22. Bölüm

4.8K 184 38
                                    

BURAKTAN

Alarmımın çalmasıyla uyandım saat
8:30 da uyanıyor 9 da ise kahvaltı yapıyorduk .

Denize baktığımda ise hiç uyanacak gibi durmuyordu . Üstelik onunda alarmı çalıyordu . Saçları yüzünü kapatmıştı . Denizin yüzüne doğru eğildim ve yüzündeki saçları nazikçe geri çektim .

" Deniz artık uyanmalisin . Bugün ormanda yürüyüş var . Herkes katılmak zorunda hadi kalk " dedim

Ama beni hiç duymadı . Ne uykucu kızsin sen ya . Uyuyan güzel .

Yavaşça yanaklarına vurmaya başladım . " Deniz ? Kalksana kızım "

Yok yok kalkmıyor inat işte . Keçi kafalı .
Yanda duran su şişesine gözüm takıldı. Madem uyanmiyordu son çare su dökmek . Şişe nin kapağını açtım ve Denizin suratına su döktüm . Tabikide az döktüm hasta olmasını istemem .

" Off ya napiyorsun Burak ! Salak mısın ?! " diye bağırmaya başladı .

" Kahvaltıdan sonra yürüyüş var hazırlan Çadırın önünde bekliyorum "
" Tamam " tamam mı dedi o . Nasıl ya . uykusuzluk kafasına vurdu galiba . Çadırdan çıktım ve beklemeye başladım .

Aradan 10 dakika geçti ve Deniz hala çıkmadı . ses gelmeyince içeri girdim. Elinde tarakla uyuya kalmış .
Yanına gittim ve elinden tutup ayağa kaldırdım . Kız neye uğradığını şaşırdı jdbdjc . " Ya Burak napiyors- " cümlesini tamamlayamadan esnemeye başladı .

Anlaşılan dün gece çok geç yatmış .
Kolundan tutup kahvaltı yerine götürdüm ve yere oturttum . Daha ayakta duramıyordu kız .

" Başlayabilirsiniz arkadaşlar " dedi hoca .

o sırada Alara yanıma oturdu ve beni öptü . " Günaydın " dedi tebessüm ederek karşılık verdim . Alara yanımda uyuyan Denizi görünce kaşlarını çattı .

" Ne işi var bunun senin yanında " dedi .

Gerçekten ona hesap vereceğimi filan mı sanıyordu . Ayrıca insanlara bu yada şu demesi çok gıcık birşey di . Biri ona dese sinir krizi geçirir .

Alara nın sorusunu omuz silkerek yok saydım . sofaradaki yemeklerin üstüne yavaşça düşen Denize Baktım . Öne doğru gidiyordu . Tam düşecekken tişörtu nun yakasından tuttum . Deniz gözlerini araladı . Etrafa boş boş baktıktan sonra catalini eline aldı ve önündeki böreğe batırdı .

Böreğin hepsini ağzına sokmasını beklemezdim açıkçası . En az on kere ısırır sanmıştım . Onu izlemekten yemeğimi yiyemedigimi fark ettim ve önüme döndüm .

" Pşştt Burak ben uyumaya gidiyorum. Yürüyüş başladığı zaman beni kaldirirsin " dedi . Nasıl bu kadar uykusu gelebilir .

" Tamam " dedim . Deniz ayaklaninca Defne Denizin yanında bitti .

" Deniz bende geliyorum . Çok uykum var . " dedi . Bunlar önceden filan anlaşmadılar değil mi . Ikisi beraber bizim çadıra girince hayretle önüme döndüm . Benim tayfa yanıma geldi ve boş olan yerlere oturdu .

" Kanka bir kızla çadırda kalmak nasıl vallahi bu çağan ı gebertecegim . yatarken bacağını üstüme atıyor " dedi Demir .dediği şeye gülerken Çağan Demirin kafasına yapıştırdi .

" Valla bir kızla kaldığımı zannetmiyorum . Deniz erkek gibi davranıyor. Varlığıyla yokluğu belli değil . Gecenin kaçinda uyumaya geliyor kız " dedim

" Off sizinkide dert mi ? Ben Bülentle kalıyorum ve çocuk hiç çekinmeden yanımda osuruyor . Hadi yakın arkadaşım olsa osursun ama sen kimsin . Ah Burak yaktın beni. o gün beni terkedip Denize gittiğin için Yaktın beni " dedi Emre Hepimiz kahkaha atarak gülmeye başladık . Onun yerinde olmayı hiç istemezdim gerçekten . Çok acı bir durum .

 SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin