Day 11

392 29 2
                                    

Došel jsem do pokoje a tam na mě na posteli čekala velká bílá košile a u ní lísteček.
Na tom lístečku bylo napsané
'Bez spodního prádla a kalhot. JK'
Hlasitě jsem vydechl a snažil jsem se zadržet slzy.
Šel jsem zpět do svého pokoje. Vyslékl jsem se z oblečení, které jsem měl na sobě a oblékl jsem si tu košili.

S červenými líčky od studu jsem šel nahý jen v košili k jeho pokoji.
Dveře byly pootevřené a tak jsem vstoupil dovnitř a posadil jsem se na postel.

Byl jsem nervózní. Strašně jsem se styděl. Nevím co budu tady v tom dělat, ale vím, že se budu cítit trapně...

Po chvíli co jsem jen koukal bezmyšlenkovitě na dveře, tak se v nich objevil Jeon.
Měl na sobě upnuté kožené kalhoty a k tomu černou, lehce prosvítavou košili přes kterou mu byla vidět jeho vypracovaná hruď.

Přišel ke mě a prsty mi podepřel hlavu a naklonil se ke mě, aby mě políbil. Jeho rty chutnaly jako jahody smíchané s cigaretama. Zavřel jsem oči a začal jsem mu polibky oplácet.

Po chvíli co jsme se líbali, tak se odtáhl a posadil se vedle mě na postel.
,,Taehyungie? Stoupni si přede mě. A zády." Řekl a poplácal mě po stehně.
Nervózně jsem se postavil a otočil jsem se k němu zády.
Chvíli se nic nedělo a po chvíly na mě zase Jeon promluvil. ,,Roztáhni křídla." Řekl hlubokým hlasem a já jsem se oklepal a udělal jsem co po mně chtěl.
Cítil jsem se neskutečně trapně. Ani nevím proč...

Chtěl jsem se už otočit, ale zacítil jsem na křídlech dotek.
Projela mnou vlna zvláštního pocitu a já jsem se pod tím oklepal. Jeonova ruka mi začala z lehka přejíždět po celém levém křídle a mě to začalo být až zvláštně příjemné. A potom, když mi rukou přejel mezi křídla na mé tetování, tak jsem potichu vzdychl. Pak jsem hned na to ucítil zvláštní pálivý pocit na spodní části křídel.

Podlomili se mi nohy a kdyby mě Jeon nechytil, tak bych skončil na zemi. Křídla jsem schoval a přitulil jsem se k němu. Jeho objetí bylo neskutečně přìjemné a já jsem se cítil v bezpečí.

,,Taehyungie, neusínej, ještě si zajdeme do sprchy ano?" Jen jsem zlehka přikývl a on mě zvedl ze země a podepřel mě. Spolu jsme se dostaly do koupelny a tam jsem si stouply před zrcadlo.
,,Roztáhni křídla...ať se můžeš podívat na tu krásu." Zašeptal mi do ucha a já jsem nechápal co tím myslí. Jeon odemě odstoupil a já roztáhl křídla.
Byla stále bílá ale ze spoda jsem je měl tmavě červené tak do jedné třetiny. Bylo to krásné.

Když jsem se chtěl podívat na Jeona, tak jsem zůstal v úžasu.
Stál tam bez košile a s roztaženými křídly. A pak jsem si to uvědomil. Jeho křídla byla stejná jako moje, ale černo červené a jeho vlasy byly to samé, taky černo červené, jako moje, ale já měl bílo červené. Vypadalo to krásně.
,,J-jak je to možné...proč?" Zakoktal jsem a schoval jsem křídla. On udělal to samé a přistoupil ke mě. Odhrnul mi pramen vlasů z čela a políbil mě na něj.
,,To se brzo dozvíš, ale sluší ti to zlatíčko." Zašeptal a políbil mě na rty. Polibek jsem mu oplatil a objal jsem ho kolem krku.

,,Teď si zajdeme do té sprchy a pak se půjdeme najíst." Pohladil mě po vlase a odtáhl se odemě.

Poté co jsme se osprchovali, tak jsem si šel lehnout do svého pokoje. Tam jsem si v klidu lehl a koukal jsem se z okna na nebe.

Přemýšlel jsem nad tím, co se za posledních pár dní stalo. Bylo toho spoustu, ale I přes to, že bych měl mít čistou duši. Tak jsem rád, že jsem se sem dostal. Líbí se mi být s Jungkookem. Je na mě milý a cítím se s ním moc dobře...

Po nějaké době toho co jsem nad tím přemýšlel, tak jsem upadl do říše snů.

Mysterious Being ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat