Orgasm

4.8K 161 19
                                    

ტუჩზე ვიკბინე რომ ეს უზარმაზარი, დაწყევლილი ჰოლი ცრემლების ნიაღვარად არ მექცია

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

ტუჩზე ვიკბინე რომ ეს უზარმაზარი, დაწყევლილი ჰოლი ცრემლების ნიაღვარად არ მექცია. თავი დაბლა დავხარე მაგრამ ემოციებმა მიმტყუნეს და ვიგრძენი როგორ ამეწვა ლოყები.
სტაილსი მაღლიდან მიყურებდა. ცისფერი საროჩკა ეცვა, ამ სიბნელეშიც კი შემეძლო გამერჩია რა ეხატა მასზე. წითელი მანქამები და პატარა წითელი ყვავილები. წვერი გასაპარსი ჰქონდა და ეს უფრო სასტიკს და ამასზრზენს აჩენდა. ნარკოდილერს გავდა.
- როგორ ბედავ ჩემთან ასეთ ლაპარაკს. არაფერი იცი ნაბიჭვარო. - დავიყვირე და მივტრიალდი მაგრმა ხელში საშინელი წვა ვიგრძენი.
- ასე ნუ მიწოდებ გასაგებია? ყველაფერი მარგად ვიცი, ვიცი ვინც ხარ ბელინ. - ჩემი სახელი ისევ შეცდომით თქვა და სახე ახლოს მომიტანა.
- არა, ჩემზე არაფერი იცი, ერთი გათამამებული მამიკოს ბიჭი ხარ მილიონებით და არ იცი რა რთული ცხოვრება აქვს ხალხს. - დავიყვირე და საზე შევჭმუხნე რომ მის წინ კიდევ არ ავქვითინებულიყავი ექვსი წლის პატარა მოსწავლესავით რომელიც დედამ სკოლაში დატოვა.
- ჯანდაბა ბეილინ, ასე რომ მეწინააღმდეგები უფრო დიდი სურვილი მიჩნდება ახლავე და აქვე ფეხები შუაზე გაგიფარჩხო და აქვე გაკივლო ჩემი სახელი. - თქვა და უფრო ახლოს მოვიდა. ჩვენს შორის მანძილი აღარ იყო.
გრძელი თმა გაშლილი ჰქონდა და პირიდან საშინელი ვისკის სუნი ამოსდიოდა.
- შემეშვი ნაბიჭვარო. ამას ვერასდროს იზამ! - დავიყვირე რაზეც გრძელი თითები ყბაზე მომხვია და ცალი ხელი უკანალზე ისე მაგრად მომიჭირა ამოვიკვნესე, გაეღიმა და ახლა უკანალზე მომიჭირა ხელი. წამოვიკივლე და სახეში ისე ძლიერ გავარტყი რომ მის მაგივრად მეტკინა.
ხმა აღარ ამოუღია. სწრაფად მოვშორდი და დიდი, ბნელი ჰოლი ხელის ცეცებით გავიკვლიე. რაღაცის ან რაღაცის მაგარ მკერდს მივეჯახე და ოდნავ წამოვიკივლე.
- ბეილინ. - გავიგე ტკბილი ხმა და თავი მისკენ ავწიე.
- მაპატიე დავიკარგე. - ვთქვი და თავი დაბლა ჩავწიე რომ ჩემი შესიებული სახე არ დაენახა.
მანქანაში სწრაფად ჩავჯექით და პირველი რამაც მიმიზიდა მისი ლიმნის სურნელი იყო. არ ვიცი ეს ადრე რატომ ვერ ვიგრძენი მაგრამ მანქანაში სასიამოვნო არიმატი იდგა. მაგრამ ეს არ გავდა იმ სუნს რაც ჰარის ასდიოდა.
მის სურნელს ვერაფერს შევადარებდი. ღვთაებრივსასაც კი.
- ჰარის საიდან იცნობ? შენს სახლში რა უნდოდა. - მივაყარე კითხვების კორიანტელი და მისკენ სწრაფად გავხედე ახსნა-განმარტებების ლოდინში.
- არ ვიცი გითხრა თუ არა, რთული ასახსნელია. ჩემი ოჯახის ყველა წევრი ჰომოსექსუალია და უნდათ რომ ჰარი ჩემი საქმრო გახდეს. - თქვა თუ არა მოყუდებული წყალი გადმომცდა და რამის დავიხრჩვი. სუნთქვას ვერ ვირეგულირებდი და წამდაუწუმ მახველებდა?
- რა? - ვთქვი და თვალები სწრაფად დავახამხამე.
- გეხუმრე. - თქვა და სიცილი დაიწყო. ისე მაგრად იცინოდა რომ მეც გადამედო და ჩემს თავზე ნერვები მომეშალა ეს რომ დავიჯერე. - არ მინდოდა ეს ვინმეს გაეგო რადგან მე და ჰარი განსხვავებული ადამიანები ვართ. ჰარი ჩემი მამინაცვალის შვილია და ერთმანეთთან კონტაქტი თითქმის არ გვაქვს. ახლაც მამამისის დიდი თხოვნის შემდეგ დამაბრუნა კალსსში. ვერ მიტანს, ვერც დედაჩემს იტანს. ფიქრობს რომ რობი დედამისს დედაჩემის გამო გაეყარა, სრული აფსურდია. მოდის, თვრება და ყველაფერს ლეწავს. ვიცი მასწავლებელს საერთოდ არ გავს. - როდესაც დაამთავრა რამის პირი დავაღე.
- ჰარი და შენ ძმები ხართ? - ვთქვი და საზეზე დავაკვირდი.
- ხო ესე გამოდის მაგრამ ერთმანეთისთვის უცნობები ვართ. მხოლოდ ბიოლოგიას მასწავლის. ერთმანეთთან საერთოდ არ გვილაპარაკია.
- აქ მერამდენედ მოვიდა?
- მხოლოდ მაშინ მოდის როდესაც გავრაზებულია. როდესაც დალევა და რამის მტვრევა უნდა. მამამისზე იყრის ჯავრს.
ხმა აღარ ამომიღია. ამას ვერასდროს დავიჯერებდი რომ ჰარი და ზეინი ძმები იქნებოდნენ. დარჩენილი გზა ორივე ჩუმად ვიჯექით და ჩვენს სიჩუმეს რადიოში ჩართული კავინსკის  "nightcall"-ი არღვევდა.
მალევე დიდად განათებულმა ღამის კლუბმა თვალები მომჭრა და იმის წარმოდგენაზე რომ შემეძლო მაგრად გამოვმთვრალიყავი და ყველა შესაძლო პრობლემა ერთდროულად დამევიწყებინა ახფრთოვანებისგან გული შემეკუმშა.
ზეინმა დაცვას ხელი ჩაურტყა და მანაც ურიგოდ შეგვიშვა.
ამაზე დიდი ღამის კლუბი ალბად ლოს-ამჯელესში არსად იყო და ვიცოდი რომ აქ მხოლოდ ძალიან პრესტიჯულ ხალხს უშვებდნენ. და ახლა უბრალო გოგო ვზივარ და "ჯინ ტონიკს" ვუკვეთავ.
სწრაფად ვსვამ და ახლა მეორეს ვუკვეთამ.
ამას მესამე ყვება და მესამეს მეოთზე.
- ბეილინ ამდენს ნუ სვამ ცუდად გახდები. - გავიგე ზეინის ხმა მაგრამ ბარის სკამიდან სწრაფად ჩამოვხტი და ხელი სწრაფად დავაჭვდე.
საცეკვაო მოედნისკენ სწრაფად გავიყვანე და მის წინ ათასგვარად დავიწყე მოძრაობა.
რეტრო სიმღერები ყველაზე მეტად მიყვარდა და შემეძლო მათზე მთელი ღამე მეცეკვა.
- ჯანდაბა არ ვიცი ცეკვა. - მითხრა და ჩემს გვერდით დადგა.
- ნუ იქნები მოსაწყენი ზეინ, უბრალოდ მუსიკას აყევი, რასაც გეტყვის უპასუზე. - ვუთხარი და მის წინ ცეკვა დავიწყე.
საცეკვაო მოედნის შუაში ვიყავი და ვგრძნობდი როგორ ქრებოდა ყველა ვინც აქ იყო. მხოლოდ მე, მხოლოდ მე და ეს მუსიკა. სხვა არავინ.
როდესაც უკვე ძალიან დავიღალე ისევ ბარს მივუჯექი და ტონიკით მოწყენილმა უფრო მაგარი სასმელი შევუკვეთე. ბარმენმა წინ დიდი ჭიქით უზარმაზარი "მარგარიტა" დამიდო და მეც თვალის დახამხამებაში დავცალე.
როდესაც საპირფარეშოში გასვლა დავაპირე სკამიდან სწრაფად წამოვდექი და იმის მოლოდინში რომ კარგად გავივივლიდი დაბლა მოწყვეტით დავეცი.
- კარგად ხარ? ხომ გითხარი ამდენი არ დაგელია. - თქვა ზეინმა და სწრაფად ამაყენა.
- კარგად ვარ. - გავუმეორე ენის ბორძიკით და საპირფარეშოში სწრაფად შევედი და წყალი მოვუშვი. სწრაფად და რამდენჯერმე შევისხი სახეზე და სარკეში ჩრდილის დალანდვისას ხმამაღლა წამოვიკივლე.
ჩრდილი ნელ-ნელა ჩემსკენ მოდიოდა და იმიში დასარწმუნებლად რომ ეს მერვე ჯინ ტონიკის ბრალი არ იყო თვალები ორჯერ დავახამხამე.
- ჯანდაბა არ შემეშვები? - ენის ბორძიკით ვთქვი და ნიჟარას ავეკარი.
- კარგი რა, მთვრალი ხარ პატარავ. - თქვა და ოდნავ მომიახლოვდა.
ხმას ვერ ვცემდი. საშინლად ვიწვოდი იმის სურვილით რომ მის გრძელ თმაზე გიჟივით ჩამოვჭიდებულიყავი და მისი რბილი ხელებისთვის იმდენად მომეჭირა რომ გაწითლებულიყო.
თითქოს ჩემი გონება წაიკითხა. წინ მესვეტა და ხელები მაგრდ ჩამჭიდა.
- არ იცი როგორ მინდა აქვე მაგრად გაგჟიმო. - თქვა თუ არა თვალები გადავტრიალე. ხელი ყბაში მაგრად ჩამავლო. თვალებში ჭინჯები უთამაშებდნენ და სიმთვრალისგან მთელი სახე წითელი ჰქონდა.
- ასე კიდევ გააკეთებ და გეფიცები უკნიდან და წინიდან ერთდროულად გიხმარ. - თქვა და თვალებში ჩამხედა.
- ამას ვერ იზამ. ასეთი მთვრალიც არ ვარ. - ვთქვი და ხელები დავიკრიფე.
- რა თქვი? - ხმა ოდნავ გაამკაცრა და ჩეღიმა.
- ვერ იზამ-მეთქი. ვერ გაბედავ. - ვთქვი და მეც ჩავიღიმე.
- ასე გგონია? - თქვა და ფეხებში ხელები მაგრად მომკიდა. ისე გადამიგდო მხარზე თითქოს უსულო საგანი ვყოფილიყავი. სიმთვრალისგან ოდნავ ბარბაცებდა.
მანქანაში სწრაფად ჩამაგდო და წინ დაჯდა.
- მთვრალი მანქანაზე ჯდები? გინდა რომ ორივე ავილეწოთ? - ვთქვი და თავბრუსხვევა ვიგრძენი.
ხმა არ ამოუღია მანქანა სწრაფად დაქოქა და იმდენად სწრაფად მიყავდა რომ მეგონა ახლავე ვარწყევდი.
- ჰარი ასე ნუ... - დავიწყე მაგრამ ვიგრძენი რომ მალე გული ამერეოდა და ჩემი კუჭი პირდაპირ ჰარის კალთაში დავცალე, რაზეც პირი დააღო და მისი მწვანე თვალები გაბრაზებამ მოიცვა.
- გეფიცები ცოტახანში ამ შარვალს ხელით და ენით ერთდროულდ მოასუფთავებ. - მითხრა და მანქანა სწრაფად გააჩერა.
მანქანიდან ჯერ თვითონ გადმოვიდა და შემდეგ მე დამტაცა ხელი. ისე ამიფრიალა ჰაერში თითქოს პატარა ნივთი ვყოფილიყავი. მაღლა აწეული კოსა დაბლა ჩამომეშალა დაა როდესაც ფეხი კარებს მივარტყი შევიგინე რაზეც უკანალზე ხელი მაგრად წამომარტყა.
კიბეები თვალის დახამხამებაში აირა და საწოლზე მოწყვეტით დამაგდო. ტუმბო გამოაღო შემდეგ კი ხელი მაგრად მიარტყა და შეიგინა.
- პრეზერვატივი არ მაქვს. - თქვა და ზევიდან მომექცა. შავი  მოტკეცილი კაბა თვალის დახამხამებაში გამაძრო და ჩემი შიშველი ტანის დანახვაზე  ნერწყვი მძიმედ გადაყლაპა.
ახლა მეც ისევე მინდოდა ის, როგორც მას ახლა.
- ეს დღე ყველაფერს დაგავიწყებს პატარავ, გპირდები ბოლომდე გასიამოვნებ. - თქვა და ორი თითი პირში ღრმად შემიცურა. - პატარავ შენი სხეული ისეთი დაჭიმულია და შენ ისეთი რბილი ხარ. სუპერ სექსუალური ხარ. მაგრამ დამშვიდდი,სხეული მოადუნე, ჩემთვის შეგიძლია ეს პატარავ. - ყურში ფრთხილად ჩამჩურჩულა მე კი საპასუხოდ ხელები უბრალო ნაცრისფერი მაიკის ქვეშ შევუცურე და წამნახევარში გავაძრე. ჰარიმაც არ დააყოვნა და ტრუსი სწრაფად გამაძრო. საწოლზე კიდევ ერთხელ, უფრო მაგრად დამახეთქა და ჩემს კლუტორებს წაეთამაშა.
- ჯანდაბა, ჯანდაბა მისტერ სტაილს. ღმერთო ჩემო. ჯანდაბა. - წამოვიკვნესე რაზეც ვიგრძენი როგორ ჩაიცინა და ჩემს მგრძნობიარე არეს ხაოიანი ენა უფრო ნელა გადაატარა.
ჯანდაბა.
შარვალი სწრაფად გავხადე, ვცდილობდი  სწრაფად მემოქმედა მაგრამ სუნთქვა გახშირებული მქონდა.
-  მოემზადე პატარავ, ახლა მაგრად გაგაჟიმავ. - თქვა მაგრამ სიტყვა არ დაუმთავრებია ისე შემოვიდა ჩემში. წამოვკივლე და ხელები ისე ჩამოვუსვი კისრის ჩაყოლებაზე რომ ამოიგმინა და ხელები მაგრად გამიკავა. ერთ წუთს ჩემგან გამოვიდა რა დროსაც საშინელი უკმაყოფილებია გრძნობა დამეუფლა. ჯერ ახლა დაიწყო და უკვე მაკანკალებდა სიამოვნებისგან. ჯანდაბა როგორ შეეძლო.
ხელში ამიტაცა და ვიგრძენი ერთ წამს როგორ მიმაყუდა ცივ საგანზე. სარკე, სარკე იყო. ფეხები მაგრად გამიკავა და ისე მაგრად შემოვიდა რომ მეგონა მისი პენისი მკერდზე მეხეთქებოდა.
- ჯანდაბა პატარავ რა ვიწრო და სასიამოვნო ხარ. თქვა და ახლა პატარა ტუმბოზე გადამაწვინა.
- cum for me babygirl, cum. - დაიძახა ხრინწიანი ხმით და ხელში სველი, სასიამოვნო კოცნების დატოცება დაიწყო. ტუმბოდან მაგიდაზე გადაინაცვლა და ისევ გამოვოდა ჩემგან.
- ამ მაგიდაზე ვიმეცადინებთ და ვიჯიმავებთ ხოლმე. - თქვა და ჩემს პირში ენა მაგრად შემოაცურა. - როდესაც გეტყვი პირი გააღე. - თქვა და დაბლა მაგრად დამხარა.
ვერ ვიჯერებდი რომ ვუყურებდი როგორ ეხებოდა და აღაგრძნებდა მის ორგანოს და მინდოდა ეს ოდესმე მე გამეკეთებინა.
მანიშნა რომ პირი ბოლომდე გამეღო და მისი პენისის თავი ჩემს ენაზე ვიგრძენი.
ორ წამში რაღაც მლაშე სითხე ვიგრძენი და გადაყლაპვისგან თავი შევიკავე.
- მიდი გადაყლაპე თორემ არ გაგათავებინებ. - თქვა და ყბა გამიკავა. სპერმა სწრაფად გადავყლაპე და თვალებში შევხედე.
- კარგი გოგო. - წამოიძახა და თითი პირში სწრაფად ჩამიდო, შემდეგ გამომიღო და ჩემში ისე მაგრად შემოაცურა. დავიკივლე და ტკივილისგან მის დაკუნთულ მკერდს მივეკარი.
გავათავე.
თავი მადლა გადავწიე და ემოციებისგან და დაღლილობისგან ხელები უფრო მაგრად მოვხვიე და ჩემი სხეული მისაზე დავსვენე.
საწოლზე ფრთხილად დამავწვინა და ზეწარი გადამაფარა.
- ხვალინდელი წერისთვის ძალები უნდა აღიდგინო.
რა? მეღადავება არა?

Bad Teacher ( დასრულებულია)Место, где живут истории. Откройте их для себя