42🍫UVIDEL NÁS...🍫42

45 7 12
                                    

⬆️NOVÁ SONGA = NIEČO ÚŽASNÉ😍♥️

Btw dnes sme mali branné a proste naše 'geniálne' učiteľky nás donútili ísť PEŠO do vedľajšieho mesta (VEĽKÝ ŠARIŠ) takže viem, že po brannom určite nebudem mať chuť písať novú kapitolu ale našťastie som si ju ešte včera napísala tak teda tu ju máte🤗:

A: Č-čo si to práve povedala??

C: Že bude z teba skvelý otec.

A: Car, ja potrebujem to.

C: Čo? Čo potrebuješ Andy?

A: Toto.

Povedal som, chytil som ju za ramená a pritiahol k sebe. Dal som jej pusu. Musel som, nevydržal som to už. Potreboval som cítiť jej pery. Potom som sa od nej odtiahol.

C: A-Andy!! Fuh, dobre, budeme sa tváriť, že sa to nestalo.

A: Prečo?

C: Kvôli Brookovi.

A: Carrie sama si povedala, že ste sa na pár dní ROZIŠLI nie? To znamená, že za tých pár dní môžeš bozkávať koho len chceš.

C: Asi máš pravdu.

Carrie
Ten bozk bol naozaj príjemný musím uznať. Andy si dal v zápätí dole tričko.

C: Andy? Čo to robíš!?

A: Chcem aby to bolo viac vzrušujúce.

Dal dole tričko aj zo mňa.

C: Andy, prosím sex nie.

A: Ale kto hovoril, že chcem mať sex?? Nie som idiot, viem, že by to bábätku ublížilo.

C: Aha, tak čo sa teraz chystáš robiť??

A: Bozkávať sa.

C: Ale-

Nestihla som to dopovedať lebo ma stihol umlčať bozkom. Potom sa odo mňa odlepil a ľahol si na posteľ. Ja som si na neho sadla a začala ho obsypávať bozkami na hrudi. Andy zavzdychal. Páčilo sa mu to. A veľmi. Prečo to vlastne robím? Neviem, doprajem mu dneska keď po tom tak veľmi túži. Andy ma v zápätí pretočil tak, že on bol nadomnou a ja som ležala pod ním. Pozerali sme si do očí. Nakoniec sa Andy rozhodol vyzliecť úplne do naha a to z dôvodu, že mu bolo vraj veľmi horúco. Začalo to byť v celku erotické ale stále nie tak ako keby to bol sex.

C: Aaa! Andy, prečo mi to robíš??

A: Lebo viem, že máš pre moje telo slabosť. Áno priznávam, zďaleka nie je také pekné ako Brookove či Ryeove ale... tebe sa páči preto lebo vieš aká duša sa v ňom skrýva. A to je taká, ktorá ťa ochráni a vo všetkom ti pomôže.

C: Andy, to bolo krásne to čo si povedal.

A: Pre ženu ako si ty poviem aj modré z neba.

Povedal a začal ma bozkávať na pery. Tento moment som si náramne užívala. Hlavne keď sa do nich občas zahrýzol. Nebolelo to, bola to skôr slastná bolesť. Tiež mi ich občas olízal a to ma už naozaj privádzalo do šialenstva.

Už bolo naozaj NESKORO večer. Bála som sa či ten Brook príde. Kde vôbec včera spal?? Ja ani neviem či spal vôbec tu a či vôbec príde. Č-čo keď ma podvádza!? A síce má na to právo, ja ho tiež teraz podvádzam, môže si robiť, čo chce vlastne. Dneska spolu nechodíme, obaja si môžeme robiť čo chceme. *Carrie ale keď sa nad tým tak zamyslíš... čo je horšie?? Že sa nejaká ku*va bozkávala s Brookom a to bol k tomu ešte opitý takže nevedel, čo robí alebo to, že si sa vedome vyspala s Andym a čakáš s ním dieťa???* Pár bozkov v opilosti nie je vlastne nič hrozné a dá sa to odpustiť, ale dieťa... dieťa ti ostane na celý život a dokonca života mu bude pripomínať deň kedy som ho podviedla s Andym. Moja reakcia vtedy bola naozaj prehnaná. A čo robím teraz?? Zase ho podvádzam s Andym.

C: A-Andy nemali by sme to robiť.

A: Kľud Carrie, nič sa nestane.

B: Ale áno, už sa stalo!

Otočila som sa a uvidela vo dverách fess nasraného Brooka. Takto naštvaného som ho ešte nevidela. Brook si zložil svoje veci (mobil, peniaze) a sadol si na stoličku.

B: No, máš mi čo vysvetľovať. A ty Andy, ty sa choj obliecť. Okamžite! Tak počúvam, čo všetko sa tu práve stalo!?

C: J-ja...

OKJ ĽUDIA 680 SLOV. Ajaj, už to asi prasklo. To bude vysvetľovania.😬

SENSE OF LIFE: Keď Osud Nepraje (2)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang