Don't call me baby, I'm not your baby

4K 160 21
                                    

( ერთს ვიყტვი, ველოდები კომენტარებს და შემდეგ თავში ბლუ ჯობი გელით😈)


უნებურად სიცილი დავიწყე და იმდენად ხმამაღლა და სწრაფად ვიცინოდი ცრემლები მომდიოდა

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

უნებურად სიცილი დავიწყე და იმდენად ხმამაღლა და სწრაფად ვიცინოდი ცრემლები მომდიოდა. სავარძელს დავეყუდე და სერიოზული სახე მივიღე.
- პატარავ. - წამოიძახა მაგრამ ხელი გავაშვებინე და ვეცადე თვალებში არ შემეხედა. ვიცოდი რომ გრძნობდა როგორ მოქმედებდა ჩემზე.
- სულ გამოსირდი? - წამოვიყვირე და ხელი მისკენ გავიშვირე.
გაკვირვებისგან წარბები აწია და დაიბღვირა.
- მომსიმინე გათამამებულო კნუტო. - დაიწყო და ხელი ისევ მაგრად ჩამავლო მაჯაში. - ასეთი სიტყვებით ვერ დამელაპარაკები გასაგები? ჩემი ხარ. - წამოიყვირა რაზეც კიდევე ერთხელ გამეცინა.
- შენი ვარ? შენი ვარ არა? მე არავის ნივთი არ ვარ არ შეგიძლია რომ ერთ წუთს მიყვირო და მეორე წუთს წყეულ ქორწილში დამლატიჟო ჰარი, მოიქეცი ისე როგორც მასწავლებელი და ნუ იქცევი ისე როგორც მოზარდი! - დავიყვირე და სწრაფად გამოვაღე კარი.
კართან ოცამდე ადამიანი იდგა და როდესაც კარი გამოვაღე შეცბუნდნენ და უკან გაიწიეს.
ჯანდაბა, ყველაფერი გაიგეს.
მაგარია, მაგარია, მაგარია.
- აქ რას დაყუდებულხართ? - გავიგონე  მძიმე ბრიტანული აქცენტი და უკან მივიხედე.
აუდიტორიაში სწრაფად შევედი და ჩანთას სწრაფად დავტაცე ხელი და სწრფად გავქანდი ავტობუსის გაჩერებაზე.
- ბეილინ! - გავიგე ნაცნობი ხმა მაგრამ უკან არ მივტრიალებულვარ. - ბეილინ! - ახლა უფრო ხმამაღლა წარმოთქვა მაგრამ უკან ისევ არ მივიხედე. - ჯელენა, ნუ იქნები პატარა ჯიუტი ბავშვი.
ჩემი მეორე სახელის წარმოთქმაზე თვალები გადავატრიალე და უკან მივიხედე.
- მე ვიქცევი არა პატარა ბავშვივით, მე ვთვრები და მე გაგდებ სახლიდან? იცი როგორ დამამცირე დღეს როცა ყველას თვალსწინ გამომიძახე, ახლა კი ყველამ იცის ჩვენს შესახებ და გონიათ რომ გაკვეთილების გამო შენთან სექსი მაქვს. გუშინ სახლიდან გამაგდე და ახლა თავხედობა გყოფნის და მეკითხები შენთან ერთად ქორწილში წამოვალ თუ არა. არა არ წამოვალ ამ დაწყევლილ ქორწილში სანამ არ მომიყვები რა ჯანდაბა ხდება შენს თავს ჰარი სტაილსს. - დავიძახე და ისევ უკან მივტრიალდი.
- პატარავ. - დაიძახა მაგრამ არ მიმიხედავს. - პატარავ. - ისევ დაიძახა მაგრამ ახლა სვლა გავაგრძელე. - პატარავ. - ისევ დაიძახა და ახლა პიკამდე ვიყავი.
- ჯანდაბა  ნუ მეძახი პატარას, არ ვარ შენი პატარა.
- უნდა დაგელაპარაკო. - ამბობს და თავს ხრის.
- არ მჭირდება. - ვამბობ და ზებრას ვკვეთ.
- უნდა დაგელაპარაკო-მეთქი, პატარა კნუტო. ცუდი კნუტივით ნუ იქცევი. ხომ იცი თუ კნუტმა მაგიდიდან ვაზა გადმოაგდო სჯიან და რძეს აღარ აძლევენ. ხომ იცირა მოხდება თუ მამიკომ კნუტი დასაჯა?  - ამბობს რაზეც ოდნავ მეღიმება.
- არა, არ ვიცი და არც მაინტერესებს. - ვამბობ და თვალებში ვუყურებ.

Bad Teacher ( დასრულებულია)Место, где живут истории. Откройте их для себя