NEMOHLA SOM SI POMÔCŤ XDD, TEN ANDYHO VÝRAZ, JEDNO SLOVO = LOL.
Andyho večer prepustili z nemocnice. Bol som ho priviesť domov. Práve sedím na svojej posteli a Andy pochoduje hore-dole.
R: Nad čím toľko rozmýšľaš?
A: Na to sa ešte aj pýtať treba, Rye?
R: Premýšľaš zasa nad Carrie, však Andy?
A: Ach, áno.
R: Mal by si prísť na iné myšlienky.
A: A ako to mám akože urobiť?? Hah, stále myslím na ňu.
R: Pozri sa. Ona na teba nemyslí. Je preč, poď trochu vonku, aspoň prídeš na iné myšlienky.
A: A ak sa mi nechce?
R: Tak ťa prinútim!
Zobral som ho a prevesil si ho cez plece. Bol trochu spurný, ale to on vždycky.
A: Rye! Kam to ideme??
Nič som nepovedal. Hodil som ho do auta na zadné sedadlá a zamkol auto. Myslel, že chcem uniesť. Hah, ale to samozrejme nie. Únos to nie je, teda dúfam. Prišiel som naspäť do Andyho izby. Zobral som jeho gitaru a nejaké jedlo. Vrátil som sa do auta.
A: Kam to ideme!? Je to únos!?
R: Andy ukľudni sa. Je to prekvapenie.
Andy stíchol. Ja som zapol rádio aby som vyplnil to nezmyselné ticho. Pesnička už bola možno tak v polovici. Zrazu som počul iný hlas ako bol v piesni... to Andy začal spievať s rádiom:
A: The fire beneath my feet is burning bright
The way that I've been holdin' on so tight
With nothing in between
The story of my life, I'll take her home
I drive all night to keep her warm and time
(⬆️pesnička⬆️)
Keď som sa na neho otočil tak prestal spievať. Bol zase ticho. Prešla nejaká ta doba cesty. Neviem, ako dlho sme to išli ale 2 hodiny určite.
Andy
Absolútne som nevedel čo Rye chce a kde to ideme. A tiež kam ideme. Už ideme 2 hodiny! Hold, Rye je spontánny človek. Zrazu sme zastavili na nejakom parkovisku. Mesto sa mi zdalo celkom podvedomé ale nevedel som si spomenúť na jeho názov. Vystúpil som z auta. Rye mi dal cez oči šatku takže som nič nevidel.A: Dúfam, že vieš čo robíš! Nechcem skončiť v priekope dajakej.
R: Neboj sa.
Išli sme ďalej pešo. Zrazu ma Rye otočil a strhol mi z očí šatku. Skoro som dostal infarkt keď som si všimol kde to stojím:
VOUS LISEZ
SENSE OF LIFE: Keď Osud Nepraje (2)
Roman d'amourToto je pokračovanie knihy SENSE OF LIFE... Prešlo pól roka od Jackovej smrti a už je všetko na ruby. Carrie Andyho ignoruje, všade panuje zmätok, Brook nevie o tom, že nie on je otcom Carrinho dieťaťa ale Andy, Rye stále nikoho nemá a do kapely sa...