45🌼ŽILETKA🌼45

38 8 4
                                    

FOR FUN!!! NEMÁM ČO ROBIŤ XDD, TAK VYRÁBAM TAKÉTO NEZMYSLY XDD😅, SCHVÁLNE KTO Z NICH TAM PODĽA VÁS VYZERÁ NAJSTARŠIE??? KOMENT💬😉

Rye
Sedeli sme v obývačke. Bola tu dosť napätá atmosféra. Mikey so Susan sa bozkávali popritom ako sme pozerali nejaký romantický film. Neviem absolútne, čo to pozeráme, vyberal to Mikey. Aj tak som moc ten dej nepochopil... Car a Brook sedeli nehybne na sedačke a boli ticho. Harvey išiel do Ikei kúpiť dačo, tiež zasa neviem čo xdd. Ja nikdy nič neviem, nechápem, proste tak. A Loren, tá teraz varí večeru. Mikey a Susan sa prestali bozkávať a zároveň vypli film. Zavládlo tu hrobové ticho. Bolo iba počuť plač z hora. Počkať čo??? Plač? Ja som si ani nevšimol za tú dobu, že tu niekto plače. Vybehol som hore po schodoch. Ten plač sa ozýval z Andyho izby. Prišiel som ku jeho dverám a zaklopal.

R: Andy, noták, otvor.

A: Nie!

Povedal zúfalo a ďalej plakal. Tak to asi nepôjde. Zaujímalo by ma čo sa to tam vlastne stalo.

Andy
Všimol som si, že Rye odišiel. Pomaly som sa preplížil do kúpeľne, ktorá nebola zďaleka nejak ďaleko. Utrel som si oči od sĺz a snažil sa neplakať. Zamkol som sa v kúpeľni. Zobral som žiletku a chvíľu na ňu pozeral.

A: Nezabijem sa, teraz určite nie ale mám sto chutí sa poriadne škrabnúť.

Povedal som šeptom sám pre seba tak aby to nikto nepočul. Dal som zo seba dole všetko oblečenie a nechal na sebe iba biele boxerky. Vliezol som do vane a napustil ju vodou, teplou vodou. A prečo som na sebe nechal boxerky?? No jednoducho keby ma tu niekto našiel v bezvedomí a tak proste... nemusí každý vidieť ako vyzerám na určitých miestach... Zobral som si teda tú žiletku. Možno toho budem ľutovať, možno nie, aj tak sa tým nič nezmení. Nechcel som na nič ďalej čakať. Prudko som sa rezol. Zvreskol som od neuveriteľnej bolesti. Začal som vzdychať. Nebolo to ale to také uspokojivé vzdychanie, skôr také ako keby vám išlo roztrhať mozog. Poznáte ten pocit? Dúfam, že nie. (A ja tiež dúfam, že nie. A ani to neskúšajte!! Neviem, čo sa týka mňa tak ja by som niečo také nedokázala, nie som človek, ktorý nesie bolesť ľahšie. Dobre, takže si neberte príklad z tejto knihy!!!)

Rezol som sa druhý krát. Do dlane. Aj pred tým som sa rezol do dlane. Sykol som a vyliezol z vane. Oprel som sa o dvere. Najprv som bol z toho dosť mimo. Nikdy som na tom nebol až tak, že by som sa chcel rezať. Už som trochu vyschol od tej vody. Rezol som sa do hrude. Vyšiel mi z tamaď silný prúd krvy. Stekal mi po celom bruchu až ku bielym boxerkách, ktoré boli zo sekundy na sekundu ružové a pokračoval až po mojej ľavej nohe až ku kachľám na zemi. Keď som videl ako na zem kvapka prvá kvapka tej krvy, mojim telom prebehol silný mráz. Z pohľadu na toľkú vlastnú krv sa mi zatočila hlava a spadol som na zem. Videl som naozaj rozmazane. Počul som iba ako niekto klope na dvere a hovorí niečo v zmysle, že potrebuje ísť do kúpeľne. Snažil som sa postaviť lenže keďže som videl rozmazane tak som stúpil na ostrú žiletku. A zvreskol som tak, že to bolo počuť na celý barák normálne. Vtedy som stratil vedomie a spadol do vane. Počul som už iba nejaké hlasy za dverami...

OKJ ĽUDIA 620 SLOV. HMM, DRÁMIČKA OPÄŤ. Xdd Andymu až zase dačo jeee... ale mňa baví robiť zle proste hlavným postavám, preto trpí toľko nielen psychicky ale ja fyzicky. Ale najlepšie je čítať keď napíšete komentár, že to je sad a podobne... Jasné, že je to sad! Sad scénky stories potrebujú xdd😶.

SENSE OF LIFE: Keď Osud Nepraje (2)Where stories live. Discover now