Prolog

879 37 6
                                    

,,Takže dneska dostanete k sobě každý jednoho ze starších se kterým se půjdete podívat na zem, aby jste zjistili jak to funguje u lidí... Nebudete se od starších vzdalovat a poslechnete každý jejich rozkaz. Je vám to jasné?!" Zařval náš "učitel" a všichni jsme sborově odpověděli " Ano! ".
Hned potom začal číst jména mladších a k nim jména přidělených starších.

,,Takže Park Jimin a k němu Sehun, dále Byun Baekhyun a k němu Chanyeol...." říkal furt další a další jména...
,, A poslední je Kim Taehyung a k němu je přidělen Seokjin." Aspoň že tak... Toho mám aspoň rád. Fakt mám štěstí, že ke mě byl přiřazen někdo milý a ne nějaký bachař.

,, Přesně za týden se půjdete podívat na zem, ti kteří budou poslouchat, tak tam můžou zůstat déle. A ti co poslouchat nebudou a poruší pravidla, tak budou odvedeni přímo před archanděli, pokud vás teda během porušení pravidel nezajmou dřív padlí andělé. V tom případě už vám není pomoci." Řekl poslední slova náš "učitel" a odešel do své kanceláře.
To bylo znamení pro nás, že jsme si teď mohli začít dělat co potřebujeme, než nám začne přísná výuka, před navštívením země.

S kamarádem Jiminem jsme se zašli podívat do knihovny po nějakých knihách o padlích. Snažili jsme se najít cokoliv, co by nám mohlo pomoct se proti nim bránit, kdyby starší dozorce selhal.
Ve výuce nás nic takového nenaučí, protože počítají s tím že starší nikdy neselže.
Jenže tu byl případ kdy se to stalo, sice to bylo jednou, ale radši budeme připraveni, než zbytečně umřít.

Po chvíli hledání jsme to vzdali, ale pak mě něco napadlo : ,, Hele, Jimine, co když je něco o padlích v těch poličkách, za těmi knihami o lidech, kam máme zakázáno chodit? " Zašeptal jsem směrem k Jiminovy a ten jen přikývl a vydal se se mnou na již zmíněné místo.

A samozřejmě! Knihy které jsme hledali tam byly, ale byly to spíše ty, kde byli sepsáni všichni padlí.

Začali jsme si prohlížet tu největší knihu ze všech.

Byli tam známí padlí, kteří zhřešili tady nahoře. U nich byly všechny informace. Například jméno, slabiny, nejčastější místa výskytu a další věci...

Ale jsou tu I ti, kteří se padlími narodili, neboli rodiny původních padlích andělů.
Bylo jich jen pár, u všech byli jména a různé informace I slabiny, až na jednu u které nebylo vůbec nic ...

________

Snad vás tento příběh zaujme a bude se vám líbit. <3

😇

Mysterious Being ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat