22

4.2K 236 61
                                    

Cand intrara in incapere, patru suflete amutira. Discutasera si ei bineinteles, situatia si ajunsesera de comun acord ca era decizia celor doi. Nu se vor baga in treaba lor. Dar totusi...asteptau cu sufletul la gura. Erau precum acei parinti care isi asteapta copii sa iasa de la examenul vietii, sa vada daca au trecut.

-Noah, puiule, mai tii minte cand iti spuneam ca tati e plecat departe cu munca? Se apleca si ii mangaie copilului usor obrajorii si umerii.

-Da...spuse copilul trist.

-Ei bine, tati s-a intors.

-Da?! In ochii copilului se citea speranta. Mereu si-l imaginase. Il desena mereu tinandu-l de mana impreuna cu mama sa.

-Da, puiule. Nu putu sa nu zambeasca la fericirea propriului copil. Acum nu mai putea da inapoi. Cartile erau impartite si jucate. Se bucura ca scapase doar cu atat.

-Hei, campionule!

-Tati? Intreba copilul cu ochii sfiosi spre muntele de om.  Copilasul se ridicase de pe fotoliu, facuse doi pasi in fata si se oprise sa il priveasca.
Avea in mana pluşul sau, o oița alba si pufoasa.

Rowen zambi la auzul cuvintelor. Inima i se inmuie instant si simti un val de caldura cum il cuprinde mistuitor din interiorul stomacului.
Daca cineva i-ar fi zis sa aiba grija cateva ore de copilul respectivului, ar gi refuzat vehement, lui nu-i placeau copii. Mai ales cei galagiosi, cu mainile lipicioase de la zaharul din dulciuri si care darmau lucruri. Dar acum era diferit. Toata aceasta opinie despre copii disparu clar in cateva secunde cand auzi cuvantul "tati"  din gurița micului copil. Deja stia ca il iubeste. Nu avea nici-un dubiu. Era o iubire infinita venita dintr-o data din adancul sufletului. Era mult mai puternica decat oricare alta iubire cunoscuta de el. Era iubirea pentru copilul sau.

-Vino aici, puiule! Spuse Rowen aplecanduse pe vine si deschizand bratele mari pentru a-l intampina intr-o imbratisare.
Initial, pasii copilului fusera timizi, dar apoi o lua la fuga si se arunca in bratele lui, cuprinzandu-i gatul cu bratele lui mici si fragile.

-Sunt aici, micutule! Si aici voi fi mereu! Mai adauga Rowen, sarutand creştetul micutului, ridicandu-se cu tot cu el in brate sfidand-o pe  Rachel cu privirea. Aceasta stiu imediat ca aceasta promisiune nu era facuta doar celui mic.

....

Dupa doua saptamani de la aflarea veştii, cele doua familii isi intarisera relatia. Cei patru bunici isi petreceau timpul in compania celui mic si mai ca se luau la cearta care sa il tina langa el mai mult sau care sa il duca si aduca de la gradi.

-Daca i-am mai pune sa faca inca unul... zise intr-o zi una dintre bunici, ceilalti razand in cor, inclusiv Jerry. Toata tensiunea din el disparuse de la aflarea adevarului. Era bucuros ca fiica lui facuse totusi copilul cu un barbat ce provenea dintr-o familie respectabila si nu cu un drogat de pe strazi. Chiar era incantat ca vecinii lui si cu ei imparteau nepoțelul.

-Credeti ca se vor casatori? Intreba Amanda, privind cele doua masini care ajunsesera aproximativ la 5 minute una dupa alta, fiecare parcand in propria curte.
Ce patru bunici stateau la soare in fata garajului familiei Smith. Scosesera afara masa pentru gadina, din garaj si pusesera si umbrela pentru a-i feri de soarele ce devenea usor dogoritor pe zi ce trece. Venea vara.
Aveau limonada facuta de Lea. Cel mic se juca langa ei, pe iarba cu setul de utilaje de jucarie, primit de la tatal sau.

Rachel ajunsese prima si, dupa ce parca masina, coborî din aceasta, o inchise printr-o simpla apasare a butonului de la chei si merse in fața pe alee.

Rowen coborî si el din masina lui  si porni spre casa vecinilor, sa-si vada fiul. Profitase de aceste doua saptamani si se jucase cu fiul sau. Il scosese in parc, se jucasera fotbal, baseball, cu frisby-ul, construira castelul perfect de nisip pe terenul de joaca, mancasera inghetata, se jucasera leapşa, il invatase chiar sa mearga pe bicicleta fara roti ajutatoare asfel incat, amandoi, fiecare cu bicicleta sa, strabatusera usor aproape jumatate din parc. Maine avea sa il invete sa mearga cu rolele, apoi sa se opreasca la magazinul cu inghetata.

Jocul destinului - Învață-mă să te iubesc din nou...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum