43🥛ACH JAJ, ROADIES🥛43

51 7 8
                                    

Ja tých Angličanov nikdy nepochopím.🤷🏻‍♀️ Oni majú proste potrebu si ešte skrátiť aj Ryan na Rye... veď to je IBA JEDNO PÍSMENO XDD!! Hej proste ja som Hana a teraz normálne si skrátim meno na Han xdd. Ja to proste nechápem😅😅. A ešte k tomu, že RYE znamená po anglicky RAŽ tak to je už moc xddd. (⬆️RYE BREAD MEME⬆️)

A: Dobre začnem ja, Carrie za nič nemôže. Všetko je to moja vina.

B: Dokáž to.

A: Um, ja, nahovoril som, Carrie, že keď si môže užiť aj s inými ako si ty, keďže teraz spolu nechodíte-

B: Ty si s ňou chcel mať sex!!??

A: Nie, nie, nie, iba sme sa trochu bozkávali, to je všetko.

B: Neverím ti Andy, kebyže ide iba o to tak nie si nahý!

A: Bolo mi horúco.

B: Hah, výhovorky ti idú Fowler. Bola chyba ťa brať s nami! Hah, a vieš, čo?? Choj, budeš spať v šatníku a je mi jedno či si bol donedávna v bezvedomí či čo ale Carrie sa ani nedotkneš! A to som ešte na teba dosť milý. Buď rád, že som ťa nezmlátil tak, že si to zapamätáš do konca života!!

C: Brooklyn! Veď sa nič nestalo-

B: Ale áno Car, mohol ti ublížiť. Ale neboj sa, ja som tu s tebou a už ťa neopustím. Ruším našu pauzu. Odteraz zasa spolu chodíme. (SPOKOJNÁ retarded_girl_😉??)

Brook
Čo to len Andyho napadlo?? Absolútne tomu nechápem. Ako je mi jasné, že nemali sex lebo predsalen Andy nejaký ten rozum má na to aby vedel, že nemôže mať sex s tehotnou ženou. Potreboval som ho ale niečim schladiť. Predsalen ma naštval. Stále som ale nechápal o čo tu vlastne ide. Andy na seba natiahol dáke pyžamo a odkráčal si to do šatníka. Poceste tam som na neho ešte stihol hodiť deku.

B: Na. Aby ti nebola zima v noci!

Andy na mňa pozrel skleslým pohľadom a išiel do toho šatníka. V momente sa mi stratil z dohľadu. Ja som sa v posteli pritúlil ku Car a pohladil ju po ruke. Dal som jej jemný bozk na pery a zaspal.

Andy
Odpratal som sa teda do šatníka. Ach jaj. Ale Brook má aj tak právo byť na mňa naštvaný. Urobil som zlú vec. Rozhliadol som sa po šatníku. Bol naozaj luxusný. Wow. *Čo si čakal... zhnitú kuticu?? Si predsa v prestížnom hoteli. Aj šatníky tu sú luxusné.* Ten šatník vyzeral nejak takto:

Nachádzal som pod seba nejaké svoje mikiny aby som to nemal také tvrdé a prikryl sa dekou

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Nachádzal som pod seba nejaké svoje mikiny aby som to nemal také tvrdé a prikryl sa dekou. Išiel som ešte na Insta trochu pokecať s ľuďmi.

A: Ahoj Roadies. Ako sa máte?

Hneď ako som to povedal tak sa strhol spam odpovedí. Jedna otázka ma však zarazila...

>Andy? Chcel by si mať tiež dieťa ako budú mať Brook a Carrie?? Podľa mňa by si bol skvelý otec.<

Druhá veta ma zahriala u srdiečka. A tá prvá... nad tou som si len povzdychol. Tak rád by som im povedal pravdu, pravdu, že to dieťa je moje no, žiaľ je to už raz tak a nemôžem im to povedať. Vypol som stream. Áno trval možno 2 minúty ale už som akosi nemal náladu. Išiel som si ľahnúť. Premýšľal som o tom malom. Áno zase...

OKJ ĽUDIA 540 SLOV. Dúfam, že sa páčila😊. Neviem mala som dnes blbú náladu na písanie ale prešlo ma to, tak máte dnes 2 kapitoli. Love Ya.♥️

SENSE OF LIFE: Keď Osud Nepraje (2)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang