49🥫ÍRSKY CHLAPEC🥫49

28 8 2
                                    

⬆️Dobre, dobre, viem, že každý máme iný názor na hudbu ale skrátka ja Billie naozaj nemusím... ALE TENTO COVER JE NIEČO ÚŽASNÉ!!!😍⬆️

Mamka sa zrejme už s stotožnila s tým, že som tehotná a tak začala nadväzovať na tému trochu príjemnejšími otázkami:

MA: No a viete už či to bude chlapček alebo dievčatko??

C: Ehm, nie ešte to nie je veľmi isté.

MA: Premýšľali ste už nad tým ako sa bude volať?

B: Popravde ja výber mena nechávam na Carrie.

C: No ak by to bol chlapec tak by sa volal Charlie, po tebe oci a ak by to bolo dievča tak by sa volala Lucy... teda tie mená ešte nie sú úplne isté ale zatiaľ mám vymyslené toto. Ako by ste ich nazvali vy??

O: Mne sa páči meno Andy.

C: Ocí-ii. "Prekročila som očami."

O: Nemôžem za to, že som si toho pacienta tak obľúbil...

MA: Dobre a ty Brook akú máš vlastne profesiu.

B: Som spevák a zároveň členom hudobnej skupiny RoadTrip. Mimochodom Andy je môj kolega. "Vytiahol fotku kde sú všetci." A toto je Rye a Mikey.

O: Ehm a kto je írsky chlapec?? "Ukázal na Jacka."

B: To je Jack... je po smrti.

MA: To nám je naozaj ľúto-

B: To je v poriadku, už je to niečo cez pól rok, čo zomrel.

O: A ako zomrel?

Prišla som k Brookovi a pohladila mu ruku. Do ucha som mu pošeptla:

C: Brookie, chceš im povedať ako to bolo?

B: Um, no, áno. "Povedal vcelku tiše."

B: Ja a Car sme boli raz na bicykli ale ako sme išli tak nás prepadol Tom. Uspal nás a priviezol k sebe domov. Mňa hrozne zmlátili a zapichol mi do hrude nôž. Potom mi ho vytiahol a ja som začal krvácať. Andy však prišiel a zachránil mňa a Car. Po mňa prišla sanitka a skoro som zomrel... avšak Jack sa obetoval a dal mi svoje srdce... a teraz žijem v podstate na miesto neho.

O: To je zvláštne, zdravý človek sa neobetuje len tak, musel to byť naozaj verný kamarát keď toto urobil.

B: Veď aj bol. Ale ja som bol pre neho viac... Jack bol homosexuál a bol do mňa zamilovaný. Preto ta obeta...

MA: Ou, zaujímavý príbeh. Je mi Jacka ľúto.

⏰⏰⏰

B: No nič, ja už asi pôjdem... tak, teda maj sa Car, uži si týždeň bezo mňa...

Brookovi som ešte dala pusu a objala ho a potom už odišiel. Ja som tu ostala s rodičmi.

Rye
Išiel som za Andym do nemocnice. Ach jaj, také problémy mi robí. Našiel som izby kde bol. Bol už hore. Práve si lakoval nechty a vyzeral byť dosť smutný. Oprel som sa o ram dverí.

R: Ahoj.

Andy si ma všimol až teraz... počkať všimol? Skôr zľakol. Celý lak sa mu rozlial na nemocničnú perinu. (Hej jako teraz by ma dosť zaujímalo kde ten lak zobral keď bol v nemocnici a proste nemohol odísť do obchodu tak teda... proste nad tým nepremýšľajte😂) Prišiel som k nemu, sadol si na okraj postele a začal:

R: Andy prečo mi to robíš, prečo to Carrie robíš, prečo nás takto všetkých stresuješ!??

A: Pretože ja už ďalej takto žiť nemôžem!!!

OKJ ĽUDIA 550 SLOV, viem NUDNÁ kapitola ale dnes nemám moc náladu a nápady... môžte dať vote a napísať koment, budem rada🙃

SENSE OF LIFE: Keď Osud Nepraje (2)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora