12. Bölüm

6.7K 236 12
                                    

Multimedia : Alara KESKİN

Özrunu kabul etmiştim ama dediğim gibi sadece kabul etmiştim. Pek yüz vermeyi düşünmüyorum sonra bok oluyorlar.

Haftaya kampa gidecektim. Evet gidecem o salaklar yüzünden mi gitmeyecegim . 5 gün kalinmaya karar verildi yani 5 gun okul yok tek sevindigim sey bu olsa gerek.

Ders matematikti geçen ders dersi dinledim OMG çünkü hoca bu ders tahtaya kaldırıp soru çözdürecek.

Hoca sınıfa girdi . Defteri doldurdu ve başlayalım dedi.

" Alara kalk bakalım çöz bunu "

" Ah tabikide. cok kolay " Tahtaya baktım hakkatten cok kolaydı lan zaten ilk kalkanlara kolay geliyordu.

" Bitti. "

" Bravo doğru "

Hoca birsürü kişiyi kaldırdı ve sorular zorlasiyordu . Ben dalıp gitmiştim bile .

" Deniz kalk "
" Deniz !" ismimin haykirilmasiyla dalip gittiğim yerden geri geldim. ve kalkıp tahtaya gittim .

" Dalıp gitme numaran ise yaramadi miii ? " dedi Alara . Hocaya arkami döndüm beni görmemesi gerekiyordu. Alaraya bakip orta parmağımı gösterdim . Gözleri pörtledi. Tahtaya tekrar döndüm bu nasil soru ya en zorunu bana nasıl denk getirdi bu adam allah belani ...

" Noldu tatlım soru cok mu zor geldi hahah "

" Eğer o iğrenç sesini kesersen soruyu çözecem Alara. Ayrica biz ezik gibi basit sorular cozmuyoruz. "

Alara sustu ve bende tahtaya odaklandim. gözlerimi kapatıp biraz düşündüm ve buldum. buldum. Gözlerimi açıp hızlıca tahtaya islemleri yaptım. Ve kalemi masaya bıraktım. Sınıfa döndüm. Herkesin gözü büyümüştü. Eh okadarda mal değiliz arkadaşlar lutfen yani.

" Gerçekten tebrik ederim . Bu en zor soruydu . Pek dersi dinlemiyorsun gibi ama soruyu çözdün bravo "

" Zaten dinlemiyorum . Dersi dinlemedigini düşündüğünüz birine neden en zor soruyu soruyorsunuz ? " dedim Hocaya birkaç saniye baktim ve sirama gecmek için arkami. döndüm . Geçerken Alaraya 'Hayırdır koçum' bakışı attım ve bana bakan Burağa göz kirptim.
_________________________

Feci bir şekilde sallaniyordum ama cok uykum vardi .Kafami bile kaldiramadim. Masamin ileri gitmesiyle kafam boşlukta kaldı ve yere düşmeme ramak kala arkamdan biri tuttu. Sonunda gözümü açmıştim. Sınıf bomboştu birtek arkamda beni tutan bir adet Burak vardı.

" Amma uykucu çıktın be kızım yarim saattir seni uyandirmak icin sekilden şekile girdim "

" Gece geç yatıp sabah erken kalmak işte ne diyelim " dedim ve esnedim. Eşyalarımı özensizce catama attım ve yürümeye başladım. Çok uykum vardı Gözlerim kapandı kapanacak biraz duraksadim elimi sıraya koydum . Burak önüme geldi .

" Oha ayakta mı uyuyacaksin ? "

" ..bil..mem.. "

" Hı ? "

Kafam benden bağımsız burağın omuzuna düştü.

" Haydaaa ! Tamam seni eve bırakacağım ama arabaya kadar dayan "

" Tamam " Aklım 5 karış havadayken eve yuruyemezdim o yuzden Burağa tamam dedim . Zar zor arabaya geldim uykum biraz açılmıştı. Eve gidince hemen yaticam . Arabaya bindik ve yola çıktık

" Babanlar geldi mi ? "

" Yo "

" 3 gün demiştin sanki "

 SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin