Media : Deniz TEKİN
3. Derse gecmistik . ilk iki ders ingilizceydi şimdiki ise matematik tabiikide en sevmedigim ders .
ben aslında dersleri hiç dinlemem zaten dinlemedigim icin dusuk not alirim . Iyi notlar almak icin dinlemem yeterli oluyor mesela cok calisipta yuksek alan var , sadece dinleyince bile yuksek alan var ve ben de oyleyim. Derte ya uyuyorum yada telefonla oynuyorum.Telefonuma dalmış birseyler okurken yanima birisi oturdu kim olduğuna bakmadan
"Ne istiyorsun " dedim . güldü
" Hep böyle misin ? " sesin sahibini tanidim pic olduğunu düşündüğüm Burak oturmustu
" Sana ozel degil insanlarin geneline " dedim umursamaz bir tavirla ve sonunda suratina bakmistim . Cocuk gercekten cok yakisikliydi bee .
" Tanisalim o zaman " dedi
"Ne taniscaz tahtada tanittim kendimi BURAK " dedim . Son kelimeme sasirmis olmalıydı.
" Çabuk ogrenmissin "
"Sürtukler etrafinda pervane olmus ismini sayikliyor ogrenmemek elde mi " dedim . içten bir sekilde kahkaha atti.
"Neyse konumuza dönelim sadece isim soyisimle tanisma olmaz. bana biraz kendinden bahset " dedi ve yanima daha cok yaklasti nefesi yüzüme carpiyordu . Bu durumdan rahatsiz olmaya baslamistim beni kolay lokma filan sanıyordu herhalde. " her kiza boyle sarkiyor musun ? " dedim bu soruma biraz şaşırmış olmaliydi . Diğer kizlar galiba boynuna atliyordu direk.
" genelde kizlar bana sarkar " dedi ve önüme dusen percemimi parmaklarini arasina aldi kulagimin arkasina goturecekken elini tutup ters cevirdim
"Bana dokunma ! Yoksa birdahakine kırarım " dedim ve elini biraktim. zil caldi . Ayaga kalkti ve kulagima egildi
" Burda bitmez bu asi kız. Birbirimizi tanicaz daha detayli taniscaz , ve o percemi bir gun kulaginin arkasina koycam " dedi kulagimdan uzaklasip bana bakti ve göz kirpti. O sırada Alaranin bizi izledigini fark ettim tenefusun basindan beri bizi mi izliyordu !. bense tum bunlara karsi sadece kapusonumu kafama gecirdim ve kafami siraya gomdum . Bu herifin benle derdi neydi sapigin teki cikti pislik sarkinti yakisikli insanlar niye boyle ah tabi bazilari hariç.Ben boyle düşünmeye devam ederken uyuya kalmisim matematige dair tek terim duymadan uyumak mükemmel bi histi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
ChickLitserseri ve asi kız , kızlar tarafından çok sevilen okulun popüler erkeği