" Gökhan ? "
" Mavişim "
" Ben senin mavisin filan değilim . Iki yıldır degilim biz birbirimizi iki yıldır görmüyoruz ne mavişi ne ! " Sinir seviyem gittikçe artıyordu
" Artık başkasının Mavişi misin ? Biz birbirimizi deliler gibi seviyorduk "
Ciddi olamazdı . Şaka olmalıydı kamera nerede ?
" Eskidendi o . Kiminle sevgili olup olmamam seni ilgilendirmez ! Hatırladın mı sen tarafını değiştirip Tuğçeyle sevgili olmuştun "" Demek hala unutamadin . Hala o kıskançlığı yaşıyorsun "
" Aşk duygusu beni terk edeli çok oldu. Bak karşında eski Deniz yok. Merhamet yok . Aşk yok . Kıskançlık hiç yok . "
gitmeye yeltendigim sırada kolumdan tuttu . Kendine çekip sarıldı . Kollarının arasından çıkıp suratına tokat attım . Hemde en acımasızından.
" Hiçbir kıza böyle davanamazsin anladın mı ? Pislik adi herifin tekisin "
Elimde olsa onu gebertirdim . Ama değmez boşu boşuna hapise girmek istemem ." Sen baya değişmişsin önceden bana asla kiyamazdin . Bana karışanlara haddini bildirirdin . Noldu sana ? "
Sanki benden ayrılan o değilmiş gibi O aptal kızla sevgili olmamış gibi konuşuyordu . Hafızani filan mi kaybettin .
" Bak olay çıkartmak istem- "
Karşıdan gelen Burak ve Alara cümlemi yarıda bırakmami sağlamıştı . Burak kolunu Alaranin omzuna atmış yuruyorlardi.
Sanki sevgili gibi .
Burakla gözlerimiz buluştuğunda afalladim ." Artık söyleyecek misin ? "
Gözlerimi Buraktan ayırıp tekrar Gökhan a baktım .Hissettiğim bütün duygular birden yok olmuştu . Donuk bir ifadeyle
" Unut gitsin Gökhan . Bir daha karşıma çıkma "
Omuzlarim düşmüş bir şekilde geri dönüp yürümeye başladım ." Daha çok görüşecegiz ! "
Artık kimsenin söyledikleri umrumda değildi . Yoruldum artık . Sadece kafa dinlemek istiyorum .
Asla yapmayacağım birşeyi yapıp adımlarımı ilerideki bara çevirdim .
Yaş kontrolü yapmamışti kapıdaki adam . İçeriye girdiğimde iğrenç koku burnuma geldi .Barmenin karşısındaki sandalyeye oturup alkollu birşeyler vermesini istedim .
Birinci bardağımı bitirdiğimde yanimdaki sandalyeye Yirmili yaşının sonlarında olan bir adam oturdu .
Yanındaki adama büyük ihtimal arkadaşına
" Taş gibi hatun . " dedi
Umarım karşıdaki kadın için söylemiştir ." Pişşt sana diyorum kız ! "
Sakinligimi koruyarak adama döndüm . Ne var der gibi adama baktım ." Kaç para istiyorsun ? "
Adama anlamaz bakışlarla baktım .
" Anlamadım. "" Kaç para karşılığında seni altıma al-"
" Ne diyorsun lan sen ! "
Hızla ayağa kalkıp adamın karşısına geçtim ." Hmm demek ağırdan satacaksin kendini "
Sinirim fokur fokur olmuş kaynarken adamın gömleğinin yakalarini tutup kaldırdım ." Sana anlatamadım galiba eğer o iğrenç ağzını bir an önce kapatmazsan piç kurusuna çevririm seni . Gerçi cevirmeme gerek yok öylesine zaten siktiğimin beyinsizi "
Yandaki adam kalkıp bozuk şivesiyle
" Düzgün konuş lan abimizle " dedi" Başlatma lan abinize haddini bilsin . Ay yoksa sizin abiniz bilmemne köyünün ağası filan mi ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Chick-Litserseri ve asi kız , kızlar tarafından çok sevilen okulun popüler erkeği