Vstal som zo stoličky a zabuchol dvere. Car tam zostala sedieť. Išiel som dole.
R,M: Dobré Fovvs.
A: Guys, teraz nemám náladu na zdravenie.
Prišiel som k botníku a šiel si vytiahnúť tenisky. Niečia ruka ma však chytila za rameno. Otočil som sa.
B: Kam to ideš?
A: Preč. "Odpovedal som rýchlo a stručne."
B: A kedy sa vrátiš??
A: Neviem... dnes/zajtra. To je jedno.
Brook na to už nič nepovedal iba mykol plecami a odkráčal preč. Ja som sa vydal von z domu. Začal som premýšľať.
Brook
Andy odišiel dákam do kelu. Poslednú dobu je veľmi čudný. Popravde bojím sa o neho. Taký nikdy nebol. Musím zistiť o čo ide. Išiel som po schodoch do svojej izby. Avšak poceste som sa zastavil pri Andyho izbe. Počul som plač. Zaklopal som.C: Andy vypadni!!!
Otvoril som dvere.
C: Brookie?
Carrie ma objala okolo krku a dala mi pusu na pery. Ja som ju pohladil po ruke.
B: Ako sa má malé?
C: V pohode.
B: Carrie? Čo robíš v Andyho izbe??
C: Zavolal ma tu pretože sa chcel porozprávať. Avšak skončilo sa to hádkou.
B: Preto si plakala?
C: Áno. Brook... všetko je zle!
B: Ako to, ja som myslel, že si šťastná.
C: Som ale trápi ma jak sa furt hádame.
B: Prečo sa vlastne toľko hádate... je to predsa tvoj najlepší kamarát. Nerozumiem tomu.
C: Už nie je!
B: Tak to si musíte vyriešiť vy...
C: Jo a Brook, môžem sa ťa niečo spýtať?
B: Počúvam.
C: Včera som pozerala taký jeden film.
B: O čom bol?
C: Bol celkom zaujímavý a hlavne komplikovaný. Bolo to o tom, že boli tam traja ľudia. Jedna žena a jeden muž. S jedným ta žena chodila a druhý ten... tiež ju miloval ale ona jeho nie. Avšak nejakým spôsobom sa s tým druhým vyspala. Nakoniec otehotnela. Nevedela čo má robiť, nevedela ako má vysvetliť svojmu priateľovi, že je tehotná s jeho kamarátom... avšak nemiluje toho kamaráta ale jej priateľa, nedá sa ale nič robiť a ona a otec jej dieťaťa sa pohádajú lebo on chce to dieťa vychovávať ale ona s tým nesúhlasí, chce ho vychovávať s jej priateľom. Čo by si robil na mieste napríklad toho jej priateľa??
B: Fuhh, no určite by som ju neprestal milovať. Áno urobila chybu, neveru je ťažko odpustiť ale ja by som jej dokázal odpustiť. Čas sa predsa nedá vrátiť späť. A či už by bolo to dieťa moje alebo nie tak by som ho mal rád. A čo sa týka toho druhého tak by to bola vec dohody s kým to malé bude, raz by bolo s n ním a raz spoločne so mnou a ňou. Ale skrátka zakázať to aby sa stretával biologický otec a dieťa je podľa PSYCHO. Človek, ktorý niečo také zakáže nie je v poriadku.
Carrie
Tak toto bola rana do srdca... na jednu stranu viem Brookov názor ale predsa len... povedal, že som psycho. Teda nepovedal to priamo o mne a skrátka vlastne hej. Som v keli.OKJ ĽUDIA 500 SLOV. Snáď ste pochopili, že ten 'film' neexistuje... Car si ho vymyslela aby sa mohla spýtať Brooka. Love Ya😉♥️ Xdd zajtra je utorok... a utorok mám hodinu so svojim crushom takže to znamená, že keď prídem domov budem mať určite veľký hype a dobrú náladu na písanie novej kapitoli takže snáď víde kapča podľa mojich predstáv xddd
VOCÊ ESTÁ LENDO
SENSE OF LIFE: Keď Osud Nepraje (2)
RomanceToto je pokračovanie knihy SENSE OF LIFE... Prešlo pól roka od Jackovej smrti a už je všetko na ruby. Carrie Andyho ignoruje, všade panuje zmätok, Brook nevie o tom, že nie on je otcom Carrinho dieťaťa ale Andy, Rye stále nikoho nemá a do kapely sa...