Ryan
Mondanom sem kell mennyire idiótán éreztem magam a történtek miatt. Ettől féltem. Pontosan tudtam, hogy ez lesz a vége és mégis át mentem hozzá abba a kurva szobába! Nem bírtam elviselni a közelségét, tudván, nem szabad megérintenem.
Rose és köztem már elég régóta nem történt semmi és, hát valljuk be... Férfi vagyok szükségletekkel. Jessica Scott pedig maga a két lábon járó csábítás.
Egy szemhunyásnyit sem aludtam az éjszaka eseményei után. Másnap reggel még morgósabb voltam, mint a megszokott. Szürke melegítőbe bújva lementem a hotel éttermébe és rendeltem magamnak reggelit. Szükségem van egy erős kávéra.
Miután kihozták a ham&eggs-em, a kávém és a narancslevem, lustán hátra dőltem a kényelmes párnázott székben. A telefonomat felemelve hívtam a feleségem, de ő a sokadik csörgés után sem vette fel, amitől csak még jobban forrt az agyvizem.
Beszélni akartam Jace-szel. Csak hallanom kellett volna a hangját, hogy megnyugodjak egy kicsit, de hiába. Úgy tűnik ki kell bírom hazáig...- Jó reggelt, bajnok! - Térített vissza Hector és le vágódva mellém, fintorogva végig mért. - Mi a helyzet? Már bocs, de szarul nézel ki.
- Kösz, haver. - Pillantottam rá szúrósan és bele kortyoltam a forró kávéba. - Semmit nem aludtam...
Hector arcán egy cinkos vigyor terült szét. - Csak nem valami más dolgod volt? - Kérdezte és a vállam felett nézett a bejárat felé. - Jesst elnézve hosszú éjszakátok lehetett...
- Mi?! - Kérdeztem meglepetten és hátra fordultam. Jess éppen akkor lépett be Jake társaságában. Az az idióta valami vicceset mondhatott, amin Jess nagyot nevetett, de amint találkozott a tekintetünk, az arcára fagyott a mosoly. Azonnal vissza fordultam Hector felé. - Dehogy is! Csak szar volt az ágy. Jessica nem tudom mit csinált éjjel. Nem is érdekel...
Jess komor arccal lépett az asztalhoz és Jake-kel együtt leültek. Egy halk "jó reggelt" után az étlapba méllyedt.
- Mindenki ilyen nyúzott ma reggel?! - Tette fel a kérdést Hector, pillantását egy ideig Jess-en, majd rajtam tartva. Kínos csend kezdődött, amit az érkező pincér tört meg.
- Egy sonkás omlettet kérek. Narancslével és egy hosszú kávéval. - Pillantott fel mosolyogva Jess a fickóra és az étlapot is felé nyújtotta, de az annyira el volt foglalva a lány bámulásával, hogy fáziskéséssel reagált csak. Még jó, hogy a nyála nem csorog az asztalunkra...
- Nekem is hozz még egy narancslevet. - Szúrtam közbe, a pincér srác zavartan kapta felém a fejét. Egy széles vigyorral bámultam rá. - Köszi.
Miután mindenki rendelését felvettem, a pincér srác annyira zavarban volt, hogy távozás közben neki tolatott a szomszédos asztal székének, amin én jót derültem. Hátra dőlve a székében, Jess morcos tekintetével találtam szembe magam.
- Bunkó vagy, Miller. - Jegyezte meg a lány. A többiek érdeklődve néztek minket és várták a folytatást.
- Parancsolsz? - Emeltem fel a fejem és unott fejjel rá bámultam. Tényleg fáradtnak tűnt. Szemei alatt sötét karikák mutatták, hogy ő sem aludt túl sokat. Ezt leszámítva persze gyönyörű volt, mint mindig. Hullámos haja egy része a hátán pihent, a többi az arcát keretezte. Fehér, vékony anyagú ingjén át látszódott az alatta lévő melltartója, mégsem volt közönséges. Hosszú lábait farmerbe és fekete magassarkú bújtatta. Egek, tökéletes nő...
YOU ARE READING
Bullett
RomanceNem tudom mikor és hol kezdődött az egész. Talán az első együtt töltött éjszaka után, amikor úgy nézett rám - azzal a ragadozó tekintettel - mint az ellenfeleire, akiket le akar teríteni a ringben. Vagy az első mélyebb beszélgetésünknél, ahol elárul...