nepoví, protože po cestě na oslavu jsme měli nehodu, a když jsem se vzbudila na nemocničním pokoji, řekli mi, že jsem j...