Prišiel som domov. Na dnes toho premýšľania stačilo. Bol som mokrý od dažďa. Prezliekol som sa teda do suchého oblečenia a sadol si na posteľ. Zobral som do ruky kalendár, že proste skontrolujem čo je najbližšie. Písalo tam, že zajtra má Carrie termín na gynekológii. To už je zajtra?? Fuh, ten čas letí ani neviem jak. Naposledy s ňou bol Brook ale predsa len, nie je to spravodlivé. Keby len Brooklyn vedel, že nemá s Car dieťa. Chcem tam ísť s ňou ja. Ale ako ju len presvedčím?? Zase som začal rozmýšľať. Už viem, pôjdem za Ryeom, ten mi sto-pro nejak dobre poradí.
A: Rye?
R: Čo potrebuješ Andy?
A: Ja, potrebujem pomoc.
R: Aha, a v čom??
A: Chcel by som ísť na tu gynekológiu s Car JA... neviem ako ju presvedčiť. Stále tam s ňou chodí Brook a predsalen, je to aj moje dieťa.
R: Ach, Andy, tvôj život je príliš komplikovaný.
A: Aghr to som fakt nevedel. Prosím poraď mi.
R: Andy ja fakt neviem ako ti poradiť. Tu nič neexistuje. Nemal si si robiť dieťa.
A: Ale som chcel mať dieťa.
R: Ale tak vidíš aké je to s tebou komplikované.
A: Už aby sa to malé narodilo...
R: Rozprávali ste sa vôbec o tom ako to bude keď sa narodí?
A: Áno a trikrát hádaj, nedopadlo to dobre. Nechce aby som vychovával naše dieťa.
R: Andy, je mi ťa naozaj ľúto a súcitím s tebou ale skrátka mal si vedieť, že niečo takéto bude nasledovať keď si s ňou urobíš dieťa...
A: Ale ja som si vtedy myslel-
R: Nie Andy, ty si na nič nemyslel. Chcel si sa skrátka uspokojiť a nemyslel si na to, čo sa môže stať.
A: Ale ja som na to myslel! Vedel som, že sa to môže stať.
R: Tak prečo si to sakra urobil, keď si vedel do čoho ideš!!??
A: Pretože... pretože moja myseľ sa v tú chvíľu totálne zblbla a skrátka nebol som to ja. Nebol som to ja Andrew Fowler. Správal som sa tak... skrátka nebolo to dobré rozhodnutie. Každý deň som túžil po Carrie, chcel som ju pobozkať. Pohladiť po hlave, ruke a znova ju pobozkať. Bolo to pre mňa hrozné ako som musel stále potláčať svoje pocity. Až vtedy som to už nevydržal. Všetky moje pocity vyšli na povrch. Nie len to ale ešte sa k tomu viac zosíli. Niečo v mojej hlave mi hovorilo, že proste sex s Car je to čo teraz najviac potrebujem...
R: Tak sa mi vidí, že ti sám absolútne nevieš, čo vlastne chceš.
A: Máš pravdu. Jediné čo viem je, že chcem byť otcom. Otcom zdravého dieťaťa.
R: A cítiš sa vôbec na to aby si vychovával dieťa??
A: Rye, mám 25, to je snáď už vek kedy sa človek vie postarať o malé dieťa.
R: Máš pravdu ale Car... tá ma iba 19.
A: Ja viem, ja viem. A preto je to jej tehotenstvo tak ťažké.
R: No nič. Budem ti držať palce Fovvs, aby si sa počas najbližší 90 dní nezabil.
OKJ ĽUDIA 500 SLOV. Neviem dáva táto kapitola zmysel? Ja neviem asi moc nie ale aj tak tu nebolo toho moc podstatného. Musím si dobre premyslieť, čo dám do ďalších kapitol. Predsa len, bude aj 3tia časť tak to musím nejak premyslieť...
H•A•N•K•A
ESTÁS LEYENDO
SENSE OF LIFE: Keď Osud Nepraje (2)
RomanceToto je pokračovanie knihy SENSE OF LIFE... Prešlo pól roka od Jackovej smrti a už je všetko na ruby. Carrie Andyho ignoruje, všade panuje zmätok, Brook nevie o tom, že nie on je otcom Carrinho dieťaťa ale Andy, Rye stále nikoho nemá a do kapely sa...