VAN FOLYTATÁS!!!

65 8 10
                                    

Sziasztok! 

Nem tudom, hányan olvastátok el végig, illetve emlékszik-e még valaki erre a több mint egy éves sztorira - ami egyébként életem első írásPRÓBÁLKOZÁSa -, de elérhető a nem szigorúan vett folytatása. :D

Ráadásul két külön kötetben. Előny, ha valaki úgy kezd bele, hogy ezt elolvasta, bár magában is érthetőek külön-külön is. 

A fő sztori a Megpecsételve c. történet. 

Kicsit lassan indul be, de a negyedik fejezetben Neji már macskagyilkossá válik - vagymi. Sok részen még érződik, hogy nagyon-nagyon kezdő voltam, amikor írtam. Nem mintha most nem lennék az. :D Azóta kiegészítettem és folytatgattam, jelenleg a huszadik fejezet körül járok az írásában, ami egy év alatt nem túl nagy teljesítmény. Eddig nem volt bátorságom feltenni, magam sem tudom, miért. 

Lirah története: 

Tök újonnan kezdtem bele, E/1-es, kicsit más hangvételű. Párhuzamosan fogom feltenni a másikkal, azonos időben játszódnak, csak más a szemszög és a főszereplő:) 



Az a tapasztalatom, hogy ezt alig olvassa valaki, konkrétan két emberről tudok, aki végigment, úgyhogy lehet, a senkinek beszélek, de egy próbát megér :D Tény, hogy nem a világ legérdekesebb sztorija volt ez, már tényleg rég letöröltem volna, ha nem ez lett volna az első, amit valaha írtam. :D Végülis elfér itt. Aztán hátha valakit érdekel a folytatás ;)

Megpecsételve - Testvérek vagyunk?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin