11. Bölüm

7.2K 255 44
                                    

Multimedia : Deniz

Alarmim calmadan 10 saniye önce uyanmistim. 

Lanet olasi okul vardi . Yatağımda düşünmeye başladım yataktan kalkacam tuvalete gidicem kahvalti yapıcam Üstümü giyeceğim yine aşağı ineceğim evden çıkacam ve okula yürüyecegim . Of nasıl yapıcam bunlari ya feci usendim yatağımi sevgilimi yastigimi nasil birakacam.

Kaplumbağa hızıyla yataktan kalktim.

Az önce düşündüğüm şeyleri kahvalti haric yaptım ve evden çıktım.

Sınıfa girdim ve bir duyuru yapildi. konferans salonuna inecekmişiz. Sirama gitmeden çantami siraya attım.  Hocalar sıkıcı konuşmalar yaparken bende uyurdum ve ve ve en güzeli tabikide ders gidiyordu.

Konferans salonunda en arkaya oturdum. kafamı arkaya yasladim ve gözlerimi kapattım.  Birkaç dakika sonra yanıma birisinin oturmasiyla ve cok fazla sesten uyandim normalde asla uyanmam gözlerimi araladim. Burak oturmustu etrafima baktığımda salon ful dolmuştu. Kafami usulca geri yasladim Tekrar gözlerimi kapattım ve Burağa

" Sanada Günaydın " dedim  camdaki teyze uykusuz aşııık sanada gunaydin jdbxh aklima hep geliyor. Istemsizce gulumsedi. Ne olmuştu buna , Cokta umrumdaydi gerzek.

okul müdürü konuşmaya başlamıştı ve sadede gelmişti bile.

" Evet gençler haftaya kampa gidiyoruz kolejin ücretsiz etkinliğidir isteğe göre kaç gün kalacağımız belirlenecek Merak etmeyin kampta sizi sıkmayacagiz oldukca rahat birakicaz "

" Sonra bütün herkes yiyişsin . Ne aktif kolej miş ya " dedim sessizce

" Herkesin yiyişmesi seni alaladar etmez ve bizim kolejin farkı aktif olmak " dedi Burak

" Sokayım kolejinize aq sikin birbirinizi "

" Gözün arkada kalmasın "

" Kalmaz kalmaz. Senin gibileri varken "

" Hey ben sapık falan değilim "

" Hıı . bak çocuk sabah sabah uykum var sinirlerimi bozma "

" Çocuk ? "

" Evet çocuk . Anlamadiysan heceleyebilirim ÇO - CUK " dedim ve yerimden kalktım bir adım attım ve Burak bileģimden tutup kendine cekti. kucağına düştü ! Kucağına düştüm !  Burak yüzüme yaklaştı

" Daha çıkın denmedi . Ve dikkat et Bu çocuk kampta seninle yiyişmes- " Burağı ittim böyle konuların hoşuma gitmedigini parti günü ogrenmisti arkadan dolandim ve kapıya doğru ilerledim . Tam çıkacakken bir kadın tuttu.

" Nereye ? Daha bitmedi "

" Başlatma şimdi daha bitmedisine "

" Benimle düzgün konuş "

" Çekil şuradan"

" Ne ? bu ne saygısızlık "

" Sana Çekil dedim " kadin tam birşey diyecekken kolumu kadının elinden sinirle cekip ittim kadin sendeledi bende hemen kaçtım .

Muhtemelen diğer ders müdürün odasına çağirilcaktim. Ama burağın dediklerinden sonra onunla yanyana bir saniye bile kalamazdim. Kapusonumu kafama gecirdim Hirkamin uzun kollarindan ellerimi icine cektim Ellerim üsumezdi ben yinede ellerimi cebime koydum. Kulakligimi taktim ve masali olan bur kamelyaya oturup ayaklarimi masaya uzattım.  uzaktan buranin paşasi gibi gozuktugume emindim.

gözlerimi istemsizce araladim. uyuya kalmistim. Kafam biryere yasliydi . Kafami kaldirdim ve sağa baktım . Bos bos baktim. Burak tı yine yine yine bıktım ben bundan ne istiyor benden .

" Uyandin mı sonunda "
-Cevap yok -

" 40 dakikadır uyuyorsun "
- Cevap yok - Galiba ikinci dersin ortalarinda filandik

" Kahvaltı yaptın mı "
- Cevap yok -

" Neden böyle yapıyorsun "

Inadina susuyordum.

Burağın ağzından
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Deniz salondan çıktıktan sonra bende çıkmıştim. Büyük Pot kirmistim. Onunla yakın olmamaya konusmamaya çalışıyorum aklıma kötü şeyler geliyor.  O daha masum tanıdığım diğer kızlar gibi değil. Bakire.

Koridorda yoktu Sınıfa çıktım ordada yotu . Derd saati olduğu icin ve herkes konferansta oldugu icin kizlar tuvaletine daldim neyseki kimse yoktu ve Denizde yoktu. Bahceye indim . Etrafa baktim kamelyadaydi ayaklarini masaya uzatmisti Ağa paşa gibi duruyordu . Birazdaha yakindan baktim uyumuştu ve kafasi sağa doğru kaymaya basliyordu hemen yanina oturdum ve başının omzuma düşmesini sağladim. Oysaki ondan uzak durma kararı almıştım Özür dileyip gidecektim hemen .

Suratini izledim biraz  çok güzeldi yüzünde hiç makyaj bile yotu pürüzsüz ve bembeyaz bir cildi vardi dolgun dudakları tam ısırılmalıktı fiziği zaten mükemmeldi baya iyi bir dişiydi .

Yaklaşık bir 40 dakikadır uyuyordu. Uykusu derindi zaten dudaklarına yapışıp öpsem uyanmazdi acaba yapsammi . Deniz zihnimdeki Art niyeti hissetmis olacakki huysuzca uyandi. Ve boş boş bana baktı .

Söylediğim sordugum hicbirseye cevap vermiyordu bana gercekten kızmış olmalıydı. Neden böyle yapıyorsun diye sormuştum ama onada cevap vermedi bu halleri cok havali duruyordu bence .

Birkaç dakika daha sessizliğin ardindan dayanamadim

" Deniiz "

" Ne var " sonunda konusmustu

" Özür dilerim Ben sadece bana cocuk demene kızdım ve öyle soyledim Sen herkes ve herşey olmadığın icin senden Özür diledim "

" Bende senin dediğin seye sinirlendigim icin anandan babandan baslayip tüm sevdiklerine kufretsem napardin ? "

" Tamam Özür diledim işte "

" Istemez . kıymetli ozrunu baskalarina sakla " dedi sonrada sinirle kalktı tabikide gitmesine izin vermeyecektim . Kolundan tuttum ve duvara itip kollarimi duvara yaslayip Denize yaklaştım

" Kıymetli özrüm sana özel.  Eğer kabul etmezsen " dedim ve biraz daha yüzüne, dudaklarina yaklaştım.

" Öperim " dedim

" Öpersin ha "

" Evet . Tamda böyle " dedim ve tam öpecekken karnima dizini gecirdi acıyla bağırdım ve geri çekildim.

" Bunu yapmasaydim beni öpecektin. Kusura bakma "

Bu kız gerçekten çok cool du :O .

" Ve ozrunu kabul ediyorum. Sadece kabul ediyorum ama. "

" Olsun sonuçta kabul ettin "

sahte bir gülümseme yapti ve gitti.





 SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin