Pohled Jungkooka :
Pevně jsem Taeho objal a vtiskl jsem mu polibek do vlasů. On se odemě odtáhl. Zadíval se mi do očí a čekal.
,,Copak?" Zeptal jsem se a pohladil ho po stehně. Tae se malinko ošil, ale dál mě pozoroval tím jeho pronikavím pohledem.
,,No...nic jen tohle..." řekl a políbil mě na rty, zatím co mě svalil na záda.
Do polibku jsem se potichu zasmál a rukama jsem si ho za pas přidržel u sebe.
,,Miluju tě." Zašeptal Tae, ale potom se zasekl a rychle se posadil. ,,O-omlouvám se, n-nevím proč jsem to ře-řekl." Začal se koktavě omlouvat a začaly mu téct slzy po tvářích, které si hned zakryl rukama.
Já jsem nad ním jen pokroutil hlavu a stáhl jsem si ho pod sebe. On se na mě jen vyděšeně koukal se slzamy v očích, ale nebránil se.
Něžně jsem se na něj usmál a dal jsem mu něžnou pusu na rty. Potom jsem se mu zadíval hluboko do očí.
,,Nemáš se za co omlouvat andílnku. O tohle mi celou dobu šlo. Aby jsi cítil to co já... ano byl jsem na tebe krutý, ale jinak se bojím, že by jsi mě neposlouchal. Taky tě miluju Taehyungie." Zašeptal jsem a opět jsem ho políbil. Tae se k mé radosti přidal a vhytil si ruce za mím krkem.
Nelíbali jsme se ani tak dravě, ale spíše něžně. Bylo to poprvé co jsem cítil tu lásku v tom polibku I z Taeho strany a bylo to krásné.Ale potom nás vyrušilo odkašlání ode dveří. Oba jsme se vylekaně podívali na našeho sluhu, který se na nás s úšklebkem díval, ale pak se začal smát našim výrazům.
,,Sakra Byume, víš jak jsem se lekl?" Zasmál jsem se a pomohl jsem Taemu vztát z pohovky.
,,To jsem viděl, mám vám ukázat Taeho pokoj a prý tam můžete zůstal spolu." Usmál se a mrkl na mě a na Taeho.
Já jsem nad tím jen pokroutil hlavou a Tae sčervenal.Když jsme se dostali do pokoje, kde nás potom nechal Byum samotné.
Oba jsme se postupně osprchovali a pak spolu ulehly do nadýchané postele povlečené do červeného povlečení.,,Můžu se na něco zeptat pane?" Zeptal se Taehyung zatím co mi prstem kroužil mo mé odhalené hrudi.
,,Určitě, ale neříkej mi už pane, stačí Jungkooku nebo Kooku. Ano?" Tae jen přikývl a ještě chvíli mlčel.,,K čemu je ta přeměna, nebo co to je? Co se semnou děje a hlavně proč? Prosím odpověz mi."
Udělal na mě roztomilý kukuč a já jsem se tedy s hlasytým povzdechem donutil k tomu abych promluvil.Pohled Taeho:
,,No...začnu radši od začátku. Když jsem se narodil, měl jsem mezi křídli taky znamení jako ty. Já měl měsíc, ale ty slunce. To jsme ale ještě nevěděli.
Když se moje rodina snažila něco najít o jeho významu, tak se doslechli o tobě.
Vydali se do nebe a tam ukradli knihu o mém rodě a kapitolu o tobě ve vaší knize. Všechno jsme to nastudovali a pak spálili.
Zjistili jsme, že pokud se mi dva setkáme, tak budeš muset projít přeměnou, ale bylo tam riziko, že to nezvládneš....
Když jsem viděl tvoji fotku, hned jsme vědět, že tě potřebuju mít u sebe. Zamiloval jsem se do tebe..."
Poslední větu zašeptal, ale já ho stejně slyšel a opatrně jsem ho objal a vtiskl mu drobný polibek na krk.,,A k čemu je ta přeměna a..... jak ji dokončím?" Zeptal jsem se a položil jsem si hlavu na jeho rameno, bylo mi v jeho blízkosti z ničeho nic tak dobře...
,,No... jakmile dokončíš přeměnu, tak budeme oba dva stejní padlí anděl smýchaný s démonem dobra a zla a anděl smýchaný s démonem dobra a zla.
Díky tomu z nás budou nejmocnější bytosti. Budeme muset nastolit rovnováhu, protože jak určitě víš, tak teď se to často mění a to není pro rovnováhu dobré...
Ale.. vaši archandělé se bojí, že to nezvládneš. A navíc nechcou rovnováhu mezi dobrem a zlem, protože si stále myslí, že dobro musí vyhrát.
U nás, tady dole, je to jinak, tady je proti tomu pouze můj strýc a to on tě napadl u mě doma.
A proměnu dokočíš tím, že...zabiješ člověka.." odmlčel se ,,ne, neboj, může to být třeba vrah nebo něco." Řekl rychle když viděl můj zděšený výraz během toho co zmínil, že mám někoho zabít, ale pak jsem si trochu oddechl.
,,Dobře." Zašeptal jsem tak, že mě musel sotva slyšet.,,Copak Tae?" Řekl něžným tónem a hladil mě po zádech. Bylo to tak uklidňující, že jsem málem zapoměl co chci říct.
,,Souhlasím s tím. Udělám to." Řekl jsem trochu víc nahlas a zadíval jsem se mu do jeho krásných očí.
,,Fajn, zítra ráno ti představím rodinu a pak probereme zbytek věcí co tě bude ohledně toho zajímat, souhlasíš?"
Jen jsem přikývl a užíval jsem si to uklidňující teplo, které z Kooka vycházelo a upadl jsem do hlubokého spánku.
ČTEŠ
Mysterious Being ✔️
FantasyVšichni nás tady nahoře před nimi varují. Nikdo nám mladým nedovolí chodit na zem bez doprovodu. Proč? To kvůli padlím andělům s černými křídly a nekalými úmysly. Ale... jsou opravdu tak špatní, jak nám je stále ukazují? ________ Taekook ✨