Multimedia : Deniz . ve giydiği kıyafet , saçı makyaji ( saçını daha uzun farzedin (: )
yavaş yavaş gözlerimi araladim . ve beynim zonklamaya basladi evet 5 gün boyunca erken kalkip diger iki gün gec kalkinca böyle oluyor.
Saate baktim bir olmuştu ve yatakta biraz daha boş boş beklemeye karar verdim. . 15 dk sonra yataktan kalkmaya karar verdim.
Kafami kaldirdim ve ayağımi yere bastim . Gözüm karardi karardi sonra tekrar yavas yavas görmeye basladim. yatıp kalktigimda hep böyle olur 5 dk uzanip kalksam bile. biyerde görmüştüm b12 vitamini eksikliğinden mi ne oluyormuş.
Tuvalete gittim . Neyseki gözlerim şişmemisti sadece saçlarım biraz dağılmışti. Banyoya girdim 15 dakika duş yaptim .
saçımı kuruttum ve Üstümü giyindim. saate baktim ikiyi on geçiyordu daha vardi bende telefonumda oyalanmaya basladim
Zil çaldı . Hemen kapıyı açtım . Defne gelmişti . Iceri girdi ve soğuk su istedi . Bugün hava çok sıcakti bunalmamak elde değil.
" Biraz dinleneyim . 5 Dakikaya çıkarız az zamanımız kaldi zaten "
" Tamam ".
**********
Şuan kuafördeyim ve sacima dalgalı fön çekiliyor. Defne ise cildine bakim yaptırıyordu. Benim işim daha erken bitecekti ve hanimefendiyi bekleyecektim.
Saçlarım bitti ve sira makyajdaydi.
Şeftali ve toprak tonlari arasi bi göz makyaji yapti ve pembe bir ruj sürdü. makyajimda bitmisti . Tek yapmam gereken Defneyi beklemek.
# # # # # # # # # #
Kuaforden çıktık ve evlerimize dagildik. üst kata odama çıktım ve gardropumu açıp krem renkli elbisemi cikardim. Saçımı bozmamaya ozen gostererek elbiseyi giydim. Acaba başka bi elbisemi alsaydim sanki göğüslerim elbisenin odak noktası olacakmış gibi hissediyorum. Amaaaan kim bilir Alara ne giymistirde benimkinin dekoltesi yaninda minnacik kalir. Krem renkli topuklu açık ayakkabimida giydim . Takı dolabimi actim . Bu dolabi kac yıldır acmiyordum toz icindeee ! Gümüş bir kolye , gümüş bir küpe ve gümüş bi yüzük taktim vee hazirdim parti altidaydi saat beş elliydi biraz gec kalacaktim ama sorun olmazdi . Babamlar evde değildi sanirim 2-3 gün yoklar. Babamın iki arabasi var sacedece birini kullanıyor yaniii partiye kullanamadığı arabasıyla gidicem anahtarlarini saklamisti ama ben tabikide buldum. Araba sürmeyi biliyorum Ehliyetim yok ve babamda bana guvenmiyor cok hizli ve birazda çılgınca sürüyormusum . Yalan demicem çünkü doğru :D.
Anahtari aldım ve aşağıya inip evden çıktım . saat altiyi üç geciyordu . herkes gitmiştir zaten insanlar birazdaha erken geliyorlar. Arabanın kapisini açtım ve koltuğa oturup kapıyı kapattım anahtari takıp çevirdim arabayi park edildiği yerden cikatdim ve gaza bastim hızlı gidiyordum zaten gec kalmıştım.
partinin yapıldığı yere geldim ve kapinin onune gelip bekledim. altıyi on geçiyordu . Kapıyı açtığım an gozler bana cevrilecekti ve saçma salak tepkiler. Daha fazla dusunmemeye karar verip kapiyi actim ve bir adim attim. topuklu olduğu için ses çıkmıştı bir adim daha atip tamamen içeri girdim tüm gözler buradaydi
bendeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
ChickLitserseri ve asi kız , kızlar tarafından çok sevilen okulun popüler erkeği