13. Bölüm

6.2K 225 14
                                    

Multimedia : Defne ARSLAN

Alarmımın 5. kez çalmasıyla gözlerimi araladim.  Birkaç dakika sonra odama biri daldı Ödum patladı aq .

Ben dün Burağı getirmiştim tabi ya unuttum .

" Deniiiiz ! "

" Ne var "

" Kalk hadi bana ağrı kesici ver "

" Oldu paşam başka "

" Ya hadi başım ağrıyor "

" Banane dün icmeseydin kardeşim "

" Ya deniiiz "

" Ne deniz ya . Ayrıca odamdan defol "

" Te Allahım çattık ya "

" Evet çattın . Dün ' Gitme ,çok güzelsin , çok havalısın ' diyende bendim zaten "

" Ne !? Bunları ben mi dedim ! Saçmalama . Ayrıca çok cirkinsin "

" Hı hı aynen benim kurgum bunlar aynen . Ve ben çirkinin önünde gideniyim "

" Sen niye üstünü değiştirmeden yattin "

" Canım öyle istedi"

" Off banane ya . Benim banyoya girmem lazım kokuyorum "

" Sen ciddi misin ?  Araban var "

" Ee yani "

" Yani diyorum ki arabana binip evine gidebilirsin "

" Aaa olmaz.  Başım ağrıyor araba filan suremem "

Beni deli ediyor.  Başı ağrıyormuşmuşta araba süremezmişmiş

"Peki.  Yap banyonu "

" Sağol " dedi ve yanımdan geçerken yanağımdan öpüp kaçtı.

" Heey bu yaptığın adilik . Birdaha yaparsan ozaman görürsün !" diye bağırdım.

Üstüm zaten giyinikti .Hirkami tekrar belime bağladım.  Gözüme göz kalemi çektim ve aşağıya indim.  Daha okula cok vardı Televizyon izlemeye karar verdim ve televizyonu açıp koltuğa Ayı gibi yayıldım. 

15 dakika sonra Burak aşağıya indi. Saçları dağılmıştı böyle daha hoş duruyordu.

" Hazirsan çıkalım.  "

" Çıkalım mı ? sen Gidebilirsin "

" Beraber gideceğiz . Biliyorsun Arabayı süremem " dedi gıcıkça

Araba süreceğim fikri hoşuma gitmişti bu yüzden kabul ettim.

Evden çıkarken kapının yanındaki siyah kaykayimi aldim. Okula kaykayla gidip gelme fikri aklima nasıl gelmemişti . Kaykayi burağın göğsün çarptım ve tutmasınıni işaret ettim. Manasız bakışlarla baktı.

" Araba sürecem " diye açıklama yaptım.

Arabaya bidik . İçimden ' Bunu sen istedin Burak bey demek başın ağrıdıgi için araba süremezsin ' diye geçirdim.

Yollar boş olduğu için hızlı gidecektim. Arabayı park yerinden çıkarıp gaza yükledim.  Vuhuuuu çok hızlıydi en sevdiğim.

" Yavaş gitsene kızım ya öldürecek misin bizi ? " bunu söylerken eliyle biryere tutunmus ve geriye yaslanmisti.

" Kim bilir " dedim

" Manyaksin ya manyak...Ne bu hiz tutkunlugu be "

" Ben sizin gibi yavaş ve heyecansiz şeyleri sevmem "

 SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin