Daisy

604 55 2
                                    



Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


  Oldalról elkapom az össze-vissza evickélő rózsaszálakat, igyekezve őket egy elfogadható formába helyezni. Teresa a vörös szalagot szoros masnira köti a növények körül, miközben kezem telehullik a virágokra fújt csillámporral.

  - Hm, szerinted a lányt nem fogja zavarni, hogy mindene csillámos lesz?

  Hangomat hallván átkukucskál a csokor felett, de aztán gondolva egyet és vízbe helyezi a többi, előre rendelt csokor mellé.

  - Emlékszel a kék kabátos kissrácra, aki nem mert bejönni tegnap?

  - Amelyik toporgott az ajtó előtt, aztán lelépett?

  - Aztán visszajött és benézett az ajtón.

  - Na, megjött a bátorsága? - kérdezem színlelt hencegéssel.

  - Nem, aztán visszafordult... Ma reggel volt mersze bejönni és dadogva azt mondta, első randira kell neki csillogós, hatalmas rózsacsokor, vörös övvel. Igen, az öv szót használta. Aztán mondtam neki, hogy mennyibe fog kerülni a csokor és, hogy egy szál vörös rózsát illik első randira vinni, ami nem mellesleg még a pénztárcájának is jobban tetszene... Erre tudod mit mondott? - nemlegesen fejem rázom, kíváncsian várva barátnőm csattanóját. Arca egészen felvidult, kissé ki is pirult a hirtelen beszédben és észre sem veszi, hogy még mindig a kezében van a vörös szalagtekercs és azzal mutogat. - Azt mondta, hogy nem érdekli, mert az anyja fizeti!

  - Na, ne! - kuncogva összenézünk, de továbbra is csillogó tekintetén látom, hogy ez az a pillanat, amikor jön a hab a tortára. - És?

  - Megkérdeztem hány éves! Mennyire tippelsz?

  - Tizenkettő, tizenhárom? - valójában kevesebbre tippelnék, de, ahogy észrevettem az újabb generációknál, ebben a korban még teljesen elfogadott és kissé sem jár szégyennel, ha a szülő olyan dolgokban besegít, amiben már a gyerek öt éves kora óta nem kéne.

  - Nem fogod elhinni.

  - Tíz? Nem korai a randihoz?

  - Emlékszel te még arra a hat éves kisfiúra, aki idejött kétszáz dollárral és azt mondta mindért tulipánt kér a feleségének?

  - Idézőjelben feleségének és az anyja kintről videózta az eseményt... Remélem ezzel lett híres Youtube sztár és keresi magát agyonra.

  - Én nem bánnám. Akkor meglátnák az emberek a virágüzletemet a videójában! - válaszul csak fejem rázom. Tudom, hogy csak viccel, hiszen számára nem erről szól az élet. Ő inkább a kommunikációra, a kapcsolatokra és a kedvességre épít. Persze jól jön ezen fáknak terméseként a siker, ami egészen más siker, mint másoknak. Egy kedves mosoly, egy felvidult arc, elégedett vásárló, valaki, aki utána csak jót mond az üzletéről.

VirágszálamTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang