Κεφάλαιο 8: Possession

169 14 23
                                    

Κάι

- Δικός μου!

Ψιθύρισα στο αυτί του κοντά, το οποίο είχα δαγκώσει πριν λίγο.
Δεν μπορούσα ν' αντισταθώ άλλο. Όταν έχω μέσα μου έντονα συναισθήματα, δε μου αρκεί η αγκαλιά, το φιλί. Ήθελα να δαγκώσω κάτι. Πάντα το είχα αυτό και με άλλα μέλη από τους EXO. Μου αρέσει να δαγκώνω το οτιδήποτε. Είναι χαρακτηριστικό μου.
Έτσι λοιπόν δεν άντεξα με τον ΤΥ. Με τις σέξυ κινήσεις του. Ήμουν και θυμωμένος μαζί του τόση ώρα, έπρεπε να τον τιμωρήσω για την προδοσία του. Και επίσης ήταν κάτι που ήθελα να το κάνω εδώ και ώρα!

Όχι ότι δεν το απόλαυσα! Ήταν ό,τι καλύτερο εκείνη τη στιγμή! Ειδικά όταν δάγκωσα το σκληρό λαιμό του! Ένιωσα να ανατριχιάζει όχι μόνο εκεί που τον δάγκωσα, αλλά και παντού! Τα χέρια μου το ένιωθαν γιατί έπιανα τη μέση του, το δέρμα του...

- Τ...τί...; Τί κάνεις;...

Γύρισε ελαφρώς το πρόσωπο να με δει.
Τον κόλλησα ολόκληρο πάνω στον καθρέφτη. Το τζάμι είχε νοτίσει απ' τις καυτές και γρήγορες ανάσες μας!

- Εσύ φταις γι' αυτό!

Του είπα κατηγορώντας τον θυμωμένος με τη συμπεριφορά του, εννοώντας ότι οι σέξυ κινήσεις του μ' έκαναν να χάσω τον αυτοέλεγχό μου και η προδοσία του, μ' έκανε να εξοργιστώ και ν' αντιδράσω έτσι.

- Εγώ; Πώς φταίω εγώ αφού εσύ με...

Ξεροκατάπιε. Δεν μπορούσε καν να ξεστομίσει τί του έκανα. Πόσο σέξυ ήταν όταν χόρευε κι όμως πόσο ντροπαλός στην πραγματικότητα. Ήταν ολόιδιος με μένα...

- Ναι. Σε δάγκωσα. Δυο φορές. Δεν το 'κανα κατά λάθος. Ήθελα να σε δαγκώσω.

- Όμως... δεν καταλαβαίνω...

- Απλά ένιωθα την ανάγκη να το κάνω. Αλλιώς θα έσκαγα.

- Ή... ήθελες να με δαγκώσεις;

- Ναι και θα το ξανακάνω αν με προκαλέσεις πάλι.

- Πώς σε προκάλεσα τώρα;

- Το ρωτάς κιόλας;

Δεν άντεξα, στο οπτικό μου πεδίο ήταν ο τέλεια γυμνασμένος λαιμός του ΤΥ και με καλούσε να τον δοκιμάσω. Οι φλέβες που πετάγονταν με πείραζαν εκεί στην καμάρα του λαιμού του. Όρμησα εκεί κι έχωσα τα δόντια μου, δαγκώνοντας δυνατά, τραβώντας το δέρμα. Δε μ' ένοιαζε που φώναξε απ' τον πόνο. Ήταν τόσο τέλεια η αίσθηση! Ήθελα επιτέλους να δοκιμάσω πώς ήταν να δαγκώνεις εκείνον που σ' αρέσει, τι γεύση είχε;

Now hush! (Ολοκληρωμένη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora