23. Bölüm

4.6K 170 53
                                    

1 gün sonra ...

Bugün dönüş günüydü . Sonunda .
Annemin yanına gidecektim direkt . Bugün cuma olabilir ama ben haftasonu farzedip anneme gideceğim.

Etrafta ki Eşyalarımı özensizce katlayıp valize attım .

Siyah mom jeansımı siyah botlarimi ve siyah kapşonlu bol sweathisortumu giyinip çadırdan çıktım . Burnumdaki kurumuş kan lekelerini çıkartmak için tuvalete gittim .

off kim sıçmıştı buraya . Igrenc kokuyor . Sanki 3 gündür tuvaletini yapmamış gibi . Musluğu açıp burnumu hemen sildim bu kokuya katlanamazdim . Tuvaletten çıktım .

Dünya varmış be .

Etrafa bir göz gezdirdim ve kimseyi göremedim . Galiba herkes eşyalarını topluyor . Tabi kimse benim gibi özensizce valize atmiyor . Karnım acıkmıştı .

En iyisi oturup diğerlerinin gelmesini beklemekti .

10 dakika daha geçtikten sonra millet gelmeye başlamıştı çok şükür burada açlıktan öldük be !

Kahvaltı masasına oturduk . Ben yemeye başlamıştım ama diğer herkes sanki birinden komut bekliyormus gibi duruyordu . Aaa doğru hocanın
' Başlayabilirsiniz arkadaşlar ' demesini bekliyordu . Bu saçma kuralı bozan tek kişi benim . Sonunda hoca gelip başlayabilirsiniz arkadaşlar dedi .

Yanımdaki kızlar bana Ayıyım gibi bakıyorlardi.

Kusura bakmayın kızlar ben ayı değilim sadece insan görünümlü Ayıyım .

"""""""""""""""

Valizleri bagaja yerlestirdikten sonra sonkez etrafı koloçan edip Otobüsteki Yerlerimizi aldık . yine eski yerlerimize oturduk . Otobüs yolculuklarindan nefret ediyorum . dışarıyi izlemeye başladım . Otobüs hareket etmeye başladı .

Berk e mesaj attım

" yola çıktık 3 , 4 saate kadar gelirim "

Çok geçmeden cevap geldi

" Seni almaya geleceğim itiraz istemiyorum "  Ah sapsal çocuk . Cok doğru biriyle dostum .

Telefonu kapatıp Burağa baktım . Bu aralar gözüme çok yakışıklı geliyordu beni öptügü günden beri .

" Ne bakıyorsun ? " dedi

Of salak .

" Ne kadar mal olduğuna " dedim

bileğimi tuttu sıkıyordu .

" Bugün seninle ve saçmalıklarına uğraşmayaçağım "

Atarli ergen . Yat kalk benim sabrıma dua et . Seni Şuan bu daracık alanda bile döverdim

" Sen şimdi sinirlisinya . Hemen tek geceliklerinden ara eve gidince yaparsın artık .  Karı lazım sana . rahatlama yolun bu değil mi pislik ! "

Bileğimi daha çok sıktı . Acıyordu .

" Kapa çeneni Deniz ! " 

Bileğimi hızla çektim . Sweathisortumun kolunu sıyırdım . Koluma baktım  Morarmasa iyiydi ama moraracak gibi duruyordu . Neden daha önce çekmedimki bileğimi .

Aptal mal salak .

Sırt çantamı aldım ve ayağa kalktım Burağın bacağına sertçe çarptım ve Defne ve Arda nın yanlarına gittim.

Ardaya bakıp " Yer Değiştirmek ister misin ?" dedim

" Deniz? " dedi . Cidden zar zor ayakta duruyorum zaten kalksana mal çocuk.

 SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin