Move on!

3.6K 136 14
                                    

( კომენტარები მჭირდებაააა თორემ ათი მილიონი წელი აღარ დავდებ ახალ თავს)


მზის მქრთალმა სხივებმა თვალები მომჭრა და ბალიშს ჩაბღაუჭებულმა ვეცადე მეორე მხარეს გადავტრიალებულიყავი მაგრამ დიდ სხეულს მივეჯახე და თვალები ინსტიქტურად გავახილე

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

მზის მქრთალმა სხივებმა თვალები მომჭრა და ბალიშს ჩაბღაუჭებულმა ვეცადე მეორე მხარეს გადავტრიალებულიყავი მაგრამ დიდ სხეულს მივეჯახე და თვალები ინსტიქტურად გავახილე.
ვეცადე გონებაში აღმედგინა გუშინდელი ჩემი "სიცელქეები" და როდესაც ყველაფერი გამახსენდა ოდნავ ჩამეცინა და მფშვინვარე ჰარის მივაშტერდი.
გრძელი, ულამაზესი თმა სახეზე ჰქონდა ჩამოყრილი, ტუჩები გაბუშტვოდა და ბალიში მთლიანად მის დიდ ტორებში ყავდა ოკუპირებული.
ცხვირზე თითი ოდნავ ავუსვი და გამეღიმა როდესაც თავი გააქნია ჩემი თითის უგუნებელყოფისთვის.
ახლა მისი თმით თამაში გავაგრძელე მაგრამ ახლა იქით გადაბრუნდა და ბალიში ჩვეულებრივ რეჟიმში დააბრუნა.
- ჰარი გაიღვიძე, კომპანიაში უნდა წავიდეთ და თან მე სახლში ვბრუნდები. - ვთქვი და ტუჩი მოვიკვნიტე.
ჰარი არაფერს აკეთებდა, იწვა და ძილს აგრელებდა, ჩემი მოთმინების ფიალა კი ნელ-ნელა ივსებოდა.
- კარგი პატარავ. ახლა ვნახოთ როგორ არ გაიღვიძებ. - ვთქვი და გადასაფარებლის ქვეშ შევძვერი.
პირდაპირ ჰარის ღირსებას შევეფეთე და თავი ძლივს შევიკავე რომ მაგრად არ ავხარხარებულიყავი.
კარგი, მოდი გავიხსენოთ ეს რაღაც როგორ კეთდება.
ჰარის ბოქსერს ხელი ოდნავ ჩამოვუსვი რაზეც რეაგირება სწრაფად მოახდინა და სწრაფად გადმობრუნდა ჩვეულ პოზაში. გადასაფარებელი ოდნავ გადავწიე რომ დამენახა გაიღვიძა თუ არა მაგრამ ხელი თვალებზე ჰქონდა გადადებული და ისევ ხვრინავდა.
ჩემი მოთმინების ფიალა ბოლომდე აივსო. ჰარის ფოქსერები სწრაფად ჩამოვუწიე და როდესაც მისი ერთ ფეხზე დამდგარი ღირსება დავინახე სიცულის შესაკავებლად ტუჩს მაგრად ვუკბინე.
საწყალი, ყოველ დილით ასე აქვს?
ღრმად ჩავისუნთქე და მის ასოს ხელი მთლიანად ავუსვი. დამასაჟება დავიწყე და მის თავს ოდნავ შევეხე.
ჰარის ოდნავი კვნესა გავიგე და ჩამეღიმა.
გადაშლილ ფეხებზე ხელი მაგრად მოვჭიდე და მისი მეგობარი პირში ბოლომდე ჩავიდე.
ადვილია, პირველ ჯერზე უფრო ადვილია.
ჰარიმ უფრო მაგრად ამოიოხრა და როდესაც წამოდგა ოდნავ დამახველა.
- ბეილინ რას... - შეწყვიტა როდესაც ხელი მთლიანად ჩამოვატარე და შემდეგ ენა ავუსვი.
- გემრიელი ხარ, მარწყვის გემო გაქვს. - ვუთხარი და მის რეაქციას დაველოდე.
თავი უკან ჰქონდა გადაწეული და მის პირს ლათინური O-ს ფორმა მიეღო.
მისი იდეალური ბაგეები მთლიანად კვნესას და ოხვრას მოეცვა და ამის დანახვისას მომინდა ამ კაცივსთვის უფრო მეტი სიამოვნება მიმენიჭებინა და ბიძგები უფრო ავაჩქარე. თან ყოველ წამს მას ვუყურებდი იმისთვის რომ მენახა როგორ სიამოვნებდა ჩემი შეხება და როდესაც ვხედავდი როგორ ვზემოქმედებდი მასზე ეს უფრო მიღვივებდა იმის სურვილს რომ უფრო მეტი და მეტი გამეკეთებინა.
- ოო, პატარავ ახლა... - ხელი მის ორგანოს მოკიდა მაგრამ სიტყვის დამთავრება ვერ მოასწრო ისე დავინახე თეთრი სითხე ჩემზე.
- შესანიშნავია ჰარი, ჩემს სახეზე გაათავე. - ვთქვი და შევხედე.
- შენ გამომიწვიე კნუტო, მილიონი გოგო ოცნებობს რომ მის სახეზე გავათავო. ( ჰო ეს მათალია)
სწრაფად ავდექი საწოლიდან და აბაზანისკენ გავეშურე.
თვალებდახუჭული ვცდილობდი ონკანი მომეშვა და სახე დამებანა.
- სწრაფად გაემზადე დღეს ოფისსში უნდა წავიდეთ. - მითხრა და უკანალზე ისე მომცხო წამოვიკივლე.
წყლის ხმამ დამაბნია და გვერძე მიხედვისას შიშველმა ჰარიმ ოდნავ მომნუსხა.
როდესაც შეამჩნია რომ ვუყურებდი გაიღიმა და თვალი ჩამიკრა.
კბილის პასტა სწრაფად მოვარგე სახეზს და სწრაფად მოვწესრიგდი. არ ვიცი რატომ ვჩქარობდი, შიშველი ჰარი მილიონჯერ მყავს ნანახი.
ოთახში სწრაფად შევედი და ჩემი ტანსაცმლიდან თბილი სვიტერი და უბრალო შავი კაბა ჩავიცვი იმისთვის რომ გასაუბრებას მოვრგებოდი.
შავი კოლგოტი ფეხებზე ამოვიცვი და ტრუსს დავამაგრე.
- ჯაბდაბა. - ამოიგმინა ჰარიმ და ხელები წელზე მომხვია. - ეს განსაკუთრებული მომენტისთვის შეინახე არა? - მითხრა და გაიღიმა.
- სულ ასეთებს ვიცვამდი.
- ახლა რომ არ მეჩქარებოდეს ამ ტუმბოზევე სულს გაგაფრთხობინებდი. - მითხრა და ოთახიდან პირსახოცის ამარა გავიდა.
დაბნეული და აღზნებული ოთახში მარტო დავრჩი და ჰარის სუნამოებიდან ერთი ცალი მოვიპარე.
აი თურმე რომელი მათგანი მიბნევს ასე გონებას.
ოთახიდან გასულს თვალში ისევ ის საშინელი კარი მომხვდა მაგრამ თავი სწრაფად გავაქნიე რომ ეს ფიქრი თავიდან ამომეგდო. ჯანდაბა ბეილინ რა დაგემართა, თუ არ უნდა რომ შეხვიდე ესეიგი მისთვის ეს  მტკინვეულია.
- ისევ მაგ კარს მიშტერებიხარ? - ფიქრებიდან მისმა ხმამ გამომარკვია და შევხტი.
- მე არ... არც მიფიქრია. - ვუთხარი მაგრამ კარის სახელური ოდნავ ჩამოწია და თითი დამიქნია.
- შემოდი. - მითხრა და ოთახში შემიძღვა.
ამ ოთახში საშინელი, ბნელი აუარა დასადგურებულიყო და ისეთი შეგრძნება მქონდა თითქოს გულს რაღაც მიღრღნიდა.
- ამ ოთახში წლების მანძილზე არ შემოვსულვარ. - გავიგე მისი ხმა და ოდნავ წინ წავედი რომ ხელით შევხებოდი მაგრამ გადავიფიქრე.
ოთახში რამდენიმე ფოტო იდო. პატარა ჰარის ფოტოებით და ვიღაც ქალის რომელიც თქმის გარეშეც ვიცოდი ვინ იყო. ქერა გოგოს ფოტოსთან გავჩერდი და ხელში ფრთხილად ავიღე. მისი ლურჯი თვალები შემზარავად მოყურებდნენ და უკან სასწრაფოდ დავაბრუნე.

Bad Teacher ( დასრულებულია)Место, где живут истории. Откройте их для себя