Belki de tek yolu bu değildi. İnsanları Jasondan ayırmak için başka yollar mutlaka olmalıydı ve bu sefer ayırmak için öldürmeyecektim. Kibarca rica edebilirdim hem arkadaşım da olabilirdi belki..
Nancy diğer kızlara nazaran daha çok tanıdığım birisi. Jasonu sevdiğini söylememe gerek yok sanırım. Sadece ben sevebilirdim benden başkası asla sevemezdi bunu bilmiyordu. Her Pazartesi ilk ders öncesi dolapların olduğu yerde birisiyle görüşürdü ve anladım ki görüştüğü kişiler olgun adamlardı. Babasının borçları vardı ve Nancy babasından habersiz ona destek olmaya çalışıyordu zavallı.
Bir plan yaptım ikinci ders dolabına bir kağıt bıraktım onunla öğle arasında kafeteryada buluşmak istediğime dair. Bekledim ve bekledim sonunda gelmişti, beni görünce çok şaşırdı ve sanki benden beklemiyormuş gibi "s-sen neden benimle buluşmak istedin" dedi.
Ona babasının durumunu bildiğimi ve eğer izin verirse yardım edebileceğimi söyledim. Biraz düşündükten sonra onayladı ve ne yapacağımızı sordu, onunla yarın konuşacağımı söyleyip gittim. O günün geri kalanında Nancyin babasını tehdit eden mafyanın kızının olup olmadığını soruşturdum. Ve Musume Nancyin babasını tehdit eden adamın kızıydı ve tabi şüphelenilmemek için bir plan yapmıştım.
Maskemi ve eldivenlerimi taktım, okulumuzun revirinden bir şırınga ve içinde ham eter bulunan küçük bir tüp ilacı aldım. Artık gerisi kolaydı saklamış olduğum maskemi taktım eldivenlerimi giydim ben olduğum artık belli değildi. Musume okulumuzun sosyal kelebeklerindendir ve zorba kızlardandır ellerinden telefonu düşürmezler onu sadece tek bir saatte yalnız görebilirdiniz; Kulüp çalışmaları.
O gün arkadaşlarıyla vedalaştıktan sonra okuldan çıktı (Medya Musume'nin Kulübü) hemen arkasından gitmedim ve onu arkasından bayıltmayacaktım, önüne çıkarak onu korkutmaktı amacım fakat öğrenci konsey üyeleri etrafta cirit atıyorlardı hızlı ve seri olmalıydım.Okul bitmişti ve öğrenci konsey üyeleri okulu dolaşıyorlardı.. Kulübüne henüz kimse gelmemişti oradaki bir banka oturdu ve beklemeye başladı. Birkaç dakika sonra arkadan saldırarak onu etkisiz hale getirdim. Müzik Kulübünden aldığım gitar çantasına baygın vücudunu koydum sonrasında sırtıma yüklenerek eve gittim.
Musumeyi kimsenin bizi bulamayacağı bir yere götürdüm böylece polisler sinyallerden kimin kaçırdığını anlamayacaktı, onu biraz tehdit ettim kamerayı açtığımda yardım isteyeceğini eğer istemezse derisini soyup sirke dökeceğimi söyledim. Korktuğu her halinden belliydi.. Kamerayı açtım ve karşısına geçtim ve elimle işaret verdim konuşmaya ve yardım istemeye başladı. Birkaç dakika sonra kayıdı durdurdum ve Musumeyi tekrar bayıltıp eve götürdüm onu bodrum katımda saklıyordum videoyu babasına yoldayken atmıştım eve varınca telefonumu kontrol ettim ve bana hakaretler savuruyordu, kızını rahat bırakmamı istedi karşılığında ne isterse yapacağını da ekledi. İlk başta Nancyin babasının borçlarını temizleyeceksin diyecektim ki kendimi deşifre edeceğimi farkettim ve ona yazılı bütün borçları temizlemesini söyledim. Adam temizleyeceğini söylemişti.
Birkaç saat sonra Nancyden bir mesaj aldım babasının kurtulduğunu ve artık kimseye borcunun olmadığını söyledi. Nasıl yaptığımı sorunca boşver dedim Nancy hayranlık içinde bana tekrar tekrar teşekkür ediyordu yarın okulda konuşacağımızı söyledim ve Musumeyi son kez bayıltıp bir sokağa bıraktım. Musume benim kim olduğumu öğrenmemişti aynı zamanda neden kaçırıldığını da bilemeyecekti.
Ertesi gün Nancy ile terasta buluştuk bana yine teşekkür ediyordu ve mutluluktan ağlıyordu. Babasına destek olmak için bunları mecburiyetten yaptığını söylüyordu ve kuru kuru teşekkürü kendine yakıştırmadığını söyledi. Evine davet etti ve kendi tarifi olan kekten yapacağını söyledi. Tamam dedim ve okul çıkışında evine gittim.
Nancyin evine gelmiştim o bana durumunu anlatıyordu annesinin neden kaybettiklerini falan o sırada ağlarken peçete alma bahanesiyle arkasına geçmiştim. onu oracıkta öldürüp intihar süsü verebilirdim.. evet bunu yapabilirdim fakat bu sefer öldürmemeyi tercih ettim çünkü onunla konuşursam eğer belki Jasonu çok sevdiğimi anlatabilirdim ve bu bağ güçlenmeden kopabilirdi. Peçeteyi aldım ve ona uzattım konuşmasını bitirdikten sonra ona Jasonu delilercesine sevdiğimi ve buna engel olan herkesi öldüreceğimi söyledim. Nancy abartı bir ifadeyle söylediğimi sanarak tebessüm etti ve onu sevmeyi bırakacağını fakat Jasonu çok sevmemi istedi. Söz verdim artık Nancy ile güçlü olmasa bile bir arkadaşlığımız vardı evinden çıktım. Artık geceleri sadece Jasonla ilgilenmiyordum bazen Nancy yazardı ona geri cevap verirdim. Zaten Jason yerine okulda daha çekici birisini bulduğunu söyledi.
Geceleri yatarken artık bazı şeyleri cinayet işlemeden yapabileceğimi düşünür oldum veya suçlayabilirdim, okuldan attırabilirdim tüm bunları yapmak varken kuru kuru insan öldürmek bana sadece kötü bir dikkat kazandırırdı. Evet diğer kızlar gibi 15 tane sosyal medya hesabım yoktu ve her tenefüs dedikodu yapmak için Sakura ağaçlarının altına gitmiyordum ama ben Marieydim tüm bunların hiçbirine ihtiyacım yoktu tek ihtiyacım olan bir eldiven ve bıçaktı. Ama şu sıralar yani düşününce Dorothye kadar onlarca rakibi tek başıma elemeye çalışırsam çok zor olurdu ben de yeni kişiler bulacaktım benim yerime onlar cinayet işleyecekti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lᴏᴠᴇ Sɪᴄᴋ (Tüʀᴋçᴇ)
Historia CortaLise Öğrencisi Marie hayatı boyunca beklediği gerçek aşkı için okulundaki bütün kızları öldürmek ister.