Helló mindenki! Tudom már nagyon régen hoztam új részt, de ez annak köszönhető, hogy a mostani rész a leghosszabb! Remélem elnyeri tetszéseteket! Happy Halloween mindenkinek még így utólag is! :)
Enjoy it! xx
Most hétvégén lesz életem egyik legelső fontos momentuma kiderül, sikeres volt e a jelentkezésem az egyetemre. Érdekes, mert Dániában már ilyenkor rég tudják a tanulók, hogy felvették e őket ahová jelentkeztek vagy sem. Én is, még ezelőtt 4 hónappal már örömhírrel rohantam haza, a sikeres jelentkezésem miatt, ám az egészet lerombolta, az a fekete pontja a napomnak, amiről a mai napig nem szívesen beszélek. 4 hónap. Születésem napja hétvégére esik… nem tudom, akarom e ünnepelni vagy sem. Bár a fiúkat és Scottot ismerve úgyse engedik, hogy letargikusan teljen el ez a különleges nap.
- Min agyalsz annyira? – kérdezi Zayn, miközben karjaiban fekszem.
- Csak a hétvégén…
- Ne aggódj, amilyen jól megírtad a vizsgáidat biztos bekerültél az egyetemre. Tudod, néha én is azt kívánom, bár átélhetném azt, amit te…a vizsgák okozta izgalmat, majd azt követő várakozást, majd az egyetemi éveket. Ehelyett…
- Ehelyett egy csodás együttes tagja vagy, akiért lányok milliói vannak oda, és érted, ám te mégis engem a defektes lányt választottad.
- Nem vagy defektes! És mit ér a csillogás, ha a média tönkretesz, s hiába a sok jótékonykodás, ha csak a rosszat írják le rólad, ha mindig kiforgatják a szavaidat?
- Én soha nem fogom el hinni azt a sok szennyt, amit írnak rólad, s mások se, akik tényleg igazán szeretnek téged, s a bandát.
- Köszönöm. Nem is értem, hogy mivel érdemeltelek ki téged.
- Ahogy mondtad, a jótékonykodással, és azért mert jó ember vagy, én pedig pontosan így szeretlek téged. – egy bársonyos csókot lehelt ajkaimra.
- Én is nagyon szeretlek.
- Figyelj, mindjárt jövök, csak gyorsan elmegyek a mosdóba, addig te keress valamilyen filmet és megnézzük, rendben?
- Oké…de siess vissza.
- Amennyi teát megittam, biztos, hogy Niagarányit fogok pisilni… szóval jövök, amint a szervezetem kiadta magából a felesleget. – apró kuncogás hagyta el száját, miközben én gyors léptekben igyekeztem a mosdó felé.
Zayn szemszöge:
Hétvégén lesz Rosie 18. születésnapja, aminek különlegesnek kell lennie. Már lassan 3 és fél hónapja vagyunk együtt, szóval egy kis hétvégi kiruccanással ünnepelnénk meg kettesben. Viszont nem tudom, Scott megengedi e majd, hogy elvigyem a lányt egy egész hétvégére, ráadásul csak velem. Jobb, ha most kérdezem meg, míg a szóban forgó barátnőm ismét fel nem bukkan. Elindultam a dolgozószoba, és a hangszerszoba felé.
- Scott?- szinte suttogva szóltam neki.
- Itt vagyok, a dolgozóban! Mit szeretnél?
- Csak engedélyedért jöttem.
- Mihez kellene? Csak nem bort szeretnétek kinyitni? Vagy valami mást?
- Nem nem…igazából Rosie szülinapjával kapcsolatos. Szeretném, őt elvinni egy hosszú hétvégére.
- A fiúkkal együtt? Nagyszerű ötlet! Később pedig én és Penny is csatlakozunk.