( თუ ამ თავს ბევრი კომენტარი ექნება ხვალაც დავდებ😈)
ჰარი ტუჩებზე სწრაფად დამაცხრა.
მისი ნაზი შესება მუცელში პეპლებს მიღვიძებდა და ეს მონატრებული გრძნობა უფრო და უფრო ედებოდა ჩემს ტანს.
ტვინი ვეღარ აცნობიერებდა რას აკეთებდა.
არც უნდოდა ამაზე ფიქრი, უბრალოდ უნდოდა ამით მთლიანად დავმტკბარიყავი და ამას ვაკეთებდი კიდეც. თვალები დახუჭული მქონდა და მის გრძელ, და ყავისფერ და თან ქერა თმაში ხელები სწრაფად ავხლართე.
და ჩემმა ტვინმა საბოლოოდ დაიჯერა რომ არც არაფერი მომხდარა. ჩემმა ტვინმა ყველაფერი ცუდი უკან მოიტოვა და უბრალოდ საშუალება მომცა ამ მომენტით დავმტკბარიყავი.
ჰარიმ კარზე სწრაფად მიმაყუდა და ტრუსზე დამაგრებული თეთრეული სწრაფად ჩამომიწია ისე რომ გაფხრეწვის ხმა გავიგე.
კარი ისე გადაკეტა ჩემს სხეულზე მოსრიალე კოცნების დატოვება არ შეუწყვეტავს.
- მმმ კნუტო, შენ მასწავლებლის საუკეთესო თოჯინა ხარ. - თქვა და მაგიდაზე სწრაფად გადამაწვინა.
მუცლის დაბლა მოზღვავებულმა ნაცნობმა შეგრძნებამ თავი შემახსენა და აღზნების ჩაშახშობად ჰარის ხელები თმაში უფრო შევუცურე.
ამ ჟესტით გადაწყვიტა რომ მზად ვიყავი ამიტომ კალთაში სწრაფდ ჩამისვა და ფეხები სწრაფად გადამაშვერინა, ტრუსი ისე წრაფად ჩამოწია გაფხრეწვის ხმა გავიგე და ორმა თითმა ჩემს უკანა მხარეს ტკივილის შეგრძნება მომგვარა.
ამას უკნიდან აკეთებს?
დავიღმანჭე და დავიძაბე.
საშინელი შევრძნება იყო მაგრამ მის გამო ვითმენდი.
ისეთი შეგრძნება მქონდა თითქოს ჭრილობა მქონდა და ამ ჭრილობაზე მარილი დამაყარეს.
- ჰჰ... რას... - ამოვილუუღე მაგრამ ხელი პირზე უხეშად ამაფარა და შარვალი ჩაიხსნა.
- ცვლილებები ხანდახან კარგია პატარავ. ახლა კი მოდუნდი და მომენდე. - თქვა და შარვალი სწრაფად ჩაიწია. - შემომხედე. - მითხრა მაგრამ ერთიანად დავიწყებული შეგრძნებებისგან გაბრუებულმა ვერ გავიგე რა მითხრა ამიტომ ისევ დაბლა ცქერა დავიწყე.
- შემომხედე-მეთქი! - სწრაფად მითხრა და რვეულით თავი ამიწია.
რვეულის ყუა ყბაზე მთლიანად მქონდა მოდებული და ეს ტკივილს უფრო მიღვივებდა, ჰარი კი ორ თითს არ აჩერებდა.
ტკივილი ოდნავ ჩაცხრა მაგრამ ამ დაუნდობელმა ადამიანმა არ მაცალა ტკივილის შეგუება ისე გადამაყუდა ხის მაგიდაზე.
ამოვიგმინე და თვალები დავხხუჭე მაგრამ ახლა ისევ წინ გადმომაბრუნა და გაიღიმა.
მისი ღიმილი დაუნდობელი იყო, თან სასტიკი სურვილით იწვოდა და თან მთელი არსებით მანდომებდა მის სახეს ნაზად შევხებოდი და ამით დატკობა ცოტახანს მაინც მეცალა ჩემი თავისთვის.
- You are teacher's favorite fuckfoy- ჩემს ყურში სიამოვნებისგან გაჟღენთილი ხმით ამოიგმინა და ენით ნელა ჩასრიალდა ქვემოთ.
როდესაც ჩემს ორგანოს ენა ნელა გადაუსვა ამოვიგმინე და ფეხები უფრო გადავშალე.
- მომწონს ფეხებს ასე რომ შლი, უფრო დიდი სურვილი მიჩნდება აქვე და ახლავე კივილისგან ჭერი ჩამოგაღებინო.
ამ სიტყვებზე გამაკანკალა და ცივი თითები თმაზე ოდმავ გადავუსვი
ჯერ არაფერი დაუწყია მაგრამ უკვე სიამოვნრბისგან გაბრუებული ვიყავი.
ეს იმ შეგრძნებას გავდა როდესაც ნარკოტიკზე ხარ შემჯდარი.
ცდილობ ის გადააგდო, აღარ შემოუშვა შენს ორგანოზმში, არ მისცე შენი განადგურებუს საშუალება მაგრამ ვერ ჩერდები, უკვე გვიანია, გზას კი უკან არ მიყავხარ, არც შენ არ გინდა უკან დაბრუნება.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bad Teacher ( დასრულებულია)
Фанфикცხოვრების დაგეგმა არ შეიძლება. ვერ დაგეგმავ ხვალ რას იზამ ან ზეგ რას გააკეთებ იმიტომ რომ ეს შეუძლებელია. არ უნდა დაგეგმო ხვალ რას შეჭამ ან ხვალ რას გააკეთებ. დიახ ასეა და ეს ჩემმა მასწავლებელმა მასწავლა რომელმაც სულით ხორცამდე შემცვალა.