14. Bölüm

5.9K 235 15
                                    

Multimedia : Ece SERT

Bizim sınıftan çıkmamızla birlikte Alaralarda çıktı. Kesinlikle giyinme odasından sıkıştıracaklardı. 3 kişi diye kendine çok güveniyordu. Ama göreceğiz.

Spor Salonuna girdik ve kız soyunma girip kapıyı sertçe kapattım.

" Defne Alara birazdan bi bokluk yapacak kendine dikkat et "

" Ne Nasıl ya ne bokluğu napacak "

" Sınıftan çıkmamızla onlarda çıktı "

" Bunun bişey yapacağıyla ne alakası var " dedi. Hislerime güveniyordum. Dolabimin kilidini ve kapağını açtım.

" Kanıtlayim hemen . " dedim ve 3 ten geriye saymaya başladım .

" 3..2..1 " Kapı açılır Alaralar içeri girer ve Defne şaşırır. Defneye göz kirptim.

Onları takmiyordum dolabimdaki esyalari karışıyordum. Biri arkamdan dolabimi sertçe kapattı. Arkami döndüm.

Ehehehe ezik Alara dan uzundum. Aşağıya bakmadım aranızda bir kafa boyu vardı. Gözlerim benim boylarımda birini arıyordu. Ay kendimi zirvede gibi hissettim :D Alara sinirle

"Heeeyy" diye bağırdı . Kafami aşağı sesin geldiği yere indirdim.

" Ay buradamiydin ya göremedim" dememle Defne gülmeye başladı. Alara sinirle konuştu

" Gülün gülün siz bakalım dayak yiyince de böyle gülecek misiniz ?"

" Siz üçünüz mü döveceksiniz " dedim

" Evet canım beğenemedin mi ? "

" Immm açıkçası daha dişli rakipler beklerdim " Alara nın ilk hamleyi yapmasını bekleyecektim bu yüzden konuşmaya devam ettim.

" Ve Defne ye dokunmayacakdiniz . 3 e 1 bana uyar da siz ne kadar mantıksız insanlarsiniz. Insan gelir sessizce vurur siz birazdan sizi dövecez haberiniz olsun diyorsunuz. Allah Allah -" ve karnıma bir yumruk.İste bu. Alara saçıma yapıştı gülmeye başladım cidden saça yapmışmak nedir. Alaradan saçımı kurtardım ve Alaraya kafa attim. yere düştü. Ece sinsisiiii. Kafamı Eceye çevirmemle Burnuma bir yumruk Sağ tarafa vurdu. Feci sızliyor. Ecenin kasıklarina dizimi gecirdim. Elimi burnuma götürdüm. Kanıyooor. Sıra Gözde de. Kafamı Gözdeye çevirmemle Gözde burnuma yumruğu geçirdi Sol tarafa vurdu. Abi siktir ya burnuma gelen darbeler mal ediyor. Gözdeye baktım. Sert bir yumruğu suratına indirdim. Burnumun iki yanindan darbe yediğim için iki tarafta kanıyor yani iki burun deligimden fena kan akiyor. Defneye döndüm şok olmuştu.

" Hadi çıkalım"

" Ama Deniz burnun "

" Birşey yok sonra hallederiz " Kapıyı açtım Defne hala dikiliyordu

" Defne birşey yok. "

Defne yanıma yürüdü. Elimde kan vardi. Hızlı ve sinirli yürüyordum. Birinin omuzuna çarptım. Çarptığım kişi bileģimden tutup kendine çevirdi. Of Burak bi sal beni. Gözleri büyümüştü.

" Noldu. Burnun çok kanıyor " Elini burnumdaki kanlara götürdü.

" Sanane..Elin kan oldu "

" Birşey olmaz. yürü kanamani durduralim "  dedi.  Bilegimi tutup ilerledi. Bilegimi çektim .

" İstemiyorum. durdurma. Alara içeride git ona yardım et "

" Deniz saçmalama.  Lütfen gel "

Tekrar bilegimi tuttu ve ilerledi.  Bende ilerledim.

Revirdeydim parmagimla burnumdaki kanlari siliyordum yoksa ağzıma girecekler . Burak beni musluğun başına getirdi kafamı eğdi.  musluğu açtı saçım önüme düşüyordu Burak önüme gelen saçlarımı tuttu ve burnumu sıktı kanı durdurmaya çalışıyordu .Birkaç kere daha sıktıktan sonra durdu kafami kaldırdım. Elini yıkadi . Bende yıkadim . Burak tekrar yanıma geldi. Elinde peçete vardı. Iki parca kopardı biraz yuvarladiktan sonra peceteleri burun deliklerime tıkti.

" Yavaş olsana be " dedim

" Hanımefendi teşekkür edeceğine kızıyor"

" Kendimde yapardım ....Lan ben Defneyi unuttum "

Kapıya doğru giderken kapı sertçe açıldı.  Alara gözleri dolmuş bir şekilde içeriye girdi. Acıdan mı ağlıyor desem hiç kafa atılmış gibi bir hali yoktu. Temiz iş çıkarmışım. Dayak yediği belli olmuyor. Ben saçma sapan şeyler düşünürken Alara konuştu.

" Burak sen ciddi misin . Ya bana yardım edeceğine yeni tanıdığın bir aptala  yardım ediyorsun. Biz kaç yıldır birbirimizi tanıyoruz karşılığı bu mu burak . Kendime gelemedim ben orada ya ! " Abart yavrum abart sanki bıçaklanmış. Bi bok olmamış hep göz boyama bunlar.

" Pekte yardım edilecek bir şeyin yokmuş Alara . Kızın burnuna ne yapmışsınız . Biryerin ağrıyorsa gel uzan geçer " dedi Burak. Yürü be koçum işte bu . Ben hemen araya atladım.

" Alara daha fazla yalan konuşmadan ben söyliyim. Herşeyi Alara başlattı.  Giyinme odasında şıkıstırmalar falan. Hatta ilk Alara vurdu. " İspikci gibi olmuştum ama soylemesem yine ben haksız duruma düşecektim.

Burak Alaraya baktı. Baktı.

" Bu meseleyi sonra halledecegiz Alara "

************

Defneyle bizim eve gelmiştik. Bugün bizde kalacaktı.

"  Of kanka ben çok sıkıldım ya napsak "

" Defne eve yeni geldik ne hemen sıkıldın lan "

" Yaa bilmem evde böyle saf saf oturacak mıyız ? "

" Evet "

" Yaaaa "

" Şaka lan şaka sen söyle ne yapalım"

" Immm ...  Aaa lunaparka gidelim mi"

" Tamam ama yemek yiyelim akşam olsun çıkarız.  Hem lunapark aksam daha güzel oluyor.. karanlık.  "

Defneyle yemeğimizi yemistik sohbet etmiştik ve hava kararmisti. Hazirlanmak için odama çıktık. Defne yanında kıyafetlerini getirmişti. Mom jean pantolonumu ve siyah beyaz geniş düşük kol tişörtumu giymistim. Defne beyaz baskılı bir tişört ve siyah dar pantolon giymisti. Defne konuşmaya başladı

" Kanka. Burağın yakın arkadaşı  yanında takılan bir çocuk varya "

" Ee "

" Adı Arda "

" Yani "

" Yani şey. . biz galiba birbirimizden hoşlanıyoruz "

" Iyi ne güzel "

" Yaa Deniz oda lunaparka gelsin mi "

" Lunaparkın ortasında öpüşmezseniz gelebilir"

" Yaa çok sağol.  Aramızda birşey yok henüz Deniz ne öpüşmesi "

" Bilmem Burakla takıldığı için dedim. Çocuk seni öpmeye kalkasa sen zaten hemen ağzının içine atlarsin "

" Yaw hehe Deniz .... Hadi çıkalım. "

 SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin