Bazen tatil günleri salak gibi erken kalkıp gözleriniz açık bir şekilde yatağın içinde beklersiniz ya . Şuan tamda öyleyim .
saat sabahın sekiziydi . Yavaşça yataktan dogruldum . Göz kararmamın geçmesini bekledim . Çıplak ayaklarım soğuk zeminle buluşunca kendime geldim .
Biraz esneme hareketi yaptıktan sonra perdemi açtım. Ah bide ne göreyim . Burağın odası ! Kızla uyuyordu . Kendi kendime gözlerimi devirerek pencerenin önünden ayrıldım.
Üzerimdekileri değiştirmeden odadan çıktım . Büyük ihtimal Berk fosur fosur uyuyordu . Annemde öyle . Ben niye uyumuyorum ki
Merdivenlerden inip salona baktım . Blacky bile uyuyor . Kendime sövüp mutfağa gittim . Kahve yapacaktım . Türk kahvesi sevmem ama bütün gün sersem gibi dolanmak istemiyorum . Kahve kendime getirir beni .Hazırladığım kahveyi fincana boşaltıp çıplak ayaklarımla Bahçeye çıktım . Çıplak ayak çimde dolaşmak iyi geliyordu vücuttaki elektriği atıyor Sadalyeye oturup kahveyi yudumlamaya başladım . Ayyhh kahve gerçekten sevmiyorum .
Karşı Bahçeye Burağın abisi girdi. Melih . Yeşil gözlerini bana çevirdi . Ne yapacağımı şaşırdım . Elimi kaldırıp salladım . Bana karşılık verirken eve girdi . Büyük ihtimal Burağa bakmaya gelmişti . Bak bak karı var odada .
Birkaç dakika sonra evin içinden Burak ,tek geceliği ve Melih çıktı
" Burak ben sana kaç kere diyeceğim . Becerdigin kızları ne eve ne de buraya getirme diye ? Annemlerin kaldığı hiçbir yere getirme ! "
Burak saçlarını karıştırdı .
" Annem kızımıyor ki. neden ? "Kahvemi yudumlarken gözleri benimkileri buldu . Kahvemi yandaki sehpaya bıraktım . Sırıtarak Ellerimi ' Like ' işareti yapıp Burağa baktım . ' Çok güzel böyle devam et ' demenin beden bulmuş haliydi yaptığım şey .
Bana gözlerini devirip abisine baktı .
" Kızmıyor gibi görünüyor ama içten içe kızdığını sende biliyorsun Burak !"
" Sarhoştum abi aklıma burası gelmiş"
Melih elini alnına götürüp birkaç saniye bekledi . Kafasını kaldırıp" Tamam . Sende bi zahmet git artık " dedi Kıza .
Helal be Melih . Ben galiba içimden tezahürat yaparken dışımdan da kahkaha attım . Çünkü üçüde bana bakıyordu .
Kız sinirli bir şekilde buraya yürüdü. Çitin üstünden geçip yanıma geldi .
Ay hoşt ulan dememek için zor duruyorum .
" Ne o çok mu komik !? " diye cırladı .
Mal mısın ? Off yine çok sabırlıyım . Taş olsa çatlar dı artık .Sakin bir tavırla kahvemin son yudumunu içip . Ayağa kalktım .
Kız boyumu posumu görünce korktu galiba . Göğüs hizama geliyor ezik hahah
" Mesleğin bu mu ? " dedim kıza
" Evet ve sende mesleğimle dalga geçiyorsun . Bu ne cüret " dedi
ne alaka mesleğin bu mu dedim yine suçlu çıktım .
" Galiba Mesleğiniz de sizin aklınızı başınızdan almış çünkü dalga filan geçmedim "
O seks yaparken erkeklerin aklını başından alıyor mesleğide onunkini almış .
Yaptığım gönderme karşısında kız sinir küpü oldu . Topklu ayakkabısını yere sertçe vurdu . Arkasını dönüp bahçe kapısından çıktı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Romanzi rosa / ChickLitserseri ve asi kız , kızlar tarafından çok sevilen okulun popüler erkeği