55🍳RAŇAJKY🍳55

34 6 5
                                    

retarded_girl_ dobrý nápad dávať nad kapitolu screeny z videa😉

A: No?

C: J-ja chcela by som sa ti ospravedlniť. Prepáč, ja to čo som ti povedala som nemala nikdy povedať. Len mi skrátka prišlo ľúto nášho dieťaťa a proste tak ale uvedomila som si, že chcem aby si bol šťastný. Viem mohol si mi to povedať radšej normálne ale tak už je to raz tak. Tak ja ti teda gratulujem, určite budeš s Ryeom šťastný... hodíte sa k sebe.

Prišiel som k nej a s dvoma prstami chytil jej bradu a nadvihol jej tak hlavu. Z oka jej vyšlo pár sĺz. Zachvel som sa pri pohľade do jej očí. Zahapkal som:

A: C-Car-rie *nádych* a-a-ale ja s-om *výdych* h-het-e-r-ro...

C: Andy prosím príjmem čokoľvek len mi neklam. Nemusíš mi hovoriť, že si hetero keď miluješ Ryea... to je v poriadku.

A: Lenže ja-

C: Stačí Andy... ospravedlnila som sa ti za to čo som ti povedala ale to čo som videla, to ti už neodpustím. Prepáč ale nemôžem. Ja... proste bude sa mi zle vychovávať dieťa s vedomím, že jeho otec je gay!

A: Ach tak, heh takže ty máš niečo proti homosexuálom jo?? "Sarkasticky som sa zasmial."

C: Hele, to som nepovedala.

A: Huh, čo by na teba povedal taký Jack?? Určite by sa hneď od teba odsťahoval.

C: Andy... ja ťa takéhoto nepoznávam!

A: Máš pravdu nie som to ja... iba hrajem tú istú hru jak TY! A teraz ma ospravedlň, idem pohľadať prosteradlo pretože Rye je úplne nemožný nevie ho za 20 minút nájsť.

Ten začiatok som povedal asi trochu hlasnejšie než som mal... Car sa totiž rozplakala. Ja som taký idiot!! Nemôžem byť na ňu taký keď je tehotná.

A: Carrie...

C: Choj, preč. Prosím.

Odišiel som hore. Rye zaspal. Na mokrej posteli. Hah, super takže to prosteralo nenašiel. Nešlo mi zaspať ale nakoniec som predsalen zaspal.

⏰⏰⏰

Ráno som sa zobudil na to že mi niekto pichá s ceruzkou do líca. Rozlepil som oči. Kto iný než Rye samozrejme! Videl som, že je už oblečený a ja som tiež.

R: Obliekol som ťa keď si spal. Ale teraz už poď. Zbalil som ti jedlo na raňajky do auta, ja som už raňajkoval.

A: A kam sa tak ponáhľame??

R: No domov predsa. Mikey ti potrebuje súrne niečo povedať.

A: Čo mi potrebuje povedať?

R: Vyzerám snáď, že akurát ja to viem??

A: A Car?

R: Carrie predsa s nami nejde. Ostáva tu ešte na pár dní. Zabudol si snáď?

A: Nie-

R: No vidíš. Mikey potrebuje pomôcť ohľadom svadby a tebe chce povedať tú vec.

⏰⏰⏰

Sedím práve v aute a jem raňajky. Raňajky boli naskladané v 3 kovových boxoch. Chutili naozaj úžasne a vyzerali takto:

Našiel som v mobile instagram, vyfotil raňajky a pod príspevok napísal:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Našiel som v mobile instagram, vyfotil raňajky a pod príspevok napísal:

fovvs Kapitola 134. "raňajky" sú neodmysliteľná časť dňa. Naozaj sú veľmi dôležité. Mali by obsahovať vyvážený podiel ovocia, zeleniny, vápnika, pečiva a hlavne vitamínov. Ak nestíhate veľmi raňajky ráno najlepšou formou je smootie. Dodá energiu a zasítí. V mojom prípade sú teda raňajky jedna z najdôležitejších vecí počas rannej rutiny.

mier, láska, pozitíva, tvoj

AF

Nechal som to postnúť a než som sa nazdal tak už sme boli doma a Mikey ma už čakal v obývačke. Bol trochu nervózny. Nechápal som z čoho. Sadol som si oproti nemu.

M: Andrew Robert Fowler. Pýtam sa ťa teraz... pôjdeš mi na svadbe za svedka??

OKJ ĽUDIA 600 SLOV. Ja idem ešte písať kapitolu z knihy STRACH. Nebojte čoskoro už bude Mikeyho svadba. Ešte v tejto knihe.🙃 Takže tak.

Vaša Hanka

SENSE OF LIFE: Keď Osud Nepraje (2)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant