-Lexi! Tipa Rowen spre ea.
-Alege Rachel!
-Rachel, nuu! Striga Jessy!
-Alege Rachel sau pun filmulețul acum! Arata spre telefon si un simplu click o mai despartea de pierzanie.
Nu putea sa se faca de ras in fata unei intregi scoli, a directorului, profesorilor, colegilor, prietenilor, parintilor, colegii parintilor. Se isca un scandal monstru si asta nu se putea intampla.-Bine! Fie! Am sa ma culc cu Rowen! Spuse ispasita cu speranta infranta. Nu avea nicio sansa de scapare.
Rowen o privi uimit. Nu putea permite asta.-Dar eu nu am nimic de spus in asta? Vorbi Rowen. Lexi ingheta. Cu ce il va santaja?
-Daca nu o sa te culci cu ea, oricum voi spune intregii scoli. Doar nu vrei sa afle bietii ei parinti ca le-ai defaimat fata in cel mai jalnic mod, nu?
-Mai bine sa am constiinta curata decat sa stiu ca am facut ceva asa josnic demn numai de tine.
-Bine, daca nu merge asa, cat timp noi ne-am jucat de-a pupatul, Gabe a plantat droguri prin casa. Doar un telefon si esti bagat la zdup. Noi suntem minori pe langa tine. Noi suntem la o petrecere. E casa ta.
Rowen scrasni din dinti. Nu se putea intampla asa ceva. Erau prinsi la mijloc.
-Doar nu ti-e teama sa te culci cu o femeie, nu? Sau esti virgin?!
Rowen o privi pe Rachel. Aceasta ii spuse din priviri ca totul va fi ok.
-Bine. Am sa merg cu ea sus.
Cand ma intorc, nu vreau sa va mai vad aici mai mult de 5 minute.Dadura sa plece amandoi. Jess vru sa o prinda pe Rachel de mana dar aceasta doar o mangaie si ii sopti ca totul va fi bine. Doar nu aveau sa faca sex. Trebuia sa intre cu el in camera, sa stea 10 minute si apoi sa iasa. La fel trebuia sa creada si el. Doar nu isi pierdea ea virginitatea cu un tocilar chia daca sarutul acela fusese ravasitor...isi trecu din instinct limba peste buze ca si cum ar vrea sa ii mai simta custul inca o data.
-Ah... sa nu uitam! Scoase Lexi un prezervativ inca ambalat. Vrem dovada aici.
Atat Rowen cat si Rachel marira ochii si se privira unul pe altul.-Doar nu vorbesti serios?! Inganara amandoi simultan.
-Sa nu imi spui ca vrei sa iti aduc un prezervativ plin cu sperma. Dadu glas gandurilor, Rowen.
-Oh ba da, papusel! Sa te vedem in actiune. Si i-l arunca in maini razand de mama focului cu Brad, Colton, Gabe, Emma si Ashley.
-Sa mergem. Il lua Rachel de mana privind-o cu scarba si ura pe Lexi. Urcara scarile.
Ajunsera in camera si auzira pasi. Clar erau toti langa usa.
-Rowen, ce facem? Eu nu am de gand sa ma culc cu tine!
-Trebuie sa umplu asta cumva.
Rachel isi muta privirea prin camera. Mari ochii cand vazu ceva pe birou, ascuns dar totusi vizibil. Nu vru sa faca o scena asa ca il intreba direct fara a schita nimic. Se intoarse spre el si il lua in brate apropiindu-se usor de pielea gatului sau. Hmmm...avea un parfum placut. O ametea.
Rowen era surprins de schimbarea ei.-Spune-mi te rog ca nu esti mana in mana cu ei! Se rasti chiar daca inca se afla in bratele lui.
-Ce vrei sa spui? O privi mirat.
-Camera! Pe birou...Rosti in soapta cuvintele apropiindu-se usor de buzele lui. Il simti cum tremura. Doar nu ii era frica sau rusine, nu?!
Ii prinse buzele si i le saruta usor. Ii placea senzatia. Ii simti corpul cum se incordeaza sub atingerile el. Nu ii raspunse din prima la sarut.
Rowen isi misca usor ochii spre birou si o vazu. Inregistra.
CITEȘTI
Jocul destinului - Învață-mă să te iubesc din nou...
RomantizmUn simplu joc. O provocare. Un sărut nevinovat ce duce catre mai mult. Doar de atat este nevoie ca Rachel sa se indragosteasca fara sa vrea...de un tocilar. "-Nu nu nu! Nu are cum sa se intample asta! Se ridica terifiata de pe el, scuturand din ca...