11

271 8 3
                                    

Jess

Másnap reggel szörnyű fejfájásra ébredtem, ami betudható volt az alig pár óra alvásnak és az Annával elfogyasztott két üveg bornak, ami akkor még jó ötletnek tűnt.

Miután elmeséltem neki a hétvégén történteket és ki bőgtem magam a vállán, egy kicsit könnyebbnek éreztem magam. Már persze amíg barátnőm ott volt velem. Éjfél körül búcsúzott el, hozzám hasonlóan kótyagos állapotban, utána pedig ismét egyedül maradtam a gondolataimmal és a tehetetlenséggel.

Fél tízkor ültem be a volán mögé, hogy célba vegyem a főnököm házát, noha egyetlen porcikám sem kívánta a kellemetlen viszontlátást.
Szedd össze magad! Ő a főnököd és ez így is marad. - ismételtem el ma már sokadjára.

Alig húsz perc kellett, hogy leparkoljak a kavicsos felhajtón és egy mély lélegzet után elindultam megkeresni Ryan-t, vagy legalább Andy-t.

- Szép jó napot, Jess! - Vigyorgott rám az utóbbi az edzőteremből kilépve, de amint meglátta savanyú ábrázatomat aggódva mért végig. - Jól vagy? Elég fáradtnak tűnsz.

- Persze, minden okés, csak fáj a fejem egy kicsit. Össze szedem magam hamar. - Erőltettem egy halvány mosolyt az arcomra. - Veled mi újság, minden rendben van?

Az első ami feltűnt, a gondterhelt sóhaj volt, ami elhagyta a száját, majd a ráncba szaladt homloka. - Ryan nincs túl jó passzban, tegnap össze kaptak valamin Rosalie-val és nem megy túl jól neki az edzés. Luke pedig agyvérzés közeli állapotban van emiatt...

Át futott az agyamon a kép, amint Ryan elmondja Rosenak a köztünk történteket, mire talán még jobban elsápadtam. Ne, ne, ne...

- Megyek, meg nézem mennyire súlyos a helyzet. - Nyögtem ki esetlenül, majd egy erőltetett nevetéssel próbáltam elterelni a figyelmet a feszültségemről. - Ha nagyon morgós, szét rugom megint a seggét.

- Lehet rá férne. - Nevetett fel Andy, majd mellettem ellépve folytatta útját a ház felé, én pedig remegve nyitottam be a terembe.

- Szia, Jess! - Intett felém Jake jókedvűen, mire csak egy apró mosollyal tudtam válaszolni.

- Végre befutottál! Már azt hittem keresetek mást a helyedre. - Érkezett felém Ryan gúnyos hangja. Tekintetünk egy pillanatra össze villant és fel rémlett előttem minden ami köztünk történt. Mintha egy másik ember állna most előttem. - Elég szarul festesz, gondolom hosszú volt az éjszakád... - Már épp vissza vágtam volna, amikor Luke edző mellém lépve megveregette a vállam.

- Ne is törődj vele, kislány. Neki szar volt az éjszakája. - Dörmögte, mire Ryan szemforgatva fordult vissza a zsák felé, hogy ismét püfölhesse azt. Tekintetemet elfordítva róla ismét az edzőnek szenteltem a figyelmem, aki megeresztett egy apró mosolyt felém. - Mindenkinek van rossz napja...

- Mostanában túl sokszor kel fel bal lábbal. - Jegyeztem meg, majd egy nagy sóhaj után magukra hagytam a fiúkat.

A teraszon ülve futottam át az e-maileket és a rajongói oldalt, ahova felkerült a következő meccs időpontja.
El sem hiszem, hogy New Orleansba megyünk! Anyáék biztosan örülni fognak a hírnek...
Majdnem leestem a székről ijedtemben, amikor kivágódott a terasz ajtaja és Jace rontott ki rajta.

BullettWhere stories live. Discover now