Multimedia : Alara nın giydiği kıyafet
Burak beni yanagimdan öpmustu . Yaptığı harekete hem şaşırdım hemde sinirlendim .
Burağa kızgın bakışlarla baktım ve onu itip masaya gittim.
Hocaların hepsi gitmişti
Herkes birden ayaklandı ve içeriye birsürü alkol geldi . Alkol olmadan eğlence olmuyor mu ne yani gotunuze biseymi giriyor hemen alkol. Daha önce tadına bakmistim . Tadı cok hoşuma gitmemisti ama bugün yine tadicaz galiba.
Çoğu kişi içmişti ve sarhoş olmuştu. Ben birazdan icicektim.
Aniden yanima 1 kisi geldi . Sarhoştu.
" Naberrr yeni kız " dedi ve elini bana uzatti amacını anlamistim
" Dikkat et yeni kız o elini götüne sokmasin " dedim
" Oooo yeni kızımız pekte asiymis . Ama merak etme bak.. Altimdayken ne asi olursun .. nede sinirli .. sadece inlersin " dedi.
Ne diyor lan bu bu kadarı fazlaydı en sinir olduğum konuya edepsizce girmişti ve şu an ofkeden deliriyordum Dayanamadım ve suratinin ortasina yumruğu geçirdim.
" Ahhhh .Napiyorsun lan sen ! " dedi ve elini yumruk yapip öne atildi . Yumruğunu tuttum ve elini ters cevirmeye başladım sonra özel bölgesine dizimi gecirdim . Cook fena bağırdı . Etrafima baktigimda herkes buraya dolusmus ve bize bakiyordu bazilari coktan kamerasini açmışti bile . Topuklularla olmazdi bu iş ayakkabilarimi çıkarıp köşeye attım ve karşımdaki salagin hamle yapmasını bekledim . Elini tekrar yumruk yaptı ve öne atladı bense sadece biraz sağa kaydım ve dizine tekmeyi indirdim . yere düştü . Hemen yere eğildim yakasından tuttum ve" Sakın. Sakın birdaha hiçbir kıza böyle söyleme tamam mı koçum ? " ve bir yumruk daha . Arkadan tezahürat sesleri bile geliyordu. Sasirdigim tek sey kimsenin bizi ayırmaya gelmemesiydi aralarinda hala sarhoş olmayan vardi . yumruk yaptığım eli kaldırdım. Tam suratına indirecekken biri beni arkamdan tuttu ve cekti . Arkama baktım tutan Burak tı . Ayakkabilarimi yerden aldı ve beni cekistirdi sakin bir köşeye getirdi.
" Hani tatsızlık çıkarmak istemiyordun ! "
" Istemiyordum ! evet ! Ama benimde bir sınırım var tamam mı yeter ! "
" Deniz adam sarhoştu "
" sarhoş marhos beni ilgilendirmez "
" Tamam hadi giy şu ayakkabılarını ve sakın kimseyle kavga etme . ' Sinirini bozsalar bile ' Sen sadece eğlencene bak ."
" Seni ilgilendirmez " dedim ve cekip gittim yanımdan .
Burağın ağzından
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~Bu kız beni delirtecekti . Ben onun iyiliği icin konuşuyorum o ise ukala serseri cevaplar veriyordu . sende ne bekliyorsan kızdan zaten hep öyleydi parti günü mü değişecekti .
Orada dikilmeyi bırakıp kalabalığın arasına döndüm tekrar.
Alara konuşuyordu.
" Hey çırak var mısın yarışa " Alara nın önüne baktım 5 bardak içki vardı hemde sert olanlarindan . Karşısında da 5 bardak vardı . Tahminimce Deniz alkol çok tüketmeyen bir insan belli oluyor zaten . Alarada bunu anlamış olacak ki yarışmayı istiyor. Çok sinsi çok.
" Noldu çırak götün mü yemedi "
" Diyorsun ? "
" Evet diyorum "
" Tamam kabul.sürtük "
Alara nın karşısına oturdu . Bunu yapmasına gerek yoktu içkiler ona ağır gelir . Gurur yapma be kızım Alara kazanır .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
ChickLitserseri ve asi kız , kızlar tarafından çok sevilen okulun popüler erkeği