Multimedia : Denizin giydiği kıyafet
Aklıma güzel bir ceza gelmeyince Defneye tüm ev işlerini yaptırmıştım.
Salondaki koltuklarda konuşurken uyuya kalmıştık o yüzden sabah kalktığımizda heryerimiz ağrıyordu.
Anneme gitmek için çanta hazırladim. iki gün kalacağım icin bir üst bir alt koydum. Burağın burnum kanadigi icin verdiği şeyi yıkamistim görürsem verecektim. Bu sebeple pantolonumun cebine koydum . Defne benden önce çıkmıştı . Bende odama çıkıp Üstümü giyindim
(Denizin giydiği kıyafet Multimediada )
Evden çıktım kapıyı kilitledim . Taksi çağırmıştim ve gelmişti taksiye binip kafamı cama yasladim ve dışarıyi izlemeye başladım .
20 dk kadar sonra gelmiştim biraz trafik vardı. taksiye parasini ödeyip indim . Annemin evide bizim eve benziyordu . Siteydi ama herkesin Bahçeli dubleks evi olan sitelerden . Ev tipleri birbirinin aynısiydi ve yanyana diziliydi bahçe oldugu icin dipdibe değildi evler.
Bahçe kapısının önüne geldim ve kapıyı açtım . Bahçede köpek vardı adi blacky 3 sene önce yavruyken annem bana almıştı alman kurdu . Beni görünce üzerime doğru koşmaya başladı . Belkide bir aydır görmüyordu beni. Üzerime atlamasiyla yere düştüm Sevinçten etrafimda dönüp duruyordu saçma saçma hareketler yapıyordu . Ona sarildim ve yere yattım . Bende cok özlemiştim .
" Kızım yere yatmaa ! Hasta olacaksın" annem evin kapısından bağırmisti .
Ayağa kalktım ve anneme doğru yürüdüm ." Sanada Merhaba anne " dememle annem bana sıkıca sarildi . Bende ona çok özlemiştim.
" Bir aydır gelemiyorum diye bana kızmadin değil mi hem sana neden gelemedigimi söylemiştim " dedim
" Olur mu hiç kızar mıyım ben sana "
" Kral yaa " dedim ve Annemi öptüm.
Iceri geçip oturduk sohbet ediyorduk.
" Komşuların nasıl bi yamuk yaparlarsa söyle bende onları yamultiyim " dedim . Annem bu dediğime güldü
" Yok kızım cok iyiler zaten yan taraftakiler burayi yazlik gibi kullanıyorlar . Fazla zenginler gerçek evleri daha büyük sanırım öğlene doğru onlarda gelir "
" Anladım "
**
Kahvaltı etmiştik . öğlen olmuştu . Akşama doğru balcky i gezdirmeye çıkarım ve bir gün daha biter ama akşama daha var . Elimi cebime attım ve burağın bilegine sardigi kumaşı çıkardım . Biraz inceledim kurukafa desenleri vardı .güzelmiş. tekrar katlayıp cebime koydum .****
Akşam olmuştu . Yan evdekiler gelmişti ama onları görmemiştim sadece sesleri gelmişti. Yukarıya çıktım ve odama girdim . Kenarda duran gitarı aldım ve aşağıya indim . Bahçeye çıkıp çimlere oturdum . Balcky de yanıma gelip oturdu. Gitarı iyice yerleştirip çalmaya başladım şarkı da söyledim . Sesim güzeldi çoğu kişi beğenir . Blacky e bakıp şarkıyı söylemeye devam ettim. Dilini çıkarmış beni izliyordu . Şarkı Sözleri bitti gitarı biraz daha çalıp şarkıyı bitirdim .
Yan bahceden tanıdık gelen bir erkek sesinin
" Gayet başarılı " demesiyle irkildim . Bu Burağın sesiydi . Beynime şimşeklerin cakmasiyla kafami hemen sesin sahibine cevirdim. Bahçeyi ayıran çitlerden atlayıp yanıma geldi . Elimdeki gitarı aldı ve çalmaya başladı. Büyülenmis gibi gitar çalışın izledim . Seside güzeldi . Şarkıyı bitirip bana döndü ." Nasıldı "
" he ? Gayet güzeldi " diye saçmaladim . Yan evin sahipleri demek Buraklardi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
ChickLitserseri ve asi kız , kızlar tarafından çok sevilen okulun popüler erkeği