Κεφάλαιο 15: Unforgetable

107 10 2
                                    

Κάι

Δεν προλάβαμε να ξεκουραστούμε από χθες και σήμερα κιόλας πετάμε για Τουμπάι!

Τα γυρίσματα του μουσικού βίντεο θα γίνουν εκεί. Κάποια τη μέρα και κάποια τη νύχτα!
Τελειώσαμε το κομμάτι που ήταν στο στούντιο. Τελείωσε αμέσως! Το καλό ήταν ότι μάθαμε αμέσως τη χορογραφία, ήμασταν έμπειροι σ' αυτό το κομμάτι και σε λίγα γυρίσματα τελειώσαμε το πρώτο μέρος.

Αφήσαμε τα δύσκολα για το τέλος!
Αυτό που δεν υπολογίσαμε καθόλου, ήταν η αφόρητη ζέστη τη μέρα, καθώς ήμασταν στη μέση της ερήμου και το κρύο τη νύχτα!
Τη μέρα, ο ήλιος μας έκαιγε!
Πάλι κάναμε τα γυρίσματα ξεχωριστά! Ο Τεν με τον Λούκας, ο Μαρκ με τον ΤΥ, ο Μπεκ είχε μόνος του μια σκηνή όπως κι εγώ και ο Τεμίν επίσης.

Φυσικά είχαμε κάποιες σκηνές κι όλοι μαζί όταν χορεύαμε κι όταν προχωρούσαμε στην έρημο.

Αυτό που με λύπησε ήταν ότι θα γυρνούσαμε πίσω χωριστά.
Εγώ έφυγα με τον Μπεκ και ο ΤΥ έμεινε με τον Μαρκ. Θα γυρνούσαν μαζί την τελευταία σκηνή από το μουσικό βίντεο του τραγουδιού μας και μετά θα επέστρεφαν μαζί!

Αυτό ήταν! Τελείωσε όλο το τρέξιμο.
Το μόνο που μας απέμενε ήταν η στιγμή που θα έβγαινε το βίντεο στο κοινό! Επίσης όταν θα έβγαινε το άλμπουμ με τα τραγούδια μας!
Ανυπομονούσα να δω τις φωτογραφίες του ΤΥ!

Μας είπαν ότι μπορούσαμε να επιστρέψουμε στα γκρουπ μας κι όταν θα ξεκινούσαμε περιοδεία με το νέο μας συγκρότημα, θα μας φώναζαν και πάλι!

Πολύ απότομο και ξαφνικό μου ήρθε! Ούτε χαιρετηθήκαμε καλά - καλά με τους υπόλοιπους...
Ένιωθα ένα κενό μέσα μου...
Σκεφτόμουν τον ΤΥ. Το τελευταίο διάστημα δε μιλιόμασταν και τώρα χωρίζουμε έτσι ξαφνικά, ενώ έγιναν τόσα μεταξύ μας...
Ήδη μου λείπει...!

Θυμήθηκα ότι έχουμε να τρέξουμε για το νέο comeback των EXO! Αυτό το κόνσεπτ θα είναι τρελό! Θα πρέπει επίσης να ξαναβάψω τα μαλλιά μου από μαύρα που ήταν πλέον, σε πράσινα! Το χειρότερο χρώμα μου! Δε θέλω να το σκέφτομαι... προς το παρόν!

Θα μετράω αντίστροφα μέχρι τη συναυλία μας!...

ΤΥ

Χωρίσαμε πολύ ξαφνικά! Τη μια ήμασταν όλοι μαζί στο αεροπλάνο, μετά χαθήκαμε στα γυρίσματα. Ειδωθήκαμε μόνο για όσο κράτησε η χορογραφία που κάναμε όλοι μαζί και μετά ο καθένας είχε δικά του μεμονωμένα γυρίσματα, έτσι δεν τον είδα σχεδόν καθόλου...
Μου έλειψε... Μου λείπει ακόμα...

Now hush! (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now