⬆️Jackieeee, why not. 💜
Andy
Ceremoniál sa začal. Ja som stál pri Mikeymu a čakal. Keďže som jeho svedok tak musím byť predsa pri ňom. Naopak Loren robí svedkyňu pre Susan. Loren stále oproti a pozrela na mňa vražedne. Nemáme sa moc v láske, hold nedá sa vychádzať s každým. Zrazu prišla nevesta - Susan aj so svojím otcom, ktorý ju odprevadil ku oltáru. (Nebola som nikdy na svadbe takže niektoré veci v texte môžu byť divné a nepravdivé.) Farár sa ku mne otočil a povedal: (f= farár)F: Takže, ako farár vás žiadam - svedka aby ste mi povedali, či je pán Michael Patrick Cobban hodný manželského zväzku.
A: Môžem vás ujistiť, že pán Michael Patrick Cobban spĺňa všetky podmienky a kritériá na to aby mohol prijať manželský zväzok.
Keď som to dopovedal tak farár len prikývol a spýtal sa to isté Loren o Susan a odpovedala podobným spôsobom ako ja. Potom už len pýtal tú takú klasickú formulku ako sa hovorí na svadbách a objala povedali ÁNO. Ja som zároveň po celú dobu držal vankúšik s dvoma obrúčkami. A tak si ich nasadili a dali si novomanželský bozk. Potom ešte pokračovala omša a tak ďalej.
⏰⏰⏰
Boli sme na posvadobnej 'veselici'. Carrie stále u pultu a pozerala ako Susan a Mikey tancujú.
A: Prečo si nejdeš zatancovať?
C: Po prvé s bolesťou brucha asi ťažko, a po druhé nemám tu Brooka.
A: A kde je??
C: Na WC. Zvracia... ožral sa...
A: Ou, no to sa stáva. Skoro každému. Ja som na tom bol raz tak, že som dostal otravu krvy.
C: Fakt pekne ďakujem, že ma to strašíš s tým čo sa môže Brookovi stať.
A: Ale no ták, nemysli na to najhoršie.
C: Tak dobre, máš pravdu, zbytočne zveličujem... na svadbách sa opíja vlastne často.
A: Carrie ako sa má dieťatko?
C: Myslím, že sa už neviem dočkať až sa narodí. Je dosť nepokojné. Pôrod sa už blíži.
A: Takže už vieš kedy budeš rodiť??
C: Áno, cítim to tak na tento týždeň.
Keď to povedala tak padla do kolien. Hneď som okolo nej obopnul ruky a kľakol si ku nej:
A: Carrie, si v poriadku!?
C: Andy, neboj, to nič nie je. Len ma teraz prepáč...
Povedala a odišla. Ja som išiel radšej za ňou. Bojím sa, že sa niečo stane. Našiel som ju ako zvracia na ženských WC. Áno išiel som za ňou až tam.
A: Car-
C: More Fowler!! Vystrašil si ma!
A: Prepáč nechcel som.
Povedal som a pohladil ju po chrbte a pridržiaval jej vlasy pri zvracaní do umývadla.
Potom odišla. Zase. Našiel som ju ako sedí v Harveyho kabriolete a pozerá na hviezdy. Prisadol som si k nej.A: Už je lepšie?
C: Andy ja sa bojím!
A: A čoho??
C: Čo keď sa to dieťa nenarodí zdravé!? Čo keď bude mať astmu po tebe alebo ešte niečo horšie čo ty nemáš!?
A: Nemysli na to. Myšlienky majú silnú moc. Keď budeš myslieť pozitívne tak pôrod dopadne pozitívne. Keď budeš myslieť negatívne tak...
C: Vieš čo!? Serem na tie tvoje myšlienky!! Je to úplná sprostosť!!!
A: Nie je to sprostosť.
C: Ale áno!! Kebyže to tak funguje tak s tebou tedy neotehotniem!!
Povedala a tresla do auta. Ou, no chcel by som vidieť Harveyho reakciu.
A: Ale veď-
Položil som jej ruku okolo bokov ale ona hneď zayčala:
C: Nechaj ma!!
A: Čo som ti urobil!??
C: Všetko!!!
Povedala a naštartovala auto. Mala kľúče keďže ich Harveyimu strážila. Auto už na naštartovalo a chcelo odísť, no ja som skočil do auta, tak aby ma nevidela. Počas cesty som sa prešmikol zo zadného sedadla na predné. Boli sme už dosť ďaleko od miesta osláv svadby.
A: Carrie zastavuj už!!
C: Kde si sa tu vzal!!??
Bola očividne naštvaná tak dupla silnejšie na plyn a auto vyšlo na serpentíny na kopci. A ešte k tomu tu bola dosť tma lebo bolo asi 22 hodín v noci.
A: Carrie zastav.
C: Nie!
A: Ihneď!! Zabiješ nás takto!!!
Zvreskol som asi najsilnejšie za svoj život. A to som nemal. Carrie sa zľakla a pustila volant...
OKJ ĽUDIA 700 SLOV. Snáď sa vám páčila pól nočná kapitola. Nie je 1K slov lebo to som už nestíhala. Skúšala som koniec viac napínavejší. 😉
YOU ARE READING
SENSE OF LIFE: Keď Osud Nepraje (2)
RomanceToto je pokračovanie knihy SENSE OF LIFE... Prešlo pól roka od Jackovej smrti a už je všetko na ruby. Carrie Andyho ignoruje, všade panuje zmätok, Brook nevie o tom, že nie on je otcom Carrinho dieťaťa ale Andy, Rye stále nikoho nemá a do kapely sa...