* Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο μου όπως κι όλα όσα έγραψα στο προφίλ μου (παπάκι)DianaRay1, στην εφαρμογή του Wattpad. Αν το διαβάζετε από άλλη σελίδα, όπως η teenfic τότε αυτή η σελίδα είναι παράνομη κι έχει υποκλέψει τα βιβλία μου γιατί ΔΕΝ έδωσα την άδεια να δημοσιευτούν οπουδήποτε αλλού, εκτός από το Wattpad. Σύμφωνα με τους νόμους: Ν.4411/2016 (άρθρα 370Γ, 370Ε και 386 Α) και Ν.2121/1993, πρόκειται για αξιόποινες πράξεις κυβερνοεγκλήματος καθώς διαπράττονται σε περιβάλλον διαδικτύου. Αν δεν θέλετε τον κίνδυνο επιθέσεων κακόβουλου λογισμικού στις συσκευές σας, τότε καλύτερα διαβάστε τα βιβλία μου από την κανονική σελίδα του Wattpad με ασφάλεια.
Κάι
Σήμερα είναι το μίτινγκ! Ο πρόεδρος της εταιρίας μας, κάλεσε εμένα και τον Μπεκ απ' όλα τα μέλη των EXO, του γκρουπ στο οποίο ανήκουμε!
Ευτυχώς θα είμαι με τον Μπεκ! Είναι μεγαλύτερος, οπότε θ' αφήσω αυτόν να χειριστεί την κατάσταση!Στο γκρουπ μας, ανήκα στους μικρότερους, έτσι δε χρειαζόταν να σκέφτομαι ή ν' ανησυχώ για κάτι. Έκανα αυτό που μ' αρέσει κι αγαπώ. Εξάσκηση στο χορό! Δεν ήθελα όμως να σταματήσω εκεί. Ανήκα σε μουσικό συγκρότημα, οπότε έπρεπε να καλλιεργήσω και τη φωνή μου. Δούλεψα αρκετά σκληρά. Ίσως γι' αυτό να έχω επιλεχθεί!
Μοιάζει με όνειρο! Το μόνο που ξέρω είναι ότι σ' αυτό το μίτινγκ εκτός από μένα και τον Μπεκ θα είναι και ο κολλητός μου, ο Τεμίν!
Ό,τι κι αν αφορά αυτό το μίτινγκ, αφού είμαι με τον Μπεκ και τον Τεμίν, μόνο καλό μπορεί να είναι! Και να μην είναι κάτι το σημαντικό, χαίρομαι και μόνο που θα δω τον κολλητό μου! Έχω καιρό να τον δω!...ΤΥ
- Παιδιά κάντε πιο γρήγορα! Σας περιμένω!...
Το τηλεφώνημα από το Μεγάλο Αφεντικό, τον ιδρυτή της εταιρίας στην οποία ανήκει το συγκρότημά μας, οι NCT, όπως και πολλά άλλα, δεν είναι κάτι που μπορείς να αγνοήσεις ή να το πάρεις μ' ελαφριά την καρδιά!
Δεν ξέρω γιατί κάλεσε εμένα, τον Μαρκ, τον Τεν και τον Λούκας, έχω αγχωθεί!
Συνήθως όταν καλεί κάποιον, δεν το κάνει ο ίδιος αλλά ο μάνατζέρ μας! Γι' αυτό αγχώθηκα. Όταν καλεί κάποιον στον τελευταίο όροφο του κτιρίου, συνήθως είναι για κάτι κακό!
Αυτό μ' έβαλε σε σκέψεις. Από τότε που έκλεισα το τηλέφωνο, δεν έπαψα να σκέφτομαι.Έκανα κάτι κακό;
Κάτι που να εξέθεσε το γκρουπ, την εταιρία, το Αφεντικό;
Όχι.
Είμαι πάντα πολύ προσεκτικός, ιδίως επειδή είμαι ο αρχηγός του γκρουπ μας! Ξέρω πως ό,τι κάνω, έχει επίπτωση στην εικόνα μας.
YOU ARE READING
Now hush! (Ολοκληρωμένη)
Fanfiction- Πάντα τον θαύμαζα, αλλά από μακριά! Ανήκουμε σε διαφορετικά γκρουπ. Δεν έτυχε να συναντηθούμε ποτέ, παρόλο που ανήκουμε στην ίδια εταιρία. Τώρα όμως το αφεντικό αποφάσισε να δημιουργήσει ένα νέο συγκρότημα, ένα σούπερ-συγκρότημα που θα αποτελείται...